Mistä löytäisi tarpeeksi ruman mutta kivan naisen?
Otsikko kuulostaa varmaan karulta. Lähinnä se on kuitenkin se on kuitenkin realismia. Olen itse aika ruma mies, tai hyvin epäseksikkään näköinen. Toivoisin löytäväni naisen, joka voisi minua pidempäänkin katsella, ettei tarttis naisen jättää muutaman kuukauden jälkeen.
No, rumia naisiahan löytyy kyllä jo pari-kolmekymppisistäkin, jos menee huonomaineisen lähiön kamalimpaan pubiin, ja katsoo sieltä niitä teini-ikäisestä asti jatkuvalla tahdilla ryypänneitä muijia. Tässä ratkaisussa on vain se huono puoli, että en itse jaksa tuollaista juopottelua ja riekkumista melkein ollenkaan. Pari tuoppia voin satunnaisesti ottaa, mutta noin yleisesti olen aivan erilainen ihminen kuin nuo lähiöbaarien naiset.
Siksi siis kysymys: mistä löytäisi ruman mutta kivan ja kiltin naisen?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Ei se niin mene, että vähemmän viehättävät naiset ovat automaattisesti kivoja ja kauniit ylimielisiä diivoja. Tunnen kummastakin ryhmästä veemäisiä ja myös kivoja ihmisiä.
Ei niin, mutta AP ei voi saada kaunista ja kivaa kumppanikseen.
Mä oon ruma ja vttumainen, eikä mulle lassukat naisvihaajat kelpaa.
Lähiökuppilasta löytyy tietenkin ulkonäköviallisia lähinnä siksi, kun ovat ehtineet juoda ja polttaa itsensä rumiksi. ITse en ole tällaista tehnyt, mutta tiedän kyllä muutaman naisen, jotka aikoinaan jo yläasteella alkoivat juoda ja polttaa ja vetää huumeita ja mitä kaikkea siihen nyt kuuluukaan. 15 vuotta riehakasta elämää on tehnyt tehtävänsä, huomasin kun kerran näin pari näistä naisista.
t. aloittaja