Pokemon Go - keskustelua ja kokemuksia tähän
Töissä parikymppiset pelaa ja puhuu siitä, itse olen 42 enkä jotenkin ole ääneen kehannut sanoa pelaavani :/
Oon level 7 ja tänään lepopäivä, tai no työmatkalla kuoriutu Psyduck ja yhestä kadunkulmasta sain Drowzeen.
Kommentit (68)
Mullakin kuoriutui tänään munasta Pikachu! Olen saanut niitä erikoispalloja ja vastaan on tullut äkäisempiä poksuja kun olen niin korkealla tasolla. En oo kertaakaan mennyt gymille kun en tiedä mitä siellä tehdään ja kuoleeko mun poksut sinne.
Pari kertaa en ole saanut mitään pokestopilta? Mietin et tunnistaako peli et napsin niitä tyhjäksi autossa istuessakin
On muuten jäänyt Netflixin katselu huomattavasti vähemmälle viimeisen parin viikon aikana, kun kaikki illat menee pokemonjahdissa! :D Ihan hyvää vaihtelua.
Olisipa lisää incubatoreita, koska viiden kilsan munia on 8 kpl odottamassa hautomista ja kymppi hautoutuu juuri... Käytin kaksi kolmen kerran hautomalaitetta jo, äh :( Pitää siis kärvistellä sen ainoan kanssa.
Taidan lähteä vielä iltakävelylle ja katsomaan, onko puistossa Vulpixeja, kuulemma niitä hengailee siellä koko ajan ja itseltäni sellainen puuttuu :)
Kuunnelkaa itseänne pokemon tyypit huh huh. Kyllä annatte hyvät naurut kaikille. Ostakaa vaikka kananmunia ja odottakaa jos sieltä vaikka kuoriutuisi pokemon. Ihan sama tuijjottaa vaikka sitä järkevämpää se on tuijjottaa aitoa munaa kuin virtuaali pokemunaa
Jos voitettuaan pääsee jättämään gymille pokemonin niin miten tietää
kun joku aikoo taistella sen kanssa, ei kai puhelinta voi koko ajan kytätä vai taisteleeko gymille jätetty automaattisesti?
mitä jos voittaa yhden harkkamatsin omalla salilla, saako silloin jättää oman pokemonin voitetun tilalle sinne? pitääkö sitä varten mennä uudestaan saliin sisään?
Onko noi kaikki apk versiot nyt loppu,uuden päivityksen jälkeen?
Millä levelillä olette, joilla on tullut niistä kahden kilsan munista muutakin kuin rattatattaa, weedleä tai magikarppia?
Työskentelen itse lasten parissa kerho-ohjaajana, ja Pokémon Go:ta pelaamalla kunnioitus lasten puolelta kasvoi ihan silmissä :D Juttua niistä riittää joka päivälle! Sitä paitsi nyt on helppo keksiä tekemistä niille, jotka valittavat tylsyyttä: piirräpä mulle Hypno (tai mikä tahansa niistä yleisimmistä pokémoneista). Nyt kun vielä on hyvä sää, pystyn pelaamaan työmatkoilla kävellessäni työpaikalle ja sieltä pois, eli pitää nauttia nyt kun ei vielä sada taukoamatta tai ole niin kylmä, että täytyy liikkua bussilla.
Vierailija kirjoitti:
Jos voitettuaan pääsee jättämään gymille pokemonin niin miten tietää
kun joku aikoo taistella sen kanssa, ei kai puhelinta voi koko ajan kytätä vai taisteleeko gymille jätetty automaattisesti?mitä jos voittaa yhden harkkamatsin omalla salilla, saako silloin jättää oman pokemonin voitetun tilalle sinne? pitääkö sitä varten mennä uudestaan saliin sisään?
Gymille jätetty pokemon osallistuu automaattisesti battleihin. Sitten kun sun pokemon voitetaan, sen hp eli health power (joka näkyy pokemonien alla vihreänä viivana kun hp on täys) menee nolliin ja näkyy tällöin harmaana viivana. Saat hp:n korjattua syöttämällä itemeista kokonaan tyrmätylle pokemonille ensin reviven ja sitten potioneita.
Omalla salilla taistellessa voi päästä jättämään oman pokemonin sinne, jos saa nostettua salin tasoa eli prestigeä tarpeeksi. Ei välttämättä yhdellä ottelulla. Etkä jätä omaa pokemonia toisen tilalle, vaan niiden ennestään siellä olevien tueksi. Korkean prestigen saleilla voi olla seitsemänkin pokemonia puolustamassa sitä.
T. Level 25
Ja jos kuljet oman salin ohi, kannattaa kurkata saisko sinne lisättyä pokemonin. Se lisäysnappula on vasemmassa alalaidassa jos assign on mahdollista. Jokaisesta assignatusta pokemonista pääsee lunastamaam shopissa 10 pokemonrahaa. Näkyy shopin oikeassa ylälaidassa collect now-nappulana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korkean prestigen saleilla voi olla seitsemänkin pokemonia puolustamassa sitä.
T. Level 25
Meidän läheisellä salilla oli 9 pokemonia, en tiedä mikä on maksimi.
- "Pokémon Go" -
Olen pelannut Pokémon Go:ta jo tosta Heinäkuusta asti ja pääsin "Tasolle 12" tuossa lauantaina. :) Suosittelen peliä kaikille ulkoilma ihmisille ja harrastuksen/liikunnan haluisille, ikää katsomassa (Mielellään 10-14 vuotiaille tai jotkaa osaava ottaa vastuuta, käyttää puhelinta ja liikkua yksin kylillä/metsissä). :)
Sen voi vaan parhaiten oppia kokeilemalla eri toimintoja ja tutkimalla sitä joutessaan. Siten sen voi parhaiten oppia. :)
Mukavaa pelailua teille kaikille Pokémon Go peliä pelaaville ja menestystä sen pelin opetteluun vasta alkajille. ;)
Sai 51v. sohvaperunankin liikkeelle. Pakko pelata erityislapsen kanssa.
Tässä spawnaa aika paljon pokemoneja niin, että voin vaikka sängystä käsin niitä pyydystää. Lähinnä toki tulee Drowzeeta yms, mutta oon myös saanut Magmarin, Electabuzzin ja paljon Ghastlyjä ja Hauntereita. Niin ja Omanyten.
Pelaako täällä vielä joku Pokemonia :D
Ois kysymys... Jos buddyn vaihtaa, niin katoaako sen kaikki kilometrit (onko niillä edes mitään väliä?) Ja jos joskus vaihtaa takaisin, niin sen total km on 0?
Vierailija kirjoitti:
Ois kysymys... Jos buddyn vaihtaa, niin katoaako sen kaikki kilometrit (onko niillä edes mitään väliä?) Ja jos joskus vaihtaa takaisin, niin sen total km on 0?
Ne kilsat katoaa, jotka ovat juuri nyt keräystilassa.
Vierailija kirjoitti:
Ne vaihtohetkellä kesken olevat kilometrit katoaa, eli et hyödy niistä. Mutta jos myöhemmin vaihdat takaisin saman (lajin) pokemonin, niin kokonaiskilometrit näkyy silloin kyllä! :)
Mua masentaa kun halloween ohi. Tulisipa joku joulukarkkiylläri.
Vierailija kirjoitti:
Mua masentaa kun halloween ohi. Tulisipa joku joulukarkkiylläri.
Eiköhän lähempänä joulua taas joku bonus tule. Vaikuttiko halloweenin bonukset muilla buddyn valintaan?
Ihan oikeassa olet eiköhän tuo peli ole lapsille eikä aikuisille.