Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pokemon Go - keskustelua ja kokemuksia tähän

Vierailija
21.07.2016 |

Töissä parikymppiset pelaa ja puhuu siitä, itse olen 42 enkä jotenkin ole ääneen kehannut sanoa pelaavani :/
Oon level 7 ja tänään lepopäivä, tai no työmatkalla kuoriutu Psyduck ja yhestä kadunkulmasta sain Drowzeen.

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua masentaa kun halloween ohi. Tulisipa joku joulukarkkiylläri.

Ristiriitaiset fiilikset halloween-eventistä: toisaalta lisäkarkit oli superkiva juttu, mutta tuli kyllä kaikki Gastlyt ja Meothit korvista jo tokana päivänä. 

Ihanaa, että spawnit ovat taas vaihtuneet! Lähelläni on ehkä nyt Charmander-spawn, eli saan joku päivä ehkä kerättyä tarpeeksi karkkeja Charizardia varten... Kiva myös, että joitakin vähän harvinaisempia pokemoneja on nyt enemmän liikkeellä (Machop, Magnemite, Poliwag), niin saa niitäkin kerättyä nopeampaa tahtia kuin kerran kuussa...

Vierailija
62/68 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain halloweenina pokedexin täyteen, en ole pelannut sen jälkeen ollenkaan. En olisi etukäteen uskonut, että koko kiinnostus häipyisi näin täysin, ei se sitten niin koukuttava peli mulle ollutkaan kuin luulin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua masentaa kun halloween ohi. Tulisipa joku joulukarkkiylläri.

Eiköhän lähempänä joulua taas joku bonus tule. Vaikuttiko halloweenin bonukset muilla buddyn valintaan?

Kyllä, Dratinista tuli kaveri. 5km yhden karkin takia on tuskaa, joten nyt tuli kerätty jotain 50 dratininamia.

Vierailija
64/68 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä Unable to authenticate tarkoittaa, ja en pääse pelaamaan pokomon gota. Google kirjauksella koitan mennä sisään mutta virhe teksti tulee vaan näkyviin. Olen koittanu poistaa sovellusta ja kaikkia netin kikkoja mutta mikään ei auta. Vika ollut jo noin kuukauden. Voisiko joku auttaa miten pääsisin takaisin peliin. Puhelin on lg spirit jos sillä on jotain väliä.

Vierailija
65/68 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OIen 100% samaa mieltä Pokemonista niilo22:n kanssa

Se puhuu jostain Pokemon Goldista =D=D=D=D 

Vierailija
66/68 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pokemon Gold jo vanha, Game Boylla pelattava peli. Tyyppi näköjään sekottanu Pokemon Goldin ja Pokemon Gon :D

Vierailija
67/68 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moro. Nykyään kun on tuo kaveripyyntöominaisuus pelissä, niin laitan tänne oman ID:ni ja minut saa lisätä kaveriksi ihan vapaasti; 4025 5739 7260

Annan lahjan kaikille jotka lisäävät, niin kauan kun kahjoja riittää. Pyrin kuitenkin huomioimaan niitä, jotka huomioivat minua. Tottakai minullekin saa lahjuksia annella.

Olen 31 vuotias Pokemon addikti, mutta kun täällä jotkut niin kovasti moralisoivat tämänkin pelin pelaajia, niin menkää toisaalle. Kyseessä on ketju Pokemon GO pelaajille.

En etsi seuraa, muuta kun kavereita peliin.

Vierailija
68/68 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pokemon Gold jo vanha, Game Boylla pelattava peli. Tyyppi näköjään sekottanu Pokemon Goldin ja Pokemon Gon :D

Te lapset voisitte oikeasti jättää lievästi kehitysvammaisen tubettajan rauhaan. Miltä itsestäsi tuntuisi moinen, kun saisit lukea päivät pitkät pelkkää haukkumista?

Mitä jos teet lapsia tulevaisuudessa ja siitä tulee lievästi kehitysvammainen? Alatko sinä sillekin nauramaan?

Ja te äidit jotka täällä omaatte noita 10-20 vuotiaita lapsukaisia. Katsokaa heidän peräänsä, etteivät harjoita esim. Niilon kiusaamista YouTubessa. Pentu saa sen käsityksen, että on ihan ok ja normaalia kiusata muita. Jos vanhempina salllitte moisen, niin olette itsekin täysiä paskiaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme