Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luettele tänään tekemäsi kotityöt!

Vierailija
21.07.2016 |

Montako perheenjäsentä on taloudessasi asuu? Onko lemmikkejä?

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein työpäivän jälkeen ruokaa, vein äsken roskat ja laitoin pyykit koneeseen. En ajatellut tehdä tänään mitään muuta. Asun yksin, ei lemmikkejä.

Vierailija
2/55 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivan pyykin lajittelu

Pyykin kuivumaan laitto

Pyykkikoneen täyttö x 2

Ruuan laitto

Perheessä minä, mies, kolme lasta ja koira.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesin koneellisen pyykkiä, vähän huitelin tavaroita pois jaloista pyörimästä että mahtuu kävelemään, kahvipannun pesu. Yksin asun ja yksi lemmikki.

Vierailija
4/55 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjensin astianpesukoneen, täytin astianpesukoneen, keräsin pyykit kylpyhuoneesta, siivosin keittiönpöydän. Ei muuta. Koti on ihan siistin näköinen. Perheeseen kuuluu neljä henkilöä. En ymmärrä niitä, joille kodinhoito on ylitsepääsemätön suoritus.

Vierailija
5/55 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi tietysti ripustan pyykit kuivumaan, en suinkaan jätä niitä märkinä koneeseen.

1

Vierailija
6/55 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, mulla vähän erilainen päivä, olen lomalla. Tänään kotona ja huomenna lähdetään taas reissuun. Perheessä 2 kouluikäistä lasta, minä ja mies. Jos nyt muistan oikein niin tänään:

- Tiskit koneeseen ja koneesta kaappiin

- Laitoin lapsille ja itselleni ruokaa

- Koneellinen tiskiä ja niiden tyhjennys kaappeihin

- Pesin muutaman ikkunan

- Pesin 2 mattoa

- Lakaisin vähän lattioita

- Koneellinen - pari pyykkiä ja niiden lajittelua

- Kohta pakkaan huomista matkalle lähtöä varten

Vierailija
7/55 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet rakentavat ja kannattelevat yhteiskuntaa ja naiset luettelevat pesukoneen napin painamiskertojaan av-palstalla.

Vierailija
8/55 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen taaperon kanssa kotona. Sijasin sängyt, hoidin ystävän asioillakäynnin ajan (6h) tämän taaperoikäistä lasta, imuroin ja luuttusin lattiat lasten nukkuessa, tein kaksi lämmintä ruokaa, siivosin kokkaamisesta syntyneet jäljet, vein roskat. Huomenna sit pyykkipäivä, en jaksa mitään työleiriä pitää kotona.

Vierailija
9/55 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 jatkaa: perheessä minä, mies ja se taapero. Ei lemmikkejä.

Vierailija
10/55 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesin 2 vessaa, kuistin, pesin pyykkiä, kävin kuiva-aine kaapit keittiöstä läpi . 4 perheenjäsentä, ei lemmikkejä.

Vierailija
11/55 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet rakentavat ja kannattelevat yhteiskuntaa ja naiset luettelevat pesukoneen napin painamiskertojaan av-palstalla.

Ai, mun mies on kyllä lomalla ja voisi listata tänne pitkät pätkät tekemiään kotitöitä, jotka hoitaa sillä välin kun olen itse töissä.

Itse oon tänään laittanut kolme pyyhettä koneeseen, en edes painanut nappia, senkin jätin miespololle. Ja tyhjensin jääkaapista 5-6 vajaata maitopurkkia, koska itse olin ne sinne jättänyt. Eli kotityösaldo noin 3 minuuttia. 

Nämä aamulla ennen töihinlähtöä ja enempää en ajatellut tehdä. Nyt matkalla töistä kotiin.

Vierailija
12/55 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 aikuista 2 eläintä

- pesin 1 koneellisen, heitin kuivuriin, heitin kaappiin

- toinen pyörii nyt

- pesin yhden astianpesukoneellisen

- annoin partnerille roskapussin et vie roskiin

Vierailija
13/55 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein aamupalan, pesin vessan ja 2 koneellista pyykkiä, lajittelin lehdet paperinkeräykseen, yleistä järjestelyä ja pölyjen pyyhkimistä, kävin kaupassa, tein mansikkakakun ja nyt on illallinen pian valmis. Yksin asun, ei lemmikkejä.

Vierailija
14/55 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pesin 2 vessaa, kuistin, pesin pyykkiä, kävin kuiva-aine kaapit keittiöstä läpi . 4 perheenjäsentä, ei lemmikkejä.

Ja tästä joku ei tykkää koska...

Vierailija
15/55 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join kahvia ja luettelin sen aihevapaalle. T. Av-mamma

Vierailija
16/55 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No rehellisesti sanottuna en ole tehnyt tänään yhtään mitään.

Taloudessa kolme lasta, kaksi aikuista ja kolme kissaa.

Vierailija
17/55 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme koneellista pyykkiä, yksi tiskikoneellinen, vartin verran järjestelyä.

- 2 aikuista, ei eläimiä

Vierailija
18/55 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi aikuista, kolme lasta ja koira. Pyyhkäisin pölyt, imuroin ja lattian nihkeä pyyhintä. Laitoin lounaan, sitten keittiön siistiminen ja tiskikone pyörimään. Vois pyykkiä pesaista pari koneellista ennen kuin niihin hukkuu.

Vierailija
19/55 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pessyt kaksi kylppäriä ja vessan, tiskannut, käynyt kaupassa, pyyhkinyt kaikki tasot keittiöstä, antanut ruokaa kissalle, imuroinut keittiön, tyhjentänyt tiskikoneen, tehnyt aamupalan ja lounaan, myrkyttänyt muurahaisia, kastellut kukkia, pessyt koneellisen pyykkiä, pyykit nyt kuivurissa, vähän järjestellyt tavaroita olohuoneessa sekä vienyt roskat ulos. Sit vielä pyyhkäissyt väliovien ikkunoita, taaperot kun tykkäävät jättää sormenjälkiä. Ja tietysti antanut miehelle...

Perheessä minä, mies, kaksi taaperoa ja kissa

Vierailija
20/55 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakastin eilen keräämäni mustikat. Pesin pari koneellista pyykkiä. Laitoin ruokaa - kalaa ja parsakaalia eli helppoa ja nopeaa. Leikkasin nurmikon ja kitkin näkyvimmät rikkaruohot kukkapenkeistä. Vielä pitäis käydä huoltsikalla lisäämässä ilmaan pyörän renkaisiin ja käydä Alkosta ostamassa viinipullo, jotta voin chillailla illan tuossa omalla pihalla. Olen lomalla ja yksin kotona ja aika on kulunut lähinnä löhöillessä ja netissä surffaten.