Tienaan bruttona 3700 euroa. Tässä mun tyypillinen työpäivä.
Toimistolla ihan vanhanajan livenä 8.30-16.00. Yksi etäpalaveri (20min), kaksi sähköpostia. Ei mitään muuta varsinaista työtä koko päivänä, muuten vain höpötellyt työkavereiden kanssa, ihastellut auringonpaistetta, syönyt pullaa (jota työkaveri oli leiponut), soitin äidille pitkän puhelun, väritin aikuisten värityskirjaa.
Kommentit (26)
Mikä koulutus sinulla on? Otsikkoon ei tule pistettä.
Kaikki ei voi olla kunnalla töissä.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen yksityisellä ja vähän sama meininki on mulla ollut viimeset 4 vuotta.
Kukakohan lähtee ensimmäisenä yhteistoimintaneuvottelut iskee päälle. Varmaan se perusduunari, jonka työaika ei riitä kaikkien töiden hoitoon.
Aika paljon teet. Ite tienaan 3900e ja en tehnyt yhtään mitään etänä.
Vierailija kirjoitti:
Eikä valtiolla.
Mä olin saman tyyppisissä hommissa, mutta etänä ja yli viiden tonnin palkalla. Vaihdoin töitä sellaiseen paikkaan jossa on oikeasti tekemistä ja saa jotain näkyvää aikaiseksi, nyt olen paljon tyytyväisempi elämääni.
Kuulostaa melko tylsältä. Muista kehittää itseäsi ja ehkä opiskella lisää,niin ei tuu ylläreitä.
Vierailija kirjoitti:
Mä olin saman tyyppisissä hommissa, mutta etänä ja yli viiden tonnin palkalla. Vaihdoin töitä sellaiseen paikkaan jossa on oikeasti tekemistä ja saa jotain näkyvää aikaiseksi, nyt olen paljon tyytyväisempi elämääni.
Riippuu niin paljon ihmisestä, että määrittääkö työ sut ihmisenä. Miten sellainen työpäivä, jona ei tee mitään koko päivänä eroaa esim vapaapäivästä? Vai teetkö vapaapäivänäkin töitä, koska haluat saada näkyvää aikaiseksi? Itse siedän erinomaisesti tylsyyttä eikä tarvi olla suorittamassa asioita.
Onko sinulla oma huone vai onko yhteistila sermeillä?
Kohtahan se on päivä pulkassa. Onko kellokorttia vai mikä se nykyään on?
Vierailija kirjoitti:
Mikä koulutus sinulla on? Otsikkoon ei tule pistettä.
Voi laittaa otsikkoon pisteen, jos siinä on useampi lause!
terkuin,
äikäope
Saako ne värityskirjat työpaikan puolesta vai tarvitseeko itse hankkia?
Vierailija kirjoitti:
Aika tylsää olisi
Mulle kyllä kelpais. Saisin kyllä ajan kulumaan, kun tekisin itseäni kiinnostavia juttuja.
Kuulostaa vähän päivystysluontoiselta hommalta, mutta kaikkiko te teette samaa? Onko kiireempää yleensä?
Tuollasta ohi IT-alan hommat 2000-luvun alkupuolella.
Tosin joskus ei viitsinyt edes mennä toimistolle useaan päivään.
Oi niitä aikoja.
Nyt Ap:lle on tainnut tulla päivän kolmas sähköposti, kun ei ehdi vastailemaan.
No, ainakaan mulla ei oo vaaraa saada yt aikana potkuja. Ap taas varmaan siellä kärjessä. Nauti vielä kun voit.
Millaisessa hommassa sä oot ja miksi sulla ei oo tekemistä?