Syöttekö tänään pizzaa
Kommentit (29)
Mini-monster kotipizzasta, kyllä kelpaa
Yleensä teen itse Fazerin taikinapalloista, tällä kertaa tilasin Kotipizzasta 🤭
Esitaikina jääkaapissa, eilen illalla tehty. Tänään illalla laitan loputkin aineet taikinaan ja sitten saavat yön yli kohota kaapissa. Huomenna siis vasta syödään
Ristorante uunissa.
Tuli vitutus maximus kun pomo on niin lunttu niin sorruin pizzaan.
Tänään oli Kebabin vuoro,joka toinen perjantai tilataan lähipitseriasta.
Lohikiusausta tänään, harvoin pizzaa.
Syön lauantaisin pizzaa! Tosin tällä viikolla söin myös maanantaina ja torstaina koska oon lomalla. Mut huomenna sitten taas.
Bonelessista tilataan hampparit! 😋
Tietysti! Pizzaperjantai.
Tänään tilaan Ahmedilta ja huomenna voisin leipoa itse, jos viitsin tehdä taikinan ajoissa. Tai sitten käyn huomennakin hakemassa Ahmedilta.
Vierailija kirjoitti:
Boneless on kallis... Kot. paljon halvempi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Boneless on kallis... Kot. paljon halvempi...
Kot on ihan ok, mutta kyllä Boneless on huomattavasti parempi. Mullakin alkoi tehdä mieli...
Vierailija kirjoitti:
Lohikiusausta tänään, harvoin pizzaa.
Taisto 87v.
En syö koskaan pizzaa, koska en halua painoni nouševan. Perjantaisin tarjoan lohta kanttarellikastikkeella ja suikalejuureksi. Lauantaina pihviä juureksien kanssa. Iso salaatti aina tarjolla. Jälkiruokana niin kotona kuin ravintolassa aina tuplaespresso ja konjakki.
En ole vuosiin syönyt, pizza, perunaa, leipää , pullaa, pastaa. Ja olenkin saanut painoni pysymään samana vuosikymmeniä.
Vierailija kirjoitti:
En syö koskaan pizzaa, koska en halua painoni nouševan. Perjantaisin tarjoan lohta kanttarellikastikkeella ja suikalejuureksi. Lauantaina pihviä juureksien kanssa. Iso salaatti aina tarjolla. Jälkiruokana niin kotona kuin ravintolassa aina tuplaespresso ja konjakki.
En ole vuosiin syönyt, pizza, perunaa, leipää , pullaa, pastaa. Ja olenkin saanut painoni pysymään samana vuosikymmeniä.
Mutta alkoholi silti maistuu ja olet edelleen ylipainoinen kolesterolipotilas?
Vierailija kirjoitti:
Minä syön pitsaa ja hampurilaista kyllä. Ja perunaa, pastaa ja leipääkin. Makeisia ja leivoksia en syö, mutta välillä jälkiruoaksi jäätelöä ja marjoja.
Ihannepainossa olen. Paljon kasviksia ja salaattia päivittäin, aamuisin kauramaito-chiavanukas marjoilla ja jogurtilla + kananmuna tai sitten kaurapuuro marjoilla ja raejuustolla. Kyllä sitä välillä saa pitsaakin syödä. 😀
Syön. Tein taikinan jo eilen. Kohoaa jääkaapissa. Kohta otan lämpimään.