Laitoin pimpuliin kookosöljyä
Meinas vähän kaihertaa ja haiskahtaa, eikä ollut mitään lääkettä, niin päätin kokeilla luomua. Kuinkahan käy?
Kommentit (15)
Ladies of Londonin kakkoskaudella (tuli Ruotsin kanavalta) oli tanskalainen paronitar joka kehui toiselle leidille käyttävänsä kookosöljyä niin ruuan laittoon kuin "sisäisesti", joten jos tuo kelpaa aatelisille toosaan niin miksei muillekin? :D
Mitä pimpula tykkäs kookosöljystä?
Käyhän se liukuvoiteena, jos on noin kuivat paikat :)
Mäkin käytän sitä sisäisesti, mutta suun kautta :)
Hyvältä tuntuu ja ei kirvele, laitan illalla uuden satsin, jos vaikka saisin tuheron kuntoon.ap
Hyi mikä tautitorttu. Se kookosöljy ei vie mädän hajuasi pois
Minä käytän kookosöljyä monesti liukkarin sijasta ja jos vagina on hiertynyt. Kondomin kanssahan tosin öljyä ei saa käyttää.
Eikai siitä öljystä mittään tauteja tartu. Eikä oo muutenkaan tauteja, vähän jotain epätasapainoa. Täytyy sitten mennä maanantaina apteekkiin, jos tämä ei toimi. Ap
No kookosöljyhän on antibakteerinen eli ehkäisee/helpottaa tulehduksia, joten voi vaikka auttaakin. Ainakaan ei siis pitäisi mitään haittaa olla.
HEL-NYC kirjoitti:
Minä käytän kookosöljyä monesti liukkarin sijasta ja jos vagina on hiertynyt. Kondomin kanssahan tosin öljyä ei saa käyttää.
Koskee vain latexikondomeita, jos käyttää latexittomia, esim Durex Real Feel niin voi käyttää ölypohjaista liukastetta.
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Koskee vain latexikondomeita, jos käyttää latexittomia, esim Durex Real Feel niin voi käyttää ölypohjaista liukastetta.
Äh, nyt kirjoitin väärin. Latex ja polyisoprene ei sovi öljyjen kanssa, ja tuo durexi on juuri polyisoprene. Trojanilta löytyy ainakin sopivia. http://learn.condomdepot.com/2014/06/05/coconut-oil/
.
Kookosöljy mainio liukaste kun tuuppaa anaaliin. Siitä tytöt tykkää.
kookariölkyjy on perseestä sen pitää olla neitsytpellavasiemen ölkjyy tai rypsi/rapsiöljyy, tuossa ekassa on oikeessa suhteessa omega3sta.
Kokeile moottoriöljyä seuraavaksi joku mikä toimii pakkasellakin ja kesäkuumallakin voitelee..10W-30 toimii yleisöljynä