Verisyöpä tai muuta vakavaa? :(
Huomasin käsivarsissani erittäin pieniä, punaisia pisteitä, jotka eivät kutise ja minua alkoi pelottamaan ihan kauheasti, jos kyseessä on verisyöpä tai muuta vakavaa. Olen siis 14-vuotias ja noita pisteitä on paljon vain käsivarsilla. Yleiskuntoni on ok, mutta ruoka haluttomuutta on ollut vähäsen ja olen myös ollut parin päivän sisällä normaalia hieman väsyneempi. Voiko tuollaisia tulla stressistä tai muuten vain? Entä olisiko kalsiumin puutos mahdollinen? Onko kellään muilla kokemuksia tästä? Pelottaa kovasti, koska vaikka olen kunnoltani ehkä päällepäin normaali, minusta tuntuu, että tavallista voipuneempi, tosin tämä voi olla kuvitteluakin ja tähän tähän pelkoon. D:
Kommentit (26)
Reagoin usein oireisiin yliherkästi, mutta verisyöpäänhän liittyy vielä luusärlyjäkin ja mun käsien luita särkee. :(
Oireiliko sukulaisen verisyöpä vastaavilla pilkuilla? Ensimmäinen kerta, kun kuulen jotain tuollaista.
Sain verisyöpädiagnoosin viitisen vuotta sitten ja parannuin allogeenisella kantasolusiirrolla.
Suosittelen lääkärikäyntiä, ettet turhaan murehdi oireitasi.
Vierailija kirjoitti:
Oireiliko sukulaisen verisyöpä vastaavilla pilkuilla? Ensimmäinen kerta, kun kuulen jotain tuollaista.
Sain verisyöpädiagnoosin viitisen vuotta sitten ja parannuin allogeenisella kantasolusiirrolla.
Suosittelen lääkärikäyntiä, ettet turhaan murehdi oireitasi.
En tiedä miten sukulaiseni verisyöpä oireili, mutta veikkaanpa että pilkuilla, koska muistelisin siitä olleen joskus jotain puhetta. Näen häntä aika harvoin ja kun hän sai sen, hän oli muistaakseni lapsi tai ainakin nuori, joten siitä on kauan aikaa.
Onko kellään kokemuksia kalsiumin puutteesta? Jos tää olisikin vain sitä. Ku eiks siihenki kuulunut esim. Käsien puutuminen ja sellaista? En oo kylläkään ihan varma kuuluko myöskin ne pilkut, mitkä tässä eniten häiritseekin.
Näytin niitä vanhemmilleni ja heidän mielestä ne ovat ihan vaarattomia, joten on hyvinkin mahdollista, että ylireagoin. En ole varma olenko ihan täysin terve, mutten usko kyseessä olevan mikään verisyöpä. Jotain lievempää varmaan, joka menee ohi. Ylireagoin aina vähän liikaa... :D
Korvissa humisee kaikilla jos vaan alkaa kuunnella, se on oma verenkierto joka humisee.
Sulla on nyt vaan liikaa aikaa tarkkailla itseäsi ja ajatella kaikenlaista. Tuo on kyllä ihan tavallista sun iässä kun alkaa tulla tietoisemmaksi kaikista sairauksista jne.