Kaupassa nuori äiti antoi heti periksi lapselle kun tämä kinusi karkkia
Tämä n.4v kärtti karkkia ja äiti kielsi kaksi kertaa. Kun kuului tarpeeksi kova "mutkun mä haluuuu-uuun" niin antoi jo valmiiksi lihavan tytön ostaa varmaan puoli kiloa karkkia. En käsitä. Tuostahan se lapsi vain oppi että mankumalla saa.
Kommentit (16)
Kiitoksia tästä merkittävästä tiedosta.
Onko tapanasi useinkin jäädä seuraamaan, mitä tuotteita muut laittavat ostoskärryyn? Seisoitko siis siinä irtokarkkilaarien vieressä kytiksellä vai lappasitko niitä karkkeja itsekin pussiin?
Ok. No mä en ihan kauheasti tekisi päätelmiä yhdestä satunnaisesta kaupassa nähdystä kerrasta.
Eipä tuo kovin ihanteelliselta tapaukselta vaikuta. Oppiipa lapsi ainakin, että tahtonsa saa läpi kuin oikein inttää.
Meillä ei ole karkkipäiviä erikseen. Lapsi saa tikkarin vaikka joka kerta kaupasta, jos haluaa, VAIKKA EI OLISI LAUANTAI!!!!!!! Mietipä sitä, ap.
No niin minäkin annan. Olen niin loppu kuuden lapsen kanssa ja harkitsen vakavasti uskonnosta eroamista. En jaksa enää. T. Lestadiolais-äiti 35v
Vierailija kirjoitti:
No niin minäkin annan. Olen niin loppu kuuden lapsen kanssa ja harkitsen vakavasti uskonnosta eroamista. En jaksa enää. T. Lestadiolais-äiti 35v
Suosittelen. Lestadiolaisuudessa on paljon asioita, millä ei ole juurikaan uskonnon kanssa mitään tekemistä. Enemmänkin kerho/yhteisö tyyppinen, jota sitoo yhteen tietyt tavat ja ulkoiset piirteet. Luulet varmasti että joudut nyt helvettiin ja olet hirvittävä ihminen jos eroat; tosiasiassa teet palveluksen itsellesi. Muista, se on vain pääsi sisällä. Vaikeaksi tekee varmasti myös se että tutut, kaverisi, sukulaiset ovat todennäköisesti lestoja ja yrittävät puhua sinut ympäri ja jopa kiristää. Mutta on se sen arvoista kun onnistuu.
terv. eronnut
Pakko antaa lapsille periksi. Kun jos antaa lapsen huutaa jossain cittarissa kun se ei saanut karkkia niin heti joku on valittamassa täällä että eikö vanhemmat saa lapsiaan kuriin kun sai itku-potku-raivarit cittarin lattialla. Että kumpaa haluatte? Hiljaisia lapsia kaupassa jotka syö karkkia vai niitä kiljuvia lapsia joille on sanottu ei? Se että en enää ikinä käy kaupassa tai jättäisin lapset kotiin ei ole vaihtoehto. Itse voitte jäädä kotiin niin ei tarvitse nähdä lapsia ja heidän vanhempia.
Ja tulit heti tänne av:lle kertomaan asiasta. No, pian tämäkin ruikutus on väännetty biisiksi.
http://www.iltalehti.fi/iltvuutiset/201607200104920_v0.shtml
Osaan kuvitella kun teini on mollottanut koko tilanteen vieressä...
Tänään nähtyä:
- Älä mene enää trampoliinille, nyt pitää lähteä.
Lapsi ottaa kengät jalasta ja menee trampoliinille.
- No ole sitten vähän aikaa mutta sitten pitää oikeasti lähteä.
-> Lopputuloksena mamma repii parkuvaa lasta pois trampoliinilta.
Vierailija kirjoitti:
Tänään nähtyä:
- Älä mene enää trampoliinille, nyt pitää lähteä.
Lapsi ottaa kengät jalasta ja menee trampoliinille.
- No ole sitten vähän aikaa mutta sitten pitää oikeasti lähteä.
-> Lopputuloksena mamma repii parkuvaa lasta pois trampoliinilta.
En tiiä, oon kai huono äiti mutta olisin pukenu ne kengät takas jalkaan kun lapsi otti pois ja oikeasti lähtenyt. Ei ne itkuun kuole.
Joo-o, ja meitä pitäis kiinnostaa, koska...?