Maksulliset tv-kanavapaketit
Onko teillä maksullisia kanavapaketteja ja jos on niin mitä? melkein 50 euroa kuussa pelkkä MTV, että ukko saa löhötä sohvalla.
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Netflix, halvin versio. Kyllästyttää kun suosittelee korealaisia elokuvia ja sarjoja vaikka en sitä laittanut kielilistalle. Ovat minulle liian julmia.
Vaihdan varmaan Ruutu, koska haluan katsoa Syke ja Koskinen.
Eikö ilmaisesta telkkarista löydy riittävästi katsottavaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Netflix, halvin versio. Kyllästyttää kun suosittelee korealaisia elokuvia ja sarjoja vaikka en sitä laittanut kielilistalle. Ovat minulle liian julmia.
Onhan siellä. Tunnin ohjelmassa on 30 minuuttia mainoksia. Sisältö on pelkkää realitya. Ylellä on jokaiselle jotain, eli yksilölle ehkä 2-3 tuntia viikossa jotain katsottavaa.
Ei ole säännöllisenä tilauksena. Otan aina välillä Ruudun tai Katsomon yhdeksi kuukaudeksi kerrallaan, sen halvimman mainoksellisen version, että voin katsoa maratoonina jonkun tietyn sarjan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei sieltä kyllä löydy.
Kanavaluettelosta oisko jostain 10:stä eteenpäin tulee jotain, joita edes viitsii katsoa.
Eikä niistäkään edes joka päivä tule koko illalle mitään.
Netflix on eniten vastinetta rahalle, ihan hyviä dokkareita ja sarjoja, leffat Rakutenin kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan siellä. Tunnin ohjelmassa on 30 minuuttia mainoksia. Sisältö on pelkkää realitya. Ylellä on jokaiselle jotain, eli yksilölle ehkä 2-3 tuntia viikossa jotain katsottavaa.
Yleltä ei kylläkään löydy oikein mitään kenellekään.
Meillä on Netflix, Max, SkyShowTime ja Crunchyroll.
Kuinka ihmisillä on varaa laittaa tuollaisia summia töllöttimen tiiraamiseen?
Netflix, amazon prime ja Disney plus.
Itse lataan kaiken ilmaiseksi.Uutus leffat ja kaikki sarjat löytyy ja tekstitkin saa kaikkiin.