Jos saatte huonoa asiakaspalvelua niin valitatteko siitä
Suomalaiset ei yleensä uskalla valittaa mistään vaan tyytyvät siihen palveluun vaikka se olisikin huonoa. Suosittelen antamaan palautetta heti, koska virheet voidaan korjata ja usein saa siihen extraa päälle. Myöhemminkin kannattaa valittaa, jos sitä ei voi tehdä paikan päällä. Ehkä me suomalaiset emme kuitenkan osaa nostaa oikeusjuttua jos esim kahvissa ei ollut maitoa Starbucksissa:) eikä meidän tarvitsekaan. Huonoa palvelua ei kuittenkaan tarvitse ottaa vastaan.
Kommentit (3)
En jaksa, en vain mene sinne enää koskaan.
Joskus olen, joskus en. Riippuu ihan omasta fiiliksestä, että mahtaisiko se kannattaa. Suurimmaksi osaksi olen todennut, että kuuroille korville menisi, joten olen vain päättänyt viedä seuraavalla kerralla rahani muualle. Eikä niillä paikoilla hyvin mene, sen olen ajan päästä huomannut.
En minä ainakaan jaksa, vaikka olisi väärä tuotekin ja maksaisi enemmän. Maksan sen ja lähden pois.