Alanyan matka vaihtui tuplasti kalliimpaan Malagaan
http://yle.fi/uutiset/alanyan-matka_vaihtui_tuplasti_kalliimpaan_malaga…
JUMALAUTA täytyy myöntää, että ei ole reilua toimintaa, kun matka vaihtui tuplasti kallimpaan. Itse EN TULE käyttämään kyseistä matkayritystä enää IKINÄ!1111
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh? He saivat rahansa takaisin. Ei matkatoimisto mihinkään Malagaan heitä tuupannut, itse päättivät ostaa lennon sinne.
Kannattaisiko opetella lukemaan? Loma vaihtui TUPLASTI KALLIIMPAAN. Mikä ihmeen koulukiusaaja-jankkaaaja olet??
Niin, mutta ei matkatoimisto sitä vaihtanut, pösilö. Matkatoimisto palautta rahat ja he saivat käyttää ne sitten mihin halusivat.
Jaahas, kun argumentit loppuivat aloit nimittelemään pösilöksi? Lue artikkeli ensi kerralla ja tule vasta sitten huutamaan, läski.
Itse aloitit nimittelemisen, senkin karvainen trolli. Matkatoimisto toimi esimerkillisesti, palautti kaikki rahat. Jotkut jäivät kokonaan kotiin, toiset ostivat jonkun muun matkan, niin kuin nuo.
Olisivat jääneet kotiin niin kaikki rahat olisi säästynyt
Juu ei oo matkoissa takuuta että saa muuta tilalle jos tulee maanjäristys tai tsunami tai vallankaappaus. Mutta rahat saa takaisin ja ne voi käyttää miten huvittaa
Katjalla on näköjään tylsää malagassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh? He saivat rahansa takaisin. Ei matkatoimisto mihinkään Malagaan heitä tuupannut, itse päättivät ostaa lennon sinne.
Kannattaisiko opetella lukemaan? Loma vaihtui TUPLASTI KALLIIMPAAN. Mikä ihmeen koulukiusaaja-jankkaaaja olet??
Niin, mutta ei matkatoimisto sitä vaihtanut, pösilö. Matkatoimisto palautta rahat ja he saivat käyttää ne sitten mihin halusivat.
Jaahas, kun argumentit loppuivat aloit nimittelemään pösilöksi? Lue artikkeli ensi kerralla ja tule vasta sitten huutamaan, läski.
Itse aloitit nimittelemisen, senkin karvainen trolli. Matkatoimisto toimi esimerkillisesti, palautti kaikki rahat. Jotkut jäivät kokonaan kotiin, toiset ostivat jonkun muun matkan, niin kuin nuo.
Hei spede, ihan turha huutaa kun nolasit jo itsesi ja vedit itkupotkuraivarit kun olit väärässä. Menehän mami nyt siitä pienelle happihyppelylle rauhoittumaan, sulla ei ole tuossa mielentilassa MITÄÄN ASIAA tänne palstalle, kuulikko??!1
Hahahaha vittu sä oot sekasin!!! :D kunnon trolli!
Pami kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei spede, ihan turha huutaa kun nolasit jo itsesi ja vedit itkupotkuraivarit kun olit väärässä. Menehän mami nyt siitä pienelle happihyppelylle rauhoittumaan, sulla ei ole tuossa mielentilassa MITÄÄN ASIAA tänne palstalle, kuulikko??!1
Hahahaha vittu sä oot sekasin!!! :D kunnon trolli!
0/5
Lähe MENEEN täältä jos sulla ei oo mitään annettavaa kontribuutiona. Kuulikko??!11
Kannattaa odottaa että koulut alkavat niin saa äkkilähtöjä halvalla.