Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo pani väkisin

Vierailija
21.07.2016 |

Vaimo oli eilen tyttöjen illassa. Tuli joskus yhdeltä yöllä kotiin kun olin jo mennyt nukkumaan. Hän oli lievästi humalassa ja kuten yleensä siinä tilassa häntä panetti. Minä olin jo väsynyt enkä ollut ollenkaan sillä tuulella, joten käänsin vain kylkeä ja sanoin, että en jaksa nyt. Hän yritti vietellä minua siitä huolimatta viemällä kättään alushousujeni sisään. Vein käden muutaman kerran pois, jonka jälkeen taisin nukahtaa. Heräsin jonkun ajan päästä siihen, kun hän oli vetänyt kalsarini pois ja lutkutti penistäni. En ehtinyt kissaa sanoa, kun laukesin hänen suuhunsa. Tunsin oloni todella likaiseksi ja käytetyksi. Vaimo sammui pian tuon jälkeen ja itse jäin katse lasittuneena tuijottamaan täysikuuta ikkunasta. Seuraavan kerran hätkähdin siihen, kun huomasin auringon nousseen. Istuin edelleen samassa kohtaa sänkyä ikkunan äärellä. Menin suihkuun, mutta likainen oloni ei huuhtoutunut pois. Menin hetken päästä uudelleen suihkuun, sama juttu. En tiedä voinko enää jatkaa yhdessä rakastamani naisen kanssa. Hän on pettänyt luottamukseni ja raiskannut minut oraalisesti.

-Mies 31v

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP

Vierailija
2/22 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävä tarina. Rikosilmoitusta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laukeat turhan nopeasti.

Vierailija
4/22 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
5/22 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti rikosilmoitus. Tuosta saa ehdollista. Oppii ainakin että kenen penistä ei kannata lutkuttaa.

Vierailija
6/22 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo oli eilen tyttöjen illassa. Tuli joskus yhdeltä yöllä kotiin kun olin jo mennyt nukkumaan. Hän oli lievästi humalassa ja kuten yleensä siinä tilassa häntä panetti. Minä olin jo väsynyt enkä ollut ollenkaan sillä tuulella, joten käänsin vain kylkeä ja sanoin, että en jaksa nyt. Hän yritti vietellä minua siitä huolimatta viemällä kättään alushousujeni sisään. Vein käden muutaman kerran pois, jonka jälkeen taisin nukahtaa. Heräsin jonkun ajan päästä siihen, kun hän oli vetänyt kalsarini pois ja lutkutti penistäni. En ehtinyt kissaa sanoa, kun laukesin hänen suuhunsa. Tunsin oloni todella likaiseksi ja käytetyksi. Vaimo sammui pian tuon jälkeen ja itse jäin katse lasittuneena tuijottamaan täysikuuta ikkunasta. Seuraavan kerran hätkähdin siihen, kun huomasin auringon nousseen. Istuin edelleen samassa kohtaa sänkyä ikkunan äärellä. Menin suihkuun, mutta likainen oloni ei huuhtoutunut pois. Menin hetken päästä uudelleen suihkuun, sama juttu. En tiedä voinko enää jatkaa yhdessä rakastamani naisen kanssa. Hän on pettänyt luottamukseni ja raiskannut minut oraalisesti.

-Mies 31v

Kävisipä mulle noin

Vierailija
7/22 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DD päivän paras

Vierailija
8/22 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt menet heti tekemään rikosilmoituksen. Naisten tekemät raiskaukset ja muut väkivallanteot ovat yhteiskunnassamme vaiettu tabu, ja tähän on saatava muutos. Nyt tarvitaan ehdottomasti virallinen tuomio, jotta teon paheksuttavuus ja kammottavuus tulevat varmasti esiin.

Voimia Ap, olet varmasti aivan pirstaleina.

Vierailija
9/22 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo. Toki miehiin kohdistuvat raiskaukset ovat myös vakava asia, mutta tämä oli kopio siitä yhdestä toisesta täällä pyörivästä tarinasta. ps. Miksi kukaan naineen kiimoissaan menisi lutkuttamaan miehen penistä?

Vierailija
10/22 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono provo. Toki miehiin kohdistuvat raiskaukset ovat myös vakava asia, mutta tämä oli kopio siitä yhdestä toisesta täällä pyörivästä tarinasta. ps. Miksi kukaan naineen kiimoissaan menisi lutkuttamaan miehen penistä?

Niinpä, siitä kun saa itselleen niin paljon tyydytystä.. yök

Vierailija
11/22 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän siinä ole toiveena että miehen halut heräävätä ja innostuu tekemään jotain muutakin.

Vierailija
12/22 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksoistandardit käytössä. Tämä tarina on heti provo ja vastaukset vain humoristista vittuilua. Yhtälailla naisten seksuaalinen väkivalta on tuomittavaa.

Vierailija
13/22 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksoistandardit käytössä. Tämä tarina on heti provo ja vastaukset vain humoristista vittuilua. Yhtälailla naisten seksuaalinen väkivalta on tuomittavaa.

Koska aloituksesta paistaa läpi, että yrität vain todistaa tuota asiaa. Ja olihan täällä näitä vakaviakin kommentteja, että rikosilmoitus pitää tehdä.

Vierailija
14/22 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä ex sitä harrasti. Heräsin useampanakin aamuna kyseiseen touhuun, mutta minua se ei haitannut.

Vierailija
15/22 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan järkyttävää, juuri tästä näkee miten miesten asema perheen päänä on täysin tuhoutunut. Normaalissa perheessä vaimo olisi lattialla odottanut saavansa piiskaa ja kyytiä vaikka aamun asti, ei missään nimessä olisi edes koskenut mieheen ilman lupaa. Olisi vaan nöyränä ja himoissaan huohottanut lattialla ja odottanut lupaa tulla kiihottuneena sänkyyn, se olisi ollut tunnollisen vaimon oikea reaktio.

Todella ikävää lukea tällaisesta tapakulttuurin murtumisesta, miehen seksualisuus on hänen oma asiansa mihin vaimolla ei ole mitään oikeutta ilman miehen lupaa. Aivan törkeää esineellistämistä, varsinkaan kun se ei tapahtunut miehen käskystä.

Mitähän Räsäsen Päivikin tähän sanoisi?

Vierailija
16/22 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä suukottelin naisen rintoja ja nännejä. Hän halusi enemmän ja väkisin painoi pääni sinne alas. Huuleni koskettivat ja hipaisivat sinne märkään mitä en olisi halunnut. Nyt tuntuu pahalta ja likaiselta. En tiedä miten voin tästä jatkaa enää eteenpäin. Mitä tekisin? Kävin kyllä heti suun pesulla.

Vierailija
17/22 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä ex sitä harrasti. Heräsin useampanakin aamuna kyseiseen touhuun, mutta minua se ei haitannut.

On vähän eri asia hyväillä, jos tietää toisen siitä tykkäävän. Mutta jos omissa himoissaan haluaa itsensä tyydyttää, niin miksi lutkuttaa toista ja vieläpä ilman lupaa?

Vierailija
18/22 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos huulet on alkoholin vaikutuksesta erogenisoituneet vahvasti?

Vierailija
19/22 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuo joka kirjoitti kaksoistandardista. Pakko myöntää että toivoisin että naisystäväni teksi noin :) Mutta ärsyttävää tämä kirjoittelu on silti. M38

Vierailija
20/22 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasa-arvo.