Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pääsen pakoon perheh*lvetistä?

Vierailija
18.07.2016 |

Olen yrittänyt jo 1,5 vuotta pois. Kohta en jaksa enää. En jaksa olla haukuttavana, retuutettavana ja uhkailtavana. En saa tehdä mitään, mies huutaa ja raivoaa ja kaikki menee hänen ehdoillaan. Mitään hyvää ei ole ollut enää pitkään aikaan. Pelottaa, etten löydä enää uutta asuntoa (hommasin edellisen salaa, mutta annoin pois, sillä ei ollut varaa maksaa kahta asuntoa samaan aikaan). Mies ei päästänyt muuttamaan ilman huoltajuussopimusta. Pelkään, että en jaksa enää kohta lainkaan.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun lapsista pitäis tehdä lasu jos annat miehen hakata ittees niin että lapset näkee.Ympäristö jossa lapsesi elävät on tosi haitallinen niille! Sen sijaan että jankkaat täällä, mee turvakotiin lasten kanssa HETI.

Vierailija
22/24 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa MIKSI et lähde.

Vastaa MIKSI tuhoat jäämällä myös lasten tulevaisuuden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on sairas. Menette nyt turvakotiin sieltä, eihän tuo ole normaalielämää. Lapsiakin siis on? Jos lapset kasvavat tuollaisessa ympäristössä, kohta lapset otetaan huostaan. Soita sinne turvakotiin jos aiot ikinä päästä tuosta pois. Kun saat ammattilaisia taaksesi jotka osaavat auttaa, asiat alkavat sujumaan. Olet jo itse sokeutunut tilanteesi luonnottomuudelle.

Vierailija
24/24 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei pysty eikä osaa. Luulee että pitää odottaa pers.häiriöiseltä mieheltä lupaa erota, jota ei tietenkään koskaan tule. 

Erikoinen peli kyllä, joka tulee vaurioittamaan molemmat lapset pahasti. 

Mutta ap jää odottelemaan. 

Pelaa samaa peliä, pelinappuloinaan omat lapset ja oma elämä. 

Mulla on noita muutama ollut asiakkaana. En sano missä hommissa, mutta vahingot on vaikeat koskaan hoitaa enää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan