Minä vuonna mummosi ovat syntyneet?
Kommentit (95)
Molemmat 1923. Ovat jo edesmenneitä. Miehen mummo on syntynyt 1925, on vielä elossa.
Vuosi 1971 on syntynyt mun mummi (äidin puolelta). Isän äitiä en tunne koska en tunne isääkään. :D
Äidin puolelta mummo syntynyt vuonna 1944 ja iskän puolelta mummo syntynyt vuonna 1935. Molemmat on vielä elossa.
T: 22-vuotias nuori mies/poika
Kyllikki kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka vanhat tähän ketjuun oikein vastailee? :O Suurella osalla mummot syntyneet 1906 tyyliin.
Et sitten yhtään ihmetellyt sitä vastaajaa, jonka mummot olivat syntyneet 1989 ja 1990?
Minun miehen mummo syntyi 1886, ja mies on vasta 5-kymppinen.
On täällä meitä mummoikäisiä itsekin. Omista mummoistani toinen oli saanut isäni nelikymppisenä, tämä mummo oli syntynyt 1888. Äitini äiti oli saanut äitini taas 17-vuotiaana ja oli syntynyt 1913. Mummot eivät kai olleet tulleet toimeen keskenään, varmaan johtuen tuosta isosa ikäerosta ja elämänkatsomusten erilaisuudesta.
1902 (k. 1994) ja 1917 (k.2001)
Yllättävää että löytyy noinkin monta, jonka isovanhemmat ovat syntyneet 1880-1900.. Minkäikäisiä olette? Ihan kuvittelin että oma mummoni olisi iäkkäämmästä päästä; hän sai oman lapsensa yli 40-vuotiaana ja oma äitini oli 27-v minun syntyessäni. Syntymävuodet ketjussa ovat 1902-1944-1971 ja itse jo vanha palstailija.
Hauska hajonta palstalaisten isoäitien syntymävuosissa. Omani 1900 ja 1903.
30-luvulla molemmat syntyneet. Toinen alku, toinen loppupuolella. Elossa ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka vanhat tähän ketjuun oikein vastailee? :O Suurella osalla mummot syntyneet 1906 tyyliin.
Mummon syntymävuosi ei välttämättä kerro mitään lapsenlapsen iästä. Mun 30-luvulla syntyneellä mummolla on lapsenlapsia syntynyt niin 70-, 80-, 90- kuin 2000-luvulla.
No näinhän se on, mutta silti vain jotenkin hämmästyin. Luulin siis tosiaan, että koska minä olen 4-kymppinen ja mummoni on syntynyt 1920 niin minua nuorempien palstailijoiden mummot olisivat syntyneet ennemminkin 30-luvulla. Mutta toisaalta isäni on mummoni esikoinen ja minäkin isän, että ehkä se selittää.
Ja siis omien lasteni toinen mummo on tosiaan syntynyt ennen minun tätä mummoani.No eihän se noin automaattisesti mene. Mullakin toinen mummo syntynyt 10-luvulla ja itse olen 30-vuotias.
Ei niin. Ystävän lapsen mummo syntyi vuonna 1915 ja lapsi on noin viisitoista nyt.
Jäin laskemaan: jos mummo on syntynyt 1886 (oliko se vanhun vuosiluku ketjussa?) niin kirjoittajan äiti olisi syntynyt viimeistään 1931 ( yli 45-vuotiaana ei saada biologisia lapsia) ja sitten seuraava sukupolvi viimeistään 1976 (taas +45) No joo, voi sitä tosiaan olla 1880-luvulla syntynyt mummo
ja sitten taas toidinpäin; jos mummo on syntynyt 1971 (!!!! oikeeasti?) ja saanut lapsen 16-vuotiaana 1987 ja tämä saanut lapsen 2003, niin voisiko 2003 syntynyt palstailla täällä? aika epätodennäköistä
'46 ja toinen muistaakseni '50. Molemmat elää ja voi hyvin.