kuinka MONI on pakottanut miehen naimisiin??!
kihloissa yli kaksi vuotta ja eilen annoin miehell takarajan: hääpäivä on löytävä lukkoon huhtikuun loppuun mennessä. minä en miehessä ala roikkumaan.... se on naimisiin tai kihlauksen purku!
*ap vihaisena*
Kommentit (65)
Mies halusi jo lapsen ja muutenkin oli selvät sävelet, että yhdessä ollaan loppuun saakka. Minulle oli tärkeää, että lapset syntyvät avioliittoon, joten mentiin sitten naimisiinkin. Ilmoitin, että karkauspäivänä aion kosia. Mies ehti ensin, mentiin kesällä naimisiin ja suhde on yhtä hyvä kuin aiemminkin! Turha jäädä kihlauksessa roikkumaan vuosikaupalla.
Jaa a, minua ei ole kosittu vaikka mies tietää että haluan naimisiin ennenkuin täytän 30. No, ainoa syy miksi joku ei kosi on tietysti se ettei ole varma tai on varma ettei halua. Enkä tietenkään halua naimisiin ihmisen kanssa joka ei ole meistä varma.
Huh, se ois KAUHEAA. Aika varma merkki siitä, että mies ei rakasta :( Mun isän uusi vaimo pakotti isän naimisiin, no, isä meni ettei menetä taloudenhoitajaa.
Itse seurustelin pitkään ja olin avoliitossa naisen kanssa, joka vihjaili kihlauksesta ja häistä. Mutta jotenkin oli se olo jossain takaraivossa, että tämä ei ole se oikea ja parempaakin elämää on olemassa. No se juttu päättyi aikanaan ja löysin sittemmin naisen, joka tuntui tosiaan ihan muulta. Samaan aikaan kiihottavalta ja rauhoittavalta. Hänen kanssaan menin sitten kihloihin ja siitä alettiin valmistella häitä. Itsellä on miehenä vähän se kokemus, että miehet jotka ehdottomasti vastustavat naimisiinmenoa usein äijäporukassa pilkkaavat naisia aika törkeästi.