Transnaisten kauneuskilpailut: Miss Tiffany 2016, voi elämä miten viehättäviä neitoja! Kuva!
http://event-carnival.com/files/image/photo1/222/1_resize.JPG Uskomattoman kauniita Jumalattaria! <3 Mitä palstalaiset mieltä kilpailijattarista? M36
Kommentit (98)
Mikä on transnainen? , valaiskaa tietämätöntä.
Päihittävät ainakin suurimman oan palstamammoista.
Vierailija kirjoitti:
Alunperin miehen kropassa oleva nainen
Vierailija kirjoitti:
Syntynyt poikana, mutta kokee olevansa nainen.
Voittajalta voisin ottaa palkinnoksi suihin, jos hän niin vain haluaisi. T: Heteromies
Voittaja vaimomatskua. Muutkin kauniita kyllä.
Olkoon vaikka miten nättejä, niin en ikinä panisi sellaista, jolla on ollut muna.
Vierailija kirjoitti:
Olkoon vaikka miten nättejä, niin en ikinä panisi sellaista, jolla on ollut muna.
Niillä on edelleen muna, ainakin suurimmalla osalla. Kaakkois-Aasiassa on tuttu juttu, että heteromiehet käy näiden naisten luona lomamatkalla. Se on oma genrensä ihmisten seksuaalisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Te homot haluatte, että se on vielä tallella ja muutenkin pitäisi olla miehen näköinen kelvatakseen eikö? Jos ei esim. tuo voittaja kelpaisi, niin heteromies et ainakaan ole.
Ajattelin mennä joku vuosi paikan päälle seuraamaan noita kis(s)oja.
Käy ihan kateeksi miten hyvältä näyttävät. :(
:D
Näytin miehelleni jä hän tuumas et onpas kivoja tyttöjä! Kun sanoin et nää on ex miehiä hän suuttui mulle! Nyt hän mököttää eikä puhu mulle. Kuulemma tein tän tahalleen :D
Noista jokainen voittaisi suomen missikisat
Vierailija kirjoitti:
:D
Näytin miehelleni jä hän tuumas et onpas kivoja tyttöjä! Kun sanoin et nää on ex miehiä hän suuttui mulle! Nyt hän mököttää eikä puhu mulle. Kuulemma tein tän tahalleen :D
Miksi? Miehesi homo?
Ei pärjäisi Jessica Ruokola tossa porukassa. Turhan maskuliiniset piirteet nääs. :D
Voiskohan mullekin tehdä tuollaisen korjausleikkauksen naiseksi.. T. Ruma nainen
Kerrankin hyvännäköisiä miehiä!
Olisivatpa suomalaisetkin miehet noin upeita.
Tuon kuvan perusteella paras voittanut. :) Panisin kyllä jokaista!