Vaimo pani väkisin
Vaimo oli eilen tyttöjen illassa. Tuli joskus yhdeltä yöllä kotiin kun olin jo mennyt nukkumaan. Hän oli lievästi humalassa ja kuten yleensä siinä tilassa häntä panetti. Minä olin jo väsynyt enkä ollut ollenkaan sillä tuulella, joten käänsin vain kylkeä ja sanoin, että en jaksa nyt. Hän yritti vietellä minua siitä huolimatta viemällä kättään alushousujeni sisään. Vein käden muutaman kerran pois, jonka jälkeen taisin nukahtaa. Heräsin jonkun ajan päästä siihen, kun hän oli vetänyt kalsarini pois ja lutkutti penistäni. En ehtinyt kissaa sanoa, kun laukesin hänen suuhunsa. Tunsin oloni todella likaiseksi ja käytetyksi. Vaimo sammui pian tuon jälkeen ja itse jäin katse lasittuneena tuijottamaan täysikuuta ikkunasta. Seuraavan kerran hätkähdin siihen, kun huomasin auringon nousseen. Istuin edelleen samassa kohtaa sänkyä ikkunan äärellä. Menin suihkuun, mutta likainen oloni ei huuhtoutunut pois. Menin hetken päästä uudelleen suihkuun, sama juttu. En tiedä voinko enää jatkaa yhdessä rakastamani naisen kanssa. Hän on pettänyt luottamukseni ja raiskannut minut oraalisesti.
-Mies 31v
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Huono provo. Toki miehiin kohdistuvat raiskaukset ovat myös vakava asia, mutta tämä oli kopio siitä yhdestä toisesta täällä pyörivästä tarinasta. ps. Miksi kukaan naineen kiimoissaan menisi lutkuttamaan miehen penistä?
kaveri sammui bileissä ja oli herännyt siihen kun puolituttu nainen on ratsastanut sillä.
Ihan samaa mieltä,heräisipä joskus siihen että nainen on kulissa kiinni ja haluaisi panna.
se voisi olla järkytys jos heräisi siihen että työnnetään tekokulli perseeseen,mutta en tiedä kun en ole kokeillut ikinä?
t.M