Miksi pidät kesällä mustia sukkiksia/legginsejä? Näyttää kamalalle!
Miksi pidät kesällä mustia sukkiksia tai legginsejä hameen saati shortsien kanssa? Näyttää niin tunkkaiselle ja tyylittömälle.
Samoin farkut ja umpinaiset kengät kesähelteellä.
Kommentit (22)
Reidet hiertää muuten yhteen, kovia kokeneet jalat, suonikohjuja, arpia tms. En itse käytä,mutta eipä haittaa, jos joku muu käyttää
Miksi kirjoitat äidinkieltäsi väärin? Näyttää kamalalta.
Huoh. Näyttää kamalaLTA, tunkkaiseLTA ja tyylittömäLTÄ. eikä muuten näytä.
Vierailija kirjoitti:
Koska en tee asuvalintojani sen perusteella, mikä jonkun random av-mamman mielestä on tyylitöntä ja mikä ei.
On kohteliasta pukeutua julkisiin tiloihin siten ettei kanssakulkijoiden tarvitse tuijotella teidän leggarijalkoja.
Itsellä aina helmojen kanssa hoidetut, paljaat sääret tai juhlissa/töissä etiketin mukaiset värittömät sukkahousut.
Vittuako se sulle kuuluu. Käännä nirppanokkasi toiseen suuntaan jos ei miellytä jonkun pukeutumistyyli.
Koska mielestäni ne näyttävät hyvältä hameen/tunikan jne kanssa. Käytän paksuja peittäviä leggingsejä. Ja umpinaisia tennareita.
pidin joskus kun olin pieni sen takii ettei mun kalkkijalat näy
Mulla on nyt 37-vuotiaana näkyvät suonikohjut. Leggarit oikeasti näyttävät paremmilta kuin paljaat jalkani suonikohjuilla.
Koska ne on mukavat, oln ylipainoinen eikä mulla ole paljon vaatteita. Nyt raskaana joten jos haluat nähdä ison hyllyvän pyllyni senkun tuut sanomaan, että leggarit häiritsee.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kirjoitat äidinkieltäsi väärin? Näyttää kamalalta.
Mistä tiedät ap:n äidinkielen? Just sayin...
Koska ne on MUKAVAT viileässä säässä, eikä tarvitse pelätä, että hameenhelma nousee korviin tai muuten vaan liian ylös. Hellekeleillä riittää pelkkä mekko ilman legginsejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska en tee asuvalintojani sen perusteella, mikä jonkun random av-mamman mielestä on tyylitöntä ja mikä ei.
On kohteliasta pukeutua julkisiin tiloihin siten ettei kanssakulkijoiden tarvitse tuijotella teidän leggarijalkoja.
Itsellä aina helmojen kanssa hoidetut, paljaat sääret tai juhlissa/töissä etiketin mukaiset värittömät sukkahousut.
Se on kuule oma asiasi miltä sinun jalkasi näyttävät. Onko tullut mieleen, että toisten mielestä paljaat jalat eivät ole kauniit?
..En aina jaksaisi katso niitä pikkupikku shortseja. Niitä näkee musavideoilla ja massat seuravat perässä.
Pyörälläkin on kivempi ajaa jos on hame, kun alla on peittävät pöksyt :)
Koska en pidä paljaita jalkojani viehättävinä. Laitan tosin ennemmin ihonväriset sukkikset kuin mustat, mutta jos en satu kiireessä löytämään niin ennemmin ne tummat kuin ei ollenkaan. Farkuissakaan en näe mitään vikaa, paitsi helteellä, mutta viileämpänä/sateisena päivänä miksei?
Legginssejä en käytä, mutta farkkuja kyllä. Mä palelen vielä 20 asteessa sortsit jalassa, täytyy olla lähemmäs 25 astetta, että tarkenen.
Olen samaa mieltä, kyllä ne oikeasti näyttää aika pahalta. Ja juuri siltä, että on jotain "peiteltävää". Vielä kun joku ylipainoinen hikoilee mustissa sukkiksissa ja tunikassa +20 asteessa niin hyi.
Tämänkin on kirjoittanut joku sukkahousu "ooh helmat nousee tuulessa" perverssi.