Onko noloa juoda nykyään kännit?
Tai vetää hiprakat? Kun kaikki niin alkoholitonta nykyään ja alkoholittomia bileitä tai edes järjestetä bileitä ollenkaan koska aatellan alkoholiton ja bileet sovi yhteen. Olen keski-ikäinen nainen
Kommentit (14)
Kyllä se noin on mennyt. Sellaiset 2000-luvun alun 6 siideriä ja baariin on aika mahdoton ajatus nykypäivänä. Nolottaa jo ajatuskin.
On noloa. Fiksut ihmiset ei nykyisin kännää.
Miksi sitten alkoholia myydään vielä kaupoissa jos ei myy ja järjestetään opiskelualkoholibileitä?
Aika paljon ihmiset kaupungissa kännäävät. Ei se ole hiipunut. Humalaisia nuoria ei vaan enää näe. Huumeissa olevia nuoria näkee enemmän kuin ikinä ennen.
Näin sattumalta exäni 20 vuoden takaa kaupassa ja hän osti 3 kaljaa. Ei siis yhtään mitään muuta. Outo ostos aikuiselle miehelle keskellä päivää.
Ainoat mielipiteet joilla on jotain väliä, ovat sinun ja Jumalasi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten alkoholia myydään vielä kaupoissa jos ei myy ja järjestetään opiskelualkoholibileitä?
Taitaa olla melko tyhmiä nuo päättäjät kun alkohoolia vielä myydään. Ovat olevinaan viisaitakin.
Vierailija kirjoitti:
Näin sattumalta exäni 20 vuoden takaa kaupassa ja hän osti 3 kaljaa. Ei siis yhtään mitään muuta. Outo ostos aikuiselle miehelle keskellä päivää.
Toi on trollausta.
Minä ainakin juon ihan samalla tavalla kuin ennenkin. Enkä tiedä onko nykyään nolompaa kuin ennen. Eikä itse asiassa voisi vähempää kiinnostaa. Tekemisiini ei vaikuta se mitä muut siitä ajattelevat.
Känniörvellys on noloa. Nykyään käytetään aineita.
Kännien juominen julkisesti kertoo siitä ettei ihminen hallitse juomistaan ja se on aina todella noloa ja hävettävää. Monet niin kutsutut "totta perkele miehet" uskovat kännien juomisen ja varsinkin rähinäkännien juomisen olevan miehekästä ja sitä se ei tosiaankaan ole. Nuorille pitäisi näyttää videoita siitä miten hävettäviä, säälittäviä ja naurettavia ihmiset ovat kännipäissään, tämä voisi laannuttaa juomishaluja.
Humalanhakuinen juominen on noloa. Alkoholi on nautintojuoma. Sitä juodaan vain seuran vuoksi. Känniääliöt pilaa tunnelman ja tapetit.
Känni ja hiprakka ovat kaksi ihan eri asiaa.
Ei minua nolota kyllä yhtään ottaa viinaa. Ei minua kyllä nolota mikään muukaan asia.