Miten järjestää helvetillinen viikko pettävälle miehelle
Mies on pettänyt 20 vuotisen avioliiton aikana useamman kerran. On käyty pitkät terapiat ym ja luvannut olla uskollinen. Nyt sain todisteita, että on taas suhde. Ollut minulle aivan hirveä ja vittumainen yli puolen vuoden ajan. Nyt haluan järjestää miehelle kiitokseksi helvetin viikon. En siis halua vielä kertoa, että tiedän. Kertokaa hyviä vuorosanoja ym millä hiilostaa miestä ja testailla hänen synnintuntoansa ilman että paljastan, että tiedän pettämistä. Juu ja vaihtoon lähtee tuo mies ilman muuta. Nyt on saanut riittävästi mahdollisuuksia ja on suoraa sanottuna sairas.
Kommentit (158)
Nyt on pari sellaista juttua, jonka takia en halua heittää pihalle nyt kesällä. Oon kokenut tän jo useamman kerran, että enää ei ees pahemmin satu. Ekalla kerralla oli sellainen vuoden kestävä shokkitila, tokalla kerralla elämä meni sekaisin muutamaksi kuukaudeksi jne jne. Pystyn siis kestämään tässä olemista tämän kesän ajan. Paljon lapsia ja omaisuutta niin ero ei käy kädenkäänteessä. Omalta puoleltani pystyn nyt siihen ekaa kertaa rauhallisin mielin. Eikä tarvi epäillä etteikö tämä olisi tullut nyt päätökseen. Haluan vaan nautiskella tästä tilanteesta hetken ja siihen kaipaan vinkkejä :)
Senkin olen jo aikanaan tehnyt ;-) Eli ei ollut vaikutusta.
No sellainen pelkkä takaisinvittuilu vaan kuluttaa energiaa ihan suotta. Joko ero, tai sitten vapaa suhde. Sanot, että kun hän on jo omasta puolestaan tehnyt liitosta avoimen, niin mikäpäs siinä sitten, tehdään sama sopimuksen kanssa, niin ei tule pettämisiä. Reilu peli.
Todellisuudessa voit sitten rauhassa omana tykönäsi valmistella eroa ja tavata ehkä parempia miehiä jne. ja erota varsinaisesti ajan ollessa kypsä.
Joutuu ainakin mies puimaan samat tuntemukset kuin sinä "miksi sillä on toinen, mitä minulta puuttuu, miksi en riitä, millä tavalla se on parempi, voinko saada puolisoltani sp-taudin, ketkä tietää, luuleeko kaikki etten minä tiedä, luuleeko se toinen että minä olen heikoilla, mitä muut ajattelee jne."
Jos miehesi lähtökohtaisesti kestäisi nuo ajatukset ja olisi reilu, niin hän olisi ehdottanut avointa suhdetta itse kenties. Nyt kun saa oikein sovitusti pomppia vieraissa minkä ehtii, niin voi mennä myös se kielletyn hedelmän maku.
Itse tietenkin järkkäät paljon erilaisia menoja, etkä turhan tarkkaan kerro missä ja kenen kanssa. Annat ymmärtää että jotain on, etkä kummemmin raportoi. Olet vaan kuin ei mitään ja suhtaudut vaan hyvin viileän arkipäiväisesti ja hyvin ystävällisesti mieheesi. Kortsu tietty heti käyttöön liitossa, koska et voi tietää mikä hivi tai kuppa miehelläs on. Kaiken tän aikana miehesi saa tuta omaa lääkettään, vaikak taatusti ensin on innostunut tai innostuvinaan. Samaan aikaan pinnan alla sinä järjestelet jo eron valmiiksi ja ehkä saatat katsella uuden miehenkin jo valmiiksi. Kun sitten miehesi pinna kiristyy kun ei kestäkään samoja fiiliksiä joita itse sulle aiheuttaa ja alka olla sulle persenaama, niin siinä kohtaa sitten tyynen viileä ja lakoninen ilmoitus muutosta ja eroilmosta pöytään.
Näin saat itse aikaa valmistautua ja samalla mieskin saa tavallaan viimeisen tilaisuutensa. On epätodennäköistä, mutta kuitenkin pienen pieni mahis, että hän havahtuu ajattelemaan mitä toimintansa on tarkoittanut sinun kannaltasi, jos avoin suhde rassaa häntä. Jos mitään tällaisia sinun kannalta suotuisia kehitysmerkkejä ei ilmaannu vaan päinvastoin, niin sitten se ero kaikes rauhas.
Paras kosto on viedä mieheltä jotain, mistä se välittää. Auto, keräilyharvinaisuus jne.
Ja tietysti parasta on jatkaa muina naisina, salaa valmistella eroa, ja sitten jonain tavallisena tiistaina, kun mies tulee kotiin, siellä ei olekaan, kuin seinät vastassa.
Todennäköisesti liukkaat vain enemmän itseäsi. Varsinkaan jos edellisinkään yrityksiin mies ei ole reagoinut mitenkään. Se kertoo siitä että miehellä ei ole tunteita sinua kohtaan ja sinun on sen takia hyvin vaikea loukata häntä.
Toisekseen luultavasti 20 vuoden kokemuksella sinun luulisi tuntevan paremmin miehesi kuin mitä me häntä tunnemme. Minkälaiset asiat häntä yleensä loukkaa tai ärsyttää.
Niukkaa mieluummin irätselledi yhteisillä rahoilla luksusloma ja ota ystävä mukaan
Meillä pahin rangaistus oli se kun lakkasin millään tavalla huomioimasta häntä, siis ihmisenä, puhumattakaan miehenä. Kun alkoi jotain työjuttuaan selittämään otin kännykän ja selailin facea, en edes näytellyt kuuntelevani, eikä edes siis kiinnostanut, että ihan aitoa se oli. Samoin, jos hän kysyi multa jotain mun asioita totesin vaan että ok. En antanut tsestäni mitään enkä ollut kiinnostunut hänestä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä pahin rangaistus oli se kun lakkasin millään tavalla huomioimasta häntä, siis ihmisenä, puhumattakaan miehenä. Kun alkoi jotain työjuttuaan selittämään otin kännykän ja selailin facea, en edes näytellyt kuuntelevani, eikä edes siis kiinnostanut, että ihan aitoa se oli. Samoin, jos hän kysyi multa jotain mun asioita totesin vaan että ok. En antanut tsestäni mitään enkä ollut kiinnostunut hänestä.[/quote
Tuollainen toki syö itseäkin, parempi on lähteä ja lopettaa koko paska. Se on kerrasta poikki. Tyhmä akka kattoo useita pettämisiä
Mikä vit sinussa on vikana et käy alvariinsa vieraissa????
Nainen katso peiliin ja mieti.
Kuka tuossa on sairas?
Ehkä mies oli ensin, mutta sinä olet sairastunut siinä hänen rinnallaan. Suhteenne on äärimmisen epäterve, etkä sinä noilla keinoin saa sitä tai itseäsi kuntoon.
Mitäs jos keskittyisit vaan olemaan onnellinen? Sehän se on paras keino. Päästäisit irti ja suuntaisit energiasi jonnekin muualle kuin tuollaiseen mustaan aukkoon. Ilkeys jalostaa vain noita-akkoja.
Nimenomaan haluan tässä hieman konkreettisesti valmistella eroa ja hoitaa pari juttua, jotka on jo sovittu loppuun. Muiden miesten vilkuilu ei kiinnosta nyt pätkääkään. On ollut niin sairas tyyppi vierellä nämä vuodet, että tuntuu vaan että haluan olla yksin. Mutta tietysti sitten joskus kun olen saanut asiat kuntoon voi olla että alkaa taas kiinnostamaan. Siihen asti kyllä kiinnostaa miehet seksuaalisesti, mutta se on sitten sen ajan murhe miten hommat hoitaa. Aattelin, että miehen seuraavan kerran ehdottaessa seksiä alkaisin valitella kipeitä näppylöitä alapäässä ;-)
Mee lepolomalle vaikka viikonlopuksi hotelliin
Anteeksi nyt vaan arvon miehet, mutta kokemuksesta tiedän, että miestä kirpaisee kovasti kaikenlainen taloudellinen menetys. Jos tämä vastavuoroinen pettäminen ym. vi***ilu valuu kuin vesi hanhen selästä, niin pistä se maksamaan kirjaimellisesti. Voit vaikka vähän pannuttaa sen autoa parkkihallin pilariin, heittää roskiin sen golfmailat tms. Pääasia että käy miehen kukkarolle.
Ja miksi mies jäisi kuuntelemaan? Hän lähtee sen naisensa luo.
Vierailija kirjoitti:
Mies on pettänyt 20 vuotisen avioliiton aikana useamman kerran. On käyty pitkät terapiat ym ja luvannut olla uskollinen. Nyt sain todisteita, että on taas suhde. Ollut minulle aivan hirveä ja vittumainen yli puolen vuoden ajan. Nyt haluan järjestää miehelle kiitokseksi helvetin viikon. En siis halua vielä kertoa, että tiedän. Kertokaa hyviä vuorosanoja ym millä hiilostaa miestä ja testailla hänen synnintuntoansa ilman että paljastan, että tiedän pettämistä. Juu ja vaihtoon lähtee tuo mies ilman muuta. Nyt on saanut riittävästi mahdollisuuksia ja on suoraa sanottuna sairas.
Kokeile että pihtaat koko viikon ajan.
Vierailija kirjoitti:
Senkin olen jo aikanaan tehnyt ;-) Eli ei ollut vaikutusta.
Eli et ole yhtään parempi kuin miehesi.
20 vuoden aikana useamman kerran pettänyt terapioista jne huolimatta? Luuletko tosiaan, että noin paatunut mies tuntee jotain "synnintuskia" jos vähän heittää läppää?
Paras helvetti on se, että lyöt homman kerralla poikki, lähdet/ heität ukon pihalle ilmoitusluontoisesti jne.