Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olipahan käytöstä!

Vierailija
17.07.2016 |

Jo oli taas 3 äidin kultamurua liikkeellä.
Oltiin lasteni kanssa kaupassa ja hissistä kun pois meinasimme jäädä, 3 teinityttöä tunkee päälle. Sanoin " sori vaan , mut päästäiskö me ensin täältä ulos". Teineiltä saimme vastineeksi huorittelua ja kiroilua.

Kyllä sai taas olla ylpeä miten hieno nuoriso meillä onkaan. Ja ei, tämä ei ollut eka kerta. Sumeilematta teinit kiilaa, tönii ja haukkuu. Tältä ei säästy edes vanhat ja vammaiset.

Pistäkää ne pissikset/jonnet kuriin!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaavaa käytöstä esiintyy myös muissa ikäryhmissä. Mistähän ovat nuoret ottaneet oppinsa?

Vierailija
2/7 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei noita enää kuriin saa, valitettavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt puolustele tuollaista käytöstä, mutta ajatteletko ihan oikeasti, että vanhemmat voivat jollain "kurilla" estää sen, etteivät heidän teininsä kodin ulkopuolella käyttäytyisi typerästi ja rumasti? Ne teinit kun eivät näytä niitä käytöskukkasiaan siellä kotona. Parhaita tuloksia oikeasti hyväkäytöksisten lasten (ei pelkkien silmänpalvojien) kasvattamisessa kun saa sillä, että sitä lasta kunnioitetaan ja käyttäydytään itse kauniisti, ei sillä, että pidetään hirveää kuria. Monen törkeästi käyttäytyvän teinin vanhemmalla ei ole aavistustakaan huonosta käytöksestä, ja joukossahan tyhmyys todella tiivistyy.

Vierailija
4/7 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit itse sanonut kohteliaammin "anteeksi, päästäisiinkö ulos?" Olisi vastaus voinut olla toisenlainen. Jos itse äksähdät rumasri, teini vastaa samoin.

Vierailija
5/7 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hieno nuoriso MEILLÄ onkaan? Oliko nekin siis sinun mukuloita?

Vierailija
6/7 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas kun en itse tuollaisiin törmää missään. Kuljen keskusta-alueella paljon työni puolesta, ja aina nuoriso avaa ovea ja on kohteliaita. Ehkä metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan?

Vierailija
7/7 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkohan sä se äiti joka kävi tänään kaupassa kakaroittensa kanssa ja antoi heidän hyppiä siinä pakkaustasolla? Josta myyjä sitten varoitti että vähän rauhallisemmin kiitos kun aloittivat roskien heittelyn muiden asiakkaiden ostosten päälle? Niin sinä puolustit kullinnuppujasi haukkumalla kassan tyhmäksi lehmäksi joka ei toivottavasti ikinä saa omia lapsia???!!!!