Kannattaako mennä treffeille, jos ei oikein kiinnosta?
Heppu on kyllä mukava ja hauska, mutta joku kipinä puuttuu. En jaksaisi vaivautua....Voiko tulla hyvät treffit kuitenkin, kokemuksia?
Kommentit (8)
Ei. Ainakaan jos se toinen on selvästi kiinnostunut. Kuvittelee kuitenkin liikoja sitten.
Tunnetaan jonkun verran yhteisten kavereiden kautta, mutta tapailtu ei olla vielä kuin kerran aiemmin. En jaksa uskoa, että mieskään olisi kauhean kiinnostunut, mutta enpä tiedä. Olosuhteetkin ovat sellaiset, että pidempää suhdetta ei tästä voisi kuitenkaan kehittyä.
Tuntuu vaan, että olen liian nirsoja varovainen ja pitäisi vähän heittäytyä elämässä, ettei sitten vanhana (jos sinne asti pääsen) kauheesti elämätön elämä kaduttaisi. En tiedä, ehkä perun, ehkä en :)
Kannattaako mennä paskalle jos ei ole paskahätä? Kyllähän sieltä varmaan jotain tulee jos oikein pinnistää mutta ei sitä oikein paskomiseksi voi sanoa.
En menisi. En viitsi tuhlata aikaani. Tiedän kyllä heti pidänkö jostakin vai en.
Mahdoton sanoa. Mulla on läheinen, johon tutustuin pari vuotta sitten. Ensin en pitänyt hänestä, mutta mieli on muuttunut. Nyt hän on oman perheeni jälkeen seuraava mun suosikkilistalla. Upea ihminen.
Jos muuta isompaa vikaa ei ole kuin kipinän puuttuminen, niin kannattaa antaa mahdollisuus tunteille kehittyä. Ihmistä ei ole oikeasti suunniteltu ihastumaan salamana, vaikka populaaritiede muuta uskotteleekin feromoniteorioineen, ja vain harva oikeasti ymmärtää tietoisesti etsiä sellaista kumppania, jonka kanssa tulisi käytännössä onnelliseksi. Useimmiten kiinnitetään huomiota epäolennaisuuksiin. Se tajuaminen, että tuossa onkin aivan erityisen ihana henkilö, voi tulla pitkänkin ajan kuluttua ensitapaamisesta (vaikkapa työpaikalla tai harrastuksen parissa) - paitsi että nykyään kun seuraa haetaan paljon deittipalvelujen kautta, tähän ei ole enää mahdollisuutta kun tapaamiset voivat päättyä heti alettuaan.
Omaani ihastuin vasta kolmanella tapaamiskerralla. Ennen häntä olin ihastunut moneen heti ekalla. Ja suhteen todellisen laadun tietää kun pn oltu sängyssä kaksi tusinaa kertoja, opasti äitini.
No riippuu kuinka hyvin tunnet aikasemmin? monta kertaa olette jo nähneet? Aina voi toisille treffeille lähteä jos on kuitenki hyvä fiilis tyypistä. Kolmansillekin vielä ehkä voisin lähteä, mut sit luovuttaisin