Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IL: Sinkku Heidi Suomi, 41, pienissä bikineissä - upea kroppa!

Vierailija
18.07.2016 |

http://www.iltalehti.fi/viihde/2016071821926524_vi.shtml

Eikö noin kaunis nainen saa miestä muuten kun julkaisemalla Instagram sivulle bikinikuvia ja tietty Iltalehti laittoi jutun lehteen???? Maksettu juttu :)

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida enään kauan olla Heidi "SINKKU" Iltalehden jutun ja kuvien jälkeen?? Onkohan nainen Tinderissä?

Vierailija
22/47 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa pysyä sinkkuna pitkään, tuntuu olevan sellaista tuulta ilmassa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla aika vaikea tapaus.....?????

Vierailija
24/47 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi viihtyy hyvin sinkkuna....

Vierailija
25/47 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suora pötkö ja miehekäs naama.

Vierailija
26/47 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

.....Siinä vielä toisesta iltapäivälehdestä sama juttu : D

Ystävätär räpsäisi Heidi Suomesta, 41, ylistystä keränneen bikinikuvan – ”Taisi sattua hyvä kuvakulma”

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001222583.html

Höpöhöpö. Tuosta näkee samantien että poseeraa hiki päässä. Ei ole mikään salaräpsäisy. Kun katsoo instakuvia näkee että viettää paljon aikaa ja koittaa saada itsestään hyviä kuvia. Mistä tiedän? Minä ja muut narsisti kaverini tehdään samaa.

Vierailija
27/47 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kirjoittelee itsestään aloituksia keskustelupalstoille.

Vierailija
28/47 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Harva yli nelikymppinen nainen voi pukeutua yhtä pieniin bikineihin kuin Heidi Suomi."

... siis oikeestiko? Mä oon nyt 39 ja kroppa yhtä timmissä kunnossa kuin Heidillä - ja ihan ilman urheilutaustaa ja lapsiakin on kolme tullut tehtyä.

Onko kuitenkin odotettavissa, että kun 40 tulee täyteen, niin tapahtuu joku täydellinen plösähdys enkä pääse niiden "harvojen" joukkoon, jotka voivat pukeutua pieniin bikineihin??

...vai onko toimittaja vähän hakoteillä siitä, miltä 40-vuotias nainen näyttää..?

Vierailija
29/47 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Harva yli nelikymppinen nainen voi pukeutua yhtä pieniin bikineihin kuin Heidi Suomi."

... siis oikeestiko? Mä oon nyt 39 ja kroppa yhtä timmissä kunnossa kuin Heidillä - ja ihan ilman urheilutaustaa ja lapsiakin on kolme tullut tehtyä.

Onko kuitenkin odotettavissa, että kun 40 tulee täyteen, niin tapahtuu joku täydellinen plösähdys enkä pääse niiden "harvojen" joukkoon, jotka voivat pukeutua pieniin bikineihin??

...vai onko toimittaja vähän hakoteillä siitä, miltä 40-vuotias nainen näyttää..?

Kyllähän kummallakin sukupuolella hyväkuntoinen nelikymppinen on nykyään aika harvinainen näky. Mitään absoluuttisen ihmeellistä siinä ei tietenkään ole, että 40vuotias on kunnossa. Itse olen nyt 35v iässä elämäni kunnossa kaikilla mittareilla mitattuna ja en näe miten se nyt tässä muutamassa vuodessa mihinkään romahtaisi.

Vierailija
30/47 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vielä ok kroppa, mutta jos on niin luonteeltaan hankala tapaus, ettei kukaan jaksa. Kroppaa kun voi muokata, mutta päätä ja luonnetta ei. Tuon ikäisellä naisella oma insta täynnä omia kuvia? Vähän huolestuisin!

Vierailija
31/47 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen on luonne, jos näin itseään kuvailee. Ymmärrän, että tällä haetaan miesseuraa, mutta silti. Taitaa ihan vääränlainen seksi seuraa etsivä mies tupata seuraan.

Vierailija
32/47 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vielä ok kroppa, mutta jos on niin luonteeltaan hankala tapaus, ettei kukaan jaksa. Kroppaa kun voi muokata, mutta päätä ja luonnetta ei. Tuon ikäisellä naisella oma insta täynnä omia kuvia? Vähän huolestuisin!

Todellakin. Nelikymppisellä kovaa vauhtia kurppaantuvalla naisella selfietä insta täynnä :D Ei tartte kovin ihmetellä, miksi ne kuuluisat laatumiehet eivät kiinnostu. Prinsessaharhailija numero 654565466. 

Vierailija
33/47 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa tympimään tuon naisen lehdissä avautumiseen säännöllisin ajoin. Menis netissä oleville deittisivuille ja pokaisi miehen joka haluaa lapsen ja heti. Loppuisi noi jatkuvat narinat keskenmenosta ja lapsihaaveista

Vierailija
34/47 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://www.iltalehti.fi/viihde/2016071821926524_vi.shtml

Eikö noin kaunis nainen saa miestä muuten kun julkaisemalla Instagram sivulle bikinikuvia ja tietty Iltalehti laittoi jutun lehteen???? Maksettu juttu :)

Heippa Heidi! Miksi et käytä jotain treffipalvelua jos olet noin kovasti miehen kaipuussa vai oliko tämä vain mainos omasta kuvittelemastasi kauneudesta?

Vierailija
35/47 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun makuun ihan ok nainen ja urheilijoilla on yleensä aika siistit elämäntavat. Jos mennään aivan fantasioihin niin tykkään että naisella olisi vähän enemmän lihasmassaa. Ottaisikohan muutaman vuoden nuorempaa?

Vierailija
36/47 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En inhoa naisen ulkonäköominaisuuksissa mitään muuta niin paljon kuin tekemällä tehty rusketus + blondaus. Paljon selkeämpi wt:n merkki kuin vaikkapa tatuoinnit + tupakka.

Vierailija
37/47 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellisten ja rupsahtaneitten mammojen pakko keksiä jotain epäkohtia hyvästä vartalosta, joten pakko tarttua niinkin älyttömään seikkaan kuin pieniin rintoihin. Lapsellista.

Vierailija
38/47 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen kuin nainen saa halutessaan miehen. Heidi vain yrittää saada sen parhaan.

Vierailija
39/47 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kaukana perus nelikymppisestä. Vähärasvaisessa kehossa ei yleensä ole suuria rintoja myöskään.

Vierailija
40/47 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko täällä on puhuttu Heidin ja Bachelor-Juhan treffeistä?