Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä asennossa nukut?

Vierailija
21.07.2016 |

(suurimmaksi osaksi)

Missä asennossa nukut?

Vaihtoehdot

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka pysyy koko yön vain toisella kyljellään kääntymättä kertaakaan?

Vierailija
2/29 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka pysyy koko yön vain toisella kyljellään kääntymättä kertaakaan?

Anteeksi, jäi huomaamatta tuo "suurimmaksi osaksi".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enimmäkseen oikealla kyljellä. Joskus yritän nukahtaa vasemmalla mutta ei onnistu jostain syystä.:)

Vierailija
4/29 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis mukavaa nukahtaa selälleen mut en osaa.

Vierailija
5/29 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unitutkijan mukaan ihmiset nukkuvat yleensä eri asennossa kuin missä luulevat nukkuvansa. Ja mitenpä sen tosiaan voisikaan tietää, missä asennossa on, kun kerran nukkuu. Itse nukahdan yleensä oikealle kyljelleni, mutta aamulla saatan olla ihan miten päin vaan. Missä asennossa siis olen nukkunut?

Vierailija
6/29 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa aina kysyä missä asennossa yleensä ALOITATTE nukkumisen.

minä aloitan aina selällään. En saisi unenpäästä kiinni jos olisin jossain muussa asennossa.

Vierailija
7/29 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin selällään. Kipujen takia vaihdan usein asentoa. Vatsallaan en pysty nukkumaan.

Vierailija
8/29 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen raskautta nukuin aina vatsallani ja myös raskauden alkuaikana. Vatsan kasvaessa oli vaihdettava asentoa. Sen jälkeen en ole pystynyt nukkumaan vatsallani.  Nyt nukun oikealla kyljellä.

Vierailija
9/29 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unitutkijan mukaan ihmiset nukkuvat yleensä eri asennossa kuin missä luulevat nukkuvansa. Ja mitenpä sen tosiaan voisikaan tietää, missä asennossa on, kun kerran nukkuu. Itse nukahdan yleensä oikealle kyljelleni, mutta aamulla saatan olla ihan miten päin vaan. Missä asennossa siis olen nukkunut?

Lienee totta mutta itse menen nukkumaan tietyssä asennossa ja aamulla herään siitä samasta. Yöllä jos herään niin olen silloinkin (edelleen) siinä samassa asennossa. Asento voi kyllä vaihtua vähäksi aikaa yöllä mut silti uskon siihen et nukun 80% ajasta sillä tavoin.

10/29 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi on usein hirveetä jos herää selällä mä nukuin kerran puoliksi selällään, vähän kyljellä ja vähän selällä jäin niin ja nukahdin ja heräsin ja en voinut liikkua hetkeen onneksi EN nähny harhoja esim joku tumma hirveän näköinen ihmis muotoinen varjo lähestyy sua ja et voi liikkua huuta ei mitään pitää vaan deal whit it. Sitä kutsutaan unihalvaukseksi

Yks oli kertonut että se näki isänsä menevän alakertaan käveli portaissa ja se joka makasi sängyssä niin sitä lähestyi joku tumma hahmo ja yritti huutaa apua isälle joka meni alakertaan ja sit kun se vihdoin osasi liikkua se juoksi alakertaan kertomaan isälleen mitä just oli tapahtunut mutta ei isä ollu alakerrassa. Tämä oli just se unihalvaus näkee mm harhoja

Vierailija
11/29 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea jalka ja vasen käsi suorassa alaspäin, vasen jalka ja oikea käsi koukussa.

Vierailija
12/29 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyljelläni. Välillä vasemmalla, välillä oikealla. Ehkä hieman useammin vasemmalla, joten vastasin sen.

Vierailija
13/29 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla muilla tavoilla paitsi selälleen, koska en tahdo saada unihalvausta.

14/29 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä menen nukkumaan vasemmalla kyljellä. Jos herään yöllä, käännän kylkeä. Jos en heräile yön aikana, herään aamulla yleensä samasta asennosta missä olen aloittanut nukkumisen. 

Joskus harvemmin nukun selälläni. Mahallaan en pysty nukkua, koska se ottaa selkään. 

Vierailija
15/29 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri sanoi, että näytän ihan vampyyriltä nukkuessa. Nukun selälleen, hiljaa ja liikahtamatta, kädet rinnan päällä.

Vierailija
16/29 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahallaan. Hukkasin tyynyni (muutossa) enkä ole muistanut ostaa uusia (varhaisdementia?). Olen koittanut tehdä varapeitoista ja pyyhkeistä niskatukea, mutta niskat kipeytyvät. No, mahallaankin on hyvä. :D

Vierailija
17/29 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin lapsena ja teininä usein vatsallani. Nykyään ei kaula taivu ja sattuu. Olenko vain jäykistynyt?

N27

Vierailija
18/29 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen raskautta nukuin aina vatsallani ja myös raskauden alkuaikana. Vatsan kasvaessa oli vaihdettava asentoa. Sen jälkeen en ole pystynyt nukkumaan vatsallani.  Nyt nukun oikealla kyljellä.

Eikö pelottanut että vauva vaurioituu?

Vierailija
19/29 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nukahdan aina kyljelleni (kummalle tahansa), mutta päädyn jossain vaiheessa yötä nukkumaan selälläni, yleensä vielä kädet pään yli heitettynä. Luulin, etten ikinä nukkuisi mahallani, mutta kumppanini kertoi, että nukun useinkin. Siinä asennossa en vaan nukahda enkä herää, niin en tiennytkään.

Vierailija
20/29 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuksugaren kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi on usein hirveetä jos herää selällä mä nukuin kerran puoliksi selällään, vähän kyljellä ja vähän selällä jäin niin ja nukahdin ja heräsin ja en voinut liikkua hetkeen onneksi EN nähny harhoja esim joku tumma hirveän näköinen ihmis muotoinen varjo lähestyy sua ja et voi liikkua huuta ei mitään pitää vaan deal whit it. Sitä kutsutaan unihalvaukseksi

Yks oli kertonut että se näki isänsä menevän alakertaan käveli portaissa ja se joka makasi sängyssä niin sitä lähestyi joku tumma hahmo ja yritti huutaa apua isälle joka meni alakertaan ja sit kun se vihdoin osasi liikkua se juoksi alakertaan kertomaan isälleen mitä just oli tapahtunut mutta ei isä ollu alakerrassa. Tämä oli just se unihalvaus näkee mm harhoja

Minäkin pelkään unihalvauksia, olen saanut niitä usein. Yleensä en onneksi näe unta ollessani tavallaan hereillä unihalvauksessa, mutta voin kuulla pelottavia ääniä enkä tosiaan pysty liikkumaan. Selällään on sentään jees, ettei voi tukehtua tyynyynsä. Mulla unihalvauksissa on yleistä myös se, että hengittäminen vaikeutuu. Aivan hirveää, kova stressi lisää niitä eikä huono nukkuminen unihalvauksia pelätessä ja niiden vuoksi stressiä helpota. Rentoutumisharjoitukset ja jooga ennen nukkumaanmenoa on auttaneet onneksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän