Teini sai porttikiellon kaverilleen koska otti septum-lävistyksen
Tämän kaverin äiti pelkää nyt että tyttöni kuuluu "narkkaripiireihin" Mitä luulette, voisinko puhumalla tälle äidille jotenkin selventää ettei tuollaisesta ole kyse?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lehmän nenärengas? välillä tuntuu että ihmiset ei mieti pätkääkään mitä joku "hieno" juttu tuo ekaksi mieleen. Miksi tyttäresi haluaa että ihmiset ajattelevat häntä lehmänä?
Omapa on nenänsä. Sinä varmaan ajattelet puujalan omaavan ihmisen olevan pöytä.
https://www.google.fi/search?q=cow+with+a+nose+ring&tbm=isch
kaunista? miksei jos sattuu olemaan lehmä.
Sinä saat aivan vapaasti olla ottamatta lävistystä nenääsi jos et pidä sitä viehättävänä.
Ei kai kukaan nenärengasta viehättävänä pidä? Kyllä sillä varmaan halutaan ilmaista jotain muuta kuin viehättävyyttä.
Minusta se näyttää vähän siltä kuin räkä roikkuisi vanoina nenästä. Siitä on kyllä viehättävyys kaukana!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lehmän nenärengas? välillä tuntuu että ihmiset ei mieti pätkääkään mitä joku "hieno" juttu tuo ekaksi mieleen. Miksi tyttäresi haluaa että ihmiset ajattelevat häntä lehmänä?
Naurahdin tälle, hyvä ja oikeasti osuva vertaus.
Mitäpä sitä muutenkaan nuorten muotia arvostelemaan, kaikkien ikäpolvien nuoruudessa on ollu erikoisia juttuja muodissa.
Ei oikeastaan, tai ainakin harvempi sahauttaa jalkansa irti saadakseen puujalan koska puujalka on kuuminta hottia. Muutenkin nuo jalkansa menettäneet käyttää nykyisin toimivampia proteeseja kuin puujalkaa.
Vierailija kirjoitti:
Millanen lävistys tää on? Tämmöinen nännilävistetty pappa ei pysy näissä enää perässä..
Tällainen. Nännilävistykset on ihania!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.google.fi/search?q=cow+with+a+nose+ring&tbm=isch
kaunista? miksei jos sattuu olemaan lehmä.
Sinä saat aivan vapaasti olla ottamatta lävistystä nenääsi jos et pidä sitä viehättävänä.
Kerroin vaan mitä muut ajattelevat tuollaisen nähdessään. Jos omat sukulaisesi ja kaverisi eivät kehtaa olla rehellisiä niin netissä kuulet kyllä totuuden.
Sinä kerroit mitä sinä ajattelet. Minulla ei ole minkäänlaisia lävistyksiä, ei edes korvakoruja, mutta ei minua jaksa kiinnostaa milaisia koruja muut itselleen laittavat.
Vierailija kirjoitti:
Anastasia kirjoitti:
Itse omistan feikin septum-lävistyksen, joita ajattelin hamstrata lisää.
Aika 2014, aitokin on tietysti melko menneen talven lumia
Olen vain laiska lävistämään eikä tarvitse stressata reikää, joka meinaa mennä umpeen, kun käyttää feikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Tämän kaverin äiti pelkää nyt että tyttöni kuuluu "narkkaripiireihin" Mitä luulette, voisinko puhumalla tälle äidille jotenkin selventää ettei tuollaisesta ole kyse?
Poista lävistykoru ja opeta lapsesi elämään ihmisiksi.
Lutkaleima heti lapsena, ei voi ymmärtää miksi pitää itsensä pilata?
Tatskojako seuraavaksi?
Vierailija kirjoitti:
No huh. Olen ymmärtänyt, että kaikki fiksut vanhemmat opettavat lapsilleen ettei ulkonäöllä ole väliä eikä sen perusteella saa tuomita ketään, mutta tuo mamma ei varmaankaan niin ole tehnyt koska itse kehtaa väittää ap:n tytärtä narkkarin näköiseksi. Erittäin huonos käytöstä.
Ulkonäöllä ei olekaan merkitystä, koska kukaan ei geeneilleen mitään voi, saati onnettomuuksille. Se on sitten taas jokaisen oma valinta, haluaako tehdä itsensä tieten tahtoen hirviöksi naamansa pilaamalla. Siinä kohtaa ulkonäkö korreloi luonteen ja älykkyyden kanssa, ja se on parasta ottaa huomioon kaverisuhteita solmiessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No huh. Olen ymmärtänyt, että kaikki fiksut vanhemmat opettavat lapsilleen ettei ulkonäöllä ole väliä eikä sen perusteella saa tuomita ketään, mutta tuo mamma ei varmaankaan niin ole tehnyt koska itse kehtaa väittää ap:n tytärtä narkkarin näköiseksi. Erittäin huonos käytöstä.
Ulkonäöllä ei olekaan merkitystä, koska kukaan ei geeneilleen mitään voi, saati onnettomuuksille. Se on sitten taas jokaisen oma valinta, haluaako tehdä itsensä tieten tahtoen hirviöksi naamansa pilaamalla. Siinä kohtaa ulkonäkö korreloi luonteen ja älykkyyden kanssa, ja se on parasta ottaa huomioon kaverisuhteita solmiessa.
Linkki korrelaatioon?
Nuo suuret renkaat ja tapit nenässä, huulissa, leuassa ja ties missä ovat todella vastanmielisiä ja saavat vatsalaukkuni viitä vaille kääntymään nurin ja lennättämään sisältönsä tuolle koristellulle naamalle. Ja nämä lapsiparat kun eivät edes ymmärrä, että vaikka he aikuistuttuaan ottaisivat nuo raudat naamastaan ja kehostaan, niin arvet seuraavat heitä hautaan saakka. Ja ne eivät ole mikään kaunistus rumassakaan naamassa.
Kas kun ei rectum-lävistyksen.
M22
En tuomitsisi lasta lävistyksen takia, mutta kieltämättä tulee mieleen, että on huonompaa seuraa perhetaustan takia, jos vanhemmat antavat alaikäisen hankkia lävistyksiä.
Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä että tuo on "paras" lävistys minkä teini voi ottaa, kun tuosta ei jää näkyviä arpia mitkä sitten saattavat kaduttaa aikuisiällä.
Aika 2014, aitokin on tietysti melko menneen talven lumia