Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko noloa juoda nykyään kännit?

Vierailija
19.07.2023 |

Tai vetää hiprakat? Kun kaikki niin alkoholitonta nykyään ja alkoholittomia bileitä tai edes järjestetä bileitä ollenkaan koska aatellan alkoholiton ja bileet sovi yhteen. Olen keski-ikäinen nainen

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua nolota kyllä yhtään ottaa viinaa. Ei minua kyllä nolota mikään muukaan asia.

Vierailija
2/14 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se noin on mennyt. Sellaiset 2000-luvun alun 6 siideriä ja baariin on aika mahdoton ajatus nykypäivänä. Nolottaa jo ajatuskin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On noloa. Fiksut ihmiset ei nykyisin kännää.

Vierailija
4/14 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten alkoholia myydään vielä kaupoissa jos ei myy ja järjestetään opiskelualkoholibileitä?

Vierailija
5/14 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon ihmiset kaupungissa kännäävät. Ei se ole hiipunut. Humalaisia nuoria ei vaan enää näe. Huumeissa olevia nuoria näkee enemmän kuin ikinä ennen. 

Vierailija
6/14 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin sattumalta exäni 20 vuoden takaa kaupassa ja hän osti 3 kaljaa. Ei siis yhtään mitään muuta. Outo ostos aikuiselle miehelle keskellä päivää.

Vierailija
7/14 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoat mielipiteet joilla on jotain väliä, ovat sinun ja Jumalasi.

Vierailija
8/14 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten alkoholia myydään vielä kaupoissa jos ei myy ja järjestetään opiskelualkoholibileitä?

Taitaa olla melko tyhmiä nuo päättäjät kun alkohoolia vielä myydään. Ovat olevinaan viisaitakin.

Vierailija
9/14 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin sattumalta exäni 20 vuoden takaa kaupassa ja hän osti 3 kaljaa. Ei siis yhtään mitään muuta. Outo ostos aikuiselle miehelle keskellä päivää.

Toi on trollausta. 

Vierailija
10/14 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin juon ihan samalla tavalla kuin ennenkin. Enkä tiedä onko nykyään nolompaa kuin ennen. Eikä itse asiassa voisi vähempää kiinnostaa. Tekemisiini ei vaikuta se mitä muut siitä ajattelevat.

Vierailija
11/14 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Känniörvellys on noloa. Nykyään käytetään aineita.

Vierailija
12/14 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännien juominen julkisesti kertoo siitä ettei ihminen hallitse juomistaan ja se on aina todella noloa ja hävettävää. Monet niin kutsutut "totta perkele miehet" uskovat kännien juomisen ja varsinkin rähinäkännien juomisen olevan miehekästä ja sitä se ei tosiaankaan ole. Nuorille pitäisi näyttää videoita siitä miten hävettäviä, säälittäviä ja naurettavia ihmiset ovat kännipäissään, tämä voisi laannuttaa juomishaluja.

Vierailija
13/14 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humalanhakuinen juominen on noloa. Alkoholi on nautintojuoma. Sitä juodaan vain seuran vuoksi. Känniääliöt pilaa tunnelman ja tapetit.

Vierailija
14/14 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Känni ja hiprakka ovat kaksi ihan eri asiaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi