Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

onko kukaan teistä naisista lähtenyt treffeille pitkän jutustelun jälkeen netissä?

Vierailija
22.07.2016 |

kyse siis melko lähellä asuvasta naisesta (alle 30km) . Vai tapaatteko mahdollisimman pian jos mies vaikuttaa tapaamisen arvoiselta?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monillakin treffeillä olen ollut nettituttavien kanssa.

Vierailija
2/6 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähtenyt :) Joskus kun on aika ja oma jaksaminen kortilla, ei huvita tavata ketään "turhaa", vaan selvitän netissä jutellessa ainakin tietyt dealbreakerit etukäteen. Aina ei siis jaksa tavata ihmisiä asenteella "kiva tutustua uusiin ihmisiin", vaan haluan olla varmempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen joo.

Mutta vain, jos kaveri on vaikuttanut tarpeeksi mukavalta ja tapaamisen arvoiselta siinä jutustellessa. En viitsi todellakaan tuhlata aikaa silloin jos kaveri ei tee vaikutusta edes jutuillaan.

Mutta jos juttu sujuu, mutta tapaaminen ei järjesty, niin voi olla että toinen osapuoli on varattu ja nettichattailu on vaan ajankulua.

Vierailija
4/6 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa pitkä jutustelu? Jos se on viikkojen viestinvaihdantaa, niin kiitos ei. Arvo- ja ajatusmaailma käyvät ilmi melko nopsaan, jos kyseessä ovat aikuiset ihmiset, jotka etsivät todellista suhdetta. Jos mies ei ehdota tapaamista viikon, kahden sisällä (siis kun joka päivä on vaihdettu vähintään yksi pitkä viesti), tiedän hänen olevan makuuni liian hidastempoinen. Ei siis jatkoon sellainen mies.

Vierailija
5/6 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Hän asui melko lähellä, mutta tapasimme vasta 1,5v myöhemmin livenä. Jutusta sitten ei tullut mitään kuitenkaan, mutta ystäviä yhä olemme.

Vierailija
6/6 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tiiviisti keskustellut monta kuukautta ja mies ei ole löytänyt keinoa tavata sinua aiemmin, se on vankilakundi joka etsii valmista kotia itselleen.