Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hammaslääkäripelko tuli taas kun pitää mennä toiselle hammaslääkärille. Hyi, kamala.

Vierailija
18.07.2016 |

Oma hammaslääkäri lomalla, samoin toinen jolla olen käynyt. Molemmat pelkopotilaisiin erikoistuneita.
Nyt on pakko mennä itselleni oudolle hammaslääkärille kun hampaasta lohkesi pala. Nyt pelottaa yhtä paljon kun ennen kun aloin käydä tällä "omalla" hammaslääkärillä.
Hyi, kamala. Sydän hakkaa, kädet tärisee ja oksettaa. Vatsakin sekaisin. Olispa tää jo ohi.

Lisäksi mulla nuha ja yskä, joten kiva keikka tulossa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri eilen kuultiin erään tuttavan pojasta, joka vieraili täällä "kaukana"; mies on ollut h-lekurikammoinen, mutta uskaltautui nyt menemään hoitoon. Hoito kesti kaksi tuntia, kuusi hammasta paikattiin ja hampaat putsattiin. Lasku 300 euroa koko hommasta ja mies tyytyväinen.

Mikä Suomen hammaslääkäreissä mättää? No ainakin se, että kerralla tehdään yksi toimenpide ja asiakas siis pakotetaan käymään useita kertoja hoidoissa. Lopuksihan on helppo esittää iso lasku "kun oli niin monta hoitokertaakin" -tyyliin.

Itse käydään samalla lekurilla. Fiksu ja osaava ihminen. Ja hinnat hyvin, hyvin kohtuulliset.

Vierailija
2/3 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Mulla maksoi iso paikka (4 pintaa yhdessä hampaassa) 300 euroa, juuri äsken Helsingissä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry, unohdin kertoa, ettemme asu Suomessa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi