Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On se kivaa olla ruma ja nöyryytetty päivittäin

rumanainen.
21.07.2016 |

Eipä siinä. Liian usein, kun tulee ulkoa kotiin, joutuu istahtamaan hetkeksi koska on niin lamaantunut. Juuri äsken jotkut 10-12-vuotiaat pikkupojat otti musta kuvan, kun oon niin ruma. Sanoivat siis sen itsekin. Ja aika usein tota kadulla kuulee, näytän rumalta/hirveeltä/transulta. Miten rumuuden kanssa voi oppii elämään? Jos kukaan on nähnyt elokuvaa Elefanttimies, niin se kuvaa hienovarasella tavalla mun elämää. Rumia ihmisiä nöyryytetään, ei pidetä minkään arvoisina, jne.

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh. Toivottavasti saan oman poikani kasvatettua niin, ettei hänestä tule aloituksessa kuvaillun poikalauman kaltaista assholea.

Oletko ap miettinyt, että kävisit kampaajalla pistämässä kuontalon uusiksi ja kosmetologille, joka opettaisi samalla piirteillesi sopivan meikin? Niillä saa jo ison muutoksen aikaan!

Vierailija
22/60 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija 20, jos ihmisii pystyis muuttaa noin helposti, niin aika harva olis ilkeä. Ja tuskin kellään on tarpeeks rohkeutta muutenkaan pyytää anteeks tollasessa tilanteessa, ja vaik oiskin, ni ei se vaikuttais mitenkään enää. Enkä haluu asettaa itteeni alttiiks kenenkään nöyryttämiselle yhtään enempää.

Vierailija 22, oon kokeillu erilaisia meikki- ja hiustyylejä. En oo mikään tavallisen näkönen joka tarvii vähän ehostusta, oon oikeesti ruma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän tunteen... t toinen ruma

Vierailija
24/60 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun naaman voi aina leikata,mutta tyhmyyttä ei voi mitenkään korjata.

Oletko ollut jossain tapaturmassa?Onko taustalla FAS tai FAE?

Mietin,että jos on jostain epämuodostumista suun ja nenän alueella kysymys,voitko päästä julkiselle puolelle hoitoon.Eihän kysymys ole kosmeettisesta asiasta,jos vaikutuksia on purentaan ja nieluun yms.Olet nuori,joten asiaa kannattaa ehdottomasti selvittää.Vaikka ihan terveyskeskuksesta lähete plastiikkakirurgin arvioon.

Tsemppiä sinulle❤

Vierailija
25/60 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on todella iso kyömynenä.Lapsena ja nuorena sain todellakin siitä kuulla.Nykyään olen aina selän takana kai vieläkin "se isonokkainen nainen".Leikkaukseen en ole silti mennyt.Nykyisin on suurempi tarve olla oma itseni sellaisena kuin olen.En halua antaa periksi sosiaalisille paineille olla normien mukainen törröhuuli-pallotissi-nöpönenä.

Vierailija
26/60 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin Suomea, oliko Pohjois-Pohjanmaalla missä paljon lestadiolaisia? Ovat kovia haukkumaan rumaksi ihan vain ilkeyttään, yläasteellakin ottavat muutamia uhreja joita kiusaavat ulkonäköä haukkumalla. 

Vierailija
27/60 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mä julkiselle puolelle pääse, kun ei oo fyysisiä terveydellisiä syitä miks leikkauksia tarvis. Mutta saan jonkun verran (en tosin merkittävästi) korvausta niistä plastiikkakirurgisista toimenpiteistä, oon siis jo käynyt tapaamassa yhtä.

Ja Vierailija 26, hyvä, että pystyt hyväksyy ittes sellasena kun oot. Ei munkaan tavote oo olla kaunis vaan ihan tavallinen, ei huomiota herättävä, sellanen et saan rauhas kulkee ulkona.

Vierailija
28/60 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija 27, ihan Uudenmaan seudulla asun.. kaikenlaiset ihmiset mua on rumaks haukkunu, tuskin uskontokunta siihen vaikuttaa.

Vierailija
29/60 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmiset kehtaavat haukkua toisia? Ei mitään kasvatusta noillakaan nuorilla ilmeisesti. Itse olen ollut nuori ja rellestänyt kaupungilla muiden kanssa eikä koskaan olla kukaan kyllä haukuttu tuntemattomia vaikka olisi minkänäköinen tyyppi ollut. Olenkin kyllä maaseudulta, ilmeisesti isoissa kaupungeissa ihmisistä kasvaa täysin luokattomia.

Vierailija
30/60 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

rumanainen. kirjoitti:

Huoh. Itkettää taas, mä en tuu koskaan tottumaan tähän. Ihan kamala tunne, ku jotkut random ihmiset pilkkaa päivittäin.

Se vain kertoo millaisia ihmiset ovat. Kauniit saavat elää harhoissaan, kunnes vanhenevat.

Vierailija
31/60 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitää?? Mulla on todella hirveennäkösiä tuttavia enkä ole ikinä kuullut että KUKAAN olisi tullut jossain kadulla heitä rumaksi haukkumaan?!?! Ja usko pois - ovat tosiaan rumia naisia, ei meikkikään pelasta. En ihan tiedä uskoisko sua..

Vierailija
32/60 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löydätkö netistä yhtään kuvaa, jossa olisi nainen jolla on saman typpisiä kasvonpiirteitä kuin sinulla? Vaikea nimittäin kuvitella, että olisit niin ruma, että päivittäin tuntemattomat nöyryyttävät sinua. Tai ainakin mitä omaa elämääni mietin, että vaikka olen selvästi ruma kasvoistani, ei tuntemattomat huutele minulle törkeyksiä. Mutta tsemppiä ja voimahaleja sinulle, jos joudut tuollaista käytöstä sietämään, koska ne haukut, mitä ihminen itseään haukkuu ovat jo liikaa ja vaikeasti kestettävissä, niin siihen päälle vielä ulkopuolisten sanomiset...

Vierailija
33/60 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija 32, no älä usko, se ettet sä usko ei tee siitä yhtään vähempää totta.

N18, ei oikee löydy, oon tosiaan aika epätavallisen näkönen. Ja onhan siinä kestämistä, ja ei sitä oikeestaan kestä.

Perjantai-illan kukkuraks sai taas äsken osakseen tirskuntaa parilta mieheltä. Pitäs kai mielen jo pikkuhiljaa tottuu tähän. Toisaalta ehkä jotenki ymmärrän, en tiedä miten ite suhtautuisin jos olisin joku muu ja näkisin jonku mun näkösen. Voi olla et oisin vähän järkyttyny tjsp.

Vierailija
34/60 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuupa kurjalta sun puolesta.

En kyllä käsitä tuota ihmisten julmuutta. Multa itseltä puuttuu arvosteleva silmä, näen ihmisen kokonaisuutena ja persoonana, vahvat piirteet luo ulottuvuutta ja tekee ihmisestä mielenkiintoisen. Ehkä mun kasvosokeudesta on todellakin vain hyötyä :D

En tunnista näitä julkkikaunottaria toisistaan, kaikki näyttää ihan samalta meikkipaletilta.

Mulle jää ihmisistä mieleen eleet, puhetyyli, katse. En kiinnitä ulkoiseen olemukseen juuri mitään huomiota.

En siis todellakaan ymmärrä miksi ihmiset kyttää toisten ulkonäköä niin hyvässä kuin pahassa. Itse kun en ole koskaan sitä tehnyt niin en yhtään osaa samaistua.

Vierailija
35/60 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua on. Itse näin vanhemmiten olen oppinut olemaan murehtimatta - ei tuonlaisten ihmisten sanoille kannata antaa minkäänlaista arvoa.

Vierailija
36/60 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut miten sen voi oppia? Vähän sama asia kun yrittäisit pysyy hyvässä fyysisessä kunnossa ja sua hakattais joka päivä, kuulostaa mahottomalta mun korvaan.

Vierailija
37/60 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppaan koska tuntuu pahalta.

Vierailija
38/60 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
39/60 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas pilkattiin. En jaksais enää.

40/60 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa. Oletko koulussa tai työelämässä? Onko sinulla ystäviä? Miestä? Käsittämätöntä että ihmiset kokevat oikeudekseen käydä arvostelemassa toisten ulkonäköä :/ Toivottavasti muistat kuitenkin, että elämä on paljon muutakin kuin pelkkä ulkonäkö. On olemassa mahtavia maita, joissa voi vierailla, ihania kirjoja joihin uppoutua, yliopistolla löytyy varmasti mieluisa koulutus jne. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi