Oletteko koskaan heränneet viihdeiltaman jälkeen vieraasta paikasta ja ajatelleet, että missä helvetissä olen ja mitä on tapahtunut? :D
Ja onko koko asian vielä kruunannut joku vieressä tuhiseva vähemmän viehättävä naikkonen tai miekkonen?
Kommentit (21)
Kymmeniä kertoja. Joskus piti selvittää paikkakunta ja miten sieltä suoriutuu pikaisesti pois.
En, koska olen vastuullinen ja kunnioitan itseäni sen verran etten ryyppää itseäni sellaiseen kuntoon että en tajua mistään mitään.
Mitä järkeä on hommata seksitauti niin, ettei edes muista mitä on tapahtunut? Mikä hyöty?
Kerran herättiin kaverin kanssa Kreetalta.
Kyllä. Alkuaikoina kun taksin tilasi niin keskuksen kysymys "Minne?" yllätti, mutta loppuaikoina sitä osasi ensin kävellä johonkin tienviitalle ennen kuin puhelinta kaivoi taskusta.
Jokunen kerta oli Hamina-Tampere-Tammisaari kolmion sisällä vaikeahko tilanne kun teillä oli samoja nimiä ja keskus kysyi kuntaa mihin pitäisi tulla. Silloin piti vaan lampsia parempaan paikkaan jossa oli joku selkeästi kuntaan tunnistettava tienviittaa.
Viime vuosina tuo on jäänyt, mutta eiköhän kohtapuolin jo omasta sängystä herääminen ole tuollainen kokemus joka aamu.
En ole tainnut koskaan osallistua viihdeiltamiin. Eikö niitä järjestetty viimeksi sota-aikaan? Pitää kysyä mummolta.
Vierailija kirjoitti:
:D AP:lla on paskaa päässä.
: D
Tuliko jakorasialla muistoja menneisyydesä? :D :D :D
Vierailija kirjoitti:
En ole tainnut koskaan osallistua viihdeiltamiin. Eikö niitä järjestetty viimeksi sota-aikaan? Pitää kysyä mummolta.
Sekoitat kinkereihin.
Itse asiassa vain yhden kerran on tullut muutamien sekuntien blackout tuollaisessa tilanteessa ja sekin aika kilteissä merkeissä. Lukion jälkeisenä syksynä olin muuttanut Helsinkiin opiskelemaan, ja ennen fuksiaisia olin ehtinyt asua uudessa kämpässäni vain pari päivää. Fuksiaisia seuraavana aamuna/aamupäivänä herätessäni (yksin!) kämpälläni tuli hetkeksi "mitä vtua, mikä paikka tämä on??" -olo.
Muutaman kerran. Ihan hauskaa miettiä kotimatkaa.
On useinkin. Sitten on lähdetty tussura hellänä hakemaan taksia.
Olen. Säikähdin todella paljon, mutta mulle oli onneksi jätetty yövalo päälle. Pimeässä olisin saanut slaakin.
Ei mitään sellaista olisi tapahtunut, että olisi jonkun kanssa jotain puuhaillut, mutta kyllä nuorena oli sellaisia ryyppyreissuja, että oli pakko jäädä johonkin kyläpaikkaan yöksi, kun ei olisi siinä tilassa löytänyt kotiin. Ei se ollut koskaan mikään miellyttävä herätä klo 15.30 jonkun vieraan ihmisen kämpiltä.
Työkaveri sanoi heränneensä etelänlomalla jalkakäytävältä tms. Sanoi ekan ajatuksen olleen, että missä olen, luultavasti etelässä, kun on niin lämmintä.
Kuinka monta vahinkoraskautta tai aviotonta lasta ap:lta löytyykään?
Oletko missään vaiheessa havahtunut alkoholismiisi?
Ei ole tapahtunut.
N 50+