Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä tunnistat slaavin?

Vierailija
15.07.2016 |

Mistä te tunnistatte slaavilaistaustaisen, sillä hetkellä tosin suomea puhuvan ihmisen Suomessa? Millaiset vaatteet ja kasvonpiirteet slaavinaisilla? Entä slaavimiehillä? Miten he käyttäytyvät?

Olen itse usein liikkeessä kaupungilla ystäväni ja mieheni kanssa, ja aina meidät tunnistetaan slaaveiksi (ystävä vironvenäläinen, minä ja mies puolalaisia ja keskenämme puhumme natiivitasoista suomea).
Haluaisin siis tietää, mikä erikoisuus slaavilaisissa ihmisissä on että etninen tausta tunnistetaan heti?

Kommentit (121)

Vierailija
61/121 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolan miehillä usein pyöreäpää Mallia keräkaali Ei suomalaisilla sellaisia ole

Vierailija
62/121 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisetv näyttää h..rilta, miehet pikkurikollisilta.

Ei tee mieli mennä lähelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/121 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Slaavilaiset miehet tunnistaa nenästä ja lyhyestä, korkealta alkavasta otsatukasta. Nenä on silmien välisestä kohdasta ohut ja matala, kokonaisuudessaan pisaran muotoinen. Naisilla on sama piirre, mutta naisen naamassa se ei ole niin voimakas, vaikka sen tunnistaakin heti. Näissä kuvissa nenä paljastaa heti slaavin, muut piirteet tehostavat vaikutusta. Kasvonpiirteissä millikin on jo paljon. Suomalaisetkin tuntevat usein toisensa kasvojen perusteella, vaikkeivät aina osaa edes arvata, mikä se tunnistettava piirreryhmä on.

https://www.quora.com/What-are-Slavs-and-what-do-they-look-like

Vierailija
64/121 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisenä huomion kiinnittää hiukan tummemmat hiukset ja silmät, sekä pieni kallo. Naiset ovat siroja, femiinisiä; miehet vastaavasti hinteliä. Heillä on hyvät sosiaaliset taidot nuoresta pitäen, mutta usein jotain häiriöpiirteitä luonteessa. Vaikuttavat päällisin puolin sydämellisisltä mutta ovat ehkä hieman kieroja, katalia. Eivät ole erityisen hygieniatietoisia.

Vierailija
65/121 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin tietää. Kerrotteko.

Niin minäkin. Mikä on joku ihmeellinen slaavien tunnuspiirre? :D Ap

Luonnostaan mustat hiukset esimerkiksi.

Vierailija
66/121 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monilla on kalpea iho. Kalpeus ei ole sellaista kuulasta maidonvalkeutta, vaan jotenkin harmaata tai vihertävää. Suomalaisethan taas ovat monesti punakoita. Slaaveilla on myös usein todella haalean vaaleat jotenkin värittömät silmät, mikä tosin ei suomalaisissakaan ei ole harvinaista.

Joo, ja parikymppisilläkin voi olla sellaista hyvin hienoa ryppyä kasvoilla (etenkin silmien ympärillä) jota en ole suomalaisissa niin nuorina nähnyt.

Vierailija
67/121 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kyykkää.

Vierailija
68/121 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.google.fi/search?q=Anya+Nikonova&source=lnms&tbm=isch&sa=X&…

Tässä on mielestäni tosi slaavilaisen näköinen. Hoikka ja nenä on pienehkö muttei hyppyri, kasvojen muoto suht sopusuhtainen.

Tuo kuvastaa enemmänkin suomalaista kauneutta

No jaa. jos mietin ilman meikkiä ja hiuksia... ei ole mielestäni suomalaiset piirteet.

Vierailija
69/121 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putinin älykkyys näkyy kasvoista. Se Quoran rinnastaminen niihin kahteen muuhun osoitti, ettei postaaja ymmärrä aiheesta, sotkee siihen poliittiset mieltymyksensä tai jotain muuta kummallista.

Vierailija
70/121 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Putinin älykkyys näkyy kasvoista. Se Quoran rinnastaminen niihin kahteen muuhun osoitti, ettei postaaja ymmärrä aiheesta, sotkee siihen poliittiset mieltymyksensä tai jotain muuta kummallista.

Siis minkä rinnastaminen mihin kahteen muuhun?

Vierailija
71/121 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoisitko uteliaalle, miksi kaksi puolalaista puhuu KESKENÄÄN natiivitasoista suomea? Ja miten kielitaitonne on niin hyvä jos kuitenkin määrittelet itsesi puolalaiseksi?

Voi ei, alkoi naurattaa kun tajusin miten olin tuon aloituksessa ilmaissut :D Tarkoitin siis sitä, että meidän kolmen ollessa keskenämme liikkeellä puhumme suomea (ja natiivintasoisesti, sillä olen itse asunut täällä esiteinistä lähtien, mies taas on muuttanut tänne myöhemmin mutta oppinut suomen erinomaisesti), koska muutenhan vironvenäläinen (puhuu suomen lisäksi vain venäjää ja jonkin verran viroa) ystävä ei tajuaisi mitään :D Keskenämme miehen kanssa puhumme tietenkin puolaa.

Ymmärrän kyllä väärinkäsityksen, sillä olihan tuo lauseeni melko hassu. Ap

Minulla on yksi vironvenäläinen ystävä, joka on asunut Suomessa noin kymmenvuotiaasta. Hän puhuu erinomaista suomea ja sanoo itsekin, että hänellä on suomesta joistain aiheista parempi sanavarasto kuin venäjästä. Mutta hänen puheestaan kyllä kuulee pienen ulkomaalaisen vivahteen, hän rytmittää sanat hiukan eri tavalla kuin kantasuomalaiset ja joitain äänteitä hän saattaa lausua myöskin hieman poikkeavasti (esim. s-kirjaimen). Natiivintasoinen ei ole yhtä kuin natiivi.

Vierailija
72/121 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raidoista.

Vierailija
73/121 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vosumaisuus. Baltian ja Balkanin, sekä Venäjän puolella ominainen piirre. Ennemminkin mieltäisin vosuna olemisen elämäntavaksi. Suomimiehiä tuntuu kiehtovan vaikka ovat mitä ovat ;)

Vosuja on vaikea kuvailla. Tunnistat kyllä

Vierailija
74/121 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet näyttää Putinilta

Vierailija
75/121 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet näyttää Putinilta

Daniel Craig?

Vierailija
76/121 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itä-, etelä- ja länsislaavit omaavat samankaltaisia piirteitä, mutta erojakin on, ja paljon... Itäslaavit ovat (valitettavasti) sekoittuneet aasialaisten kanssa, eteläslaavit lähi-itäläisten/turkkilaisten kanssa ja länsislaavit germaanien kanssa. Naiset kauniita miehet rumia, paitsi eteläslaavilaiset miehet.

Vierailija
77/121 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mam kilka śmiesznych polskich dowcipów... ponieważ jestem Polakiem;)

Vierailija
78/121 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämähän usein esiintyvät auringonkukansiementen kuorien ympäröiminä syvässä kyykyssä kolmiraitaverkkareihin sonnustautuneina. Taustalla kuuluu hardbass.

Vierailija
79/121 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Slaavilaisilla ihan erilaiset kasvonpiirteet kuin suomalaisilla. 

Usein korkeat poskipäät ja kyömynenä niinkuin minulla täyssuomalaisella. Minua luultiin nuorena venäläiseksi.

Vierailija
80/121 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen käynyt slaavimaista vain Serbiassa, mutta kerronpa kuitenkin.

Miehet: pitkiä, pitkäraajaisia, rotevia, vahvoja, tummahiuksisia ja -silmäisiä, maskuliinisia, hyväkuntoisia ja isonenäisiä.

Naiset: pitkiä, pitkäraajaisia, siroja (selkeät piirteet), hoikkia, isonenäisiä ja hiusten/silmien väri vaihtelee.