Mitä teidän pesukone (meillä jou-ni, jou-ni) sanoo poistaessaan
Kommentit (62)
Meillä on vissiin tympiintynyt kone; hokee että "hitto, hitto...".
Meillä on ihan uusi pesukone ja se on tosi hiljainen, se kuiskailee Mar-co Mar-co Mar-co.
LUT-kah, LUT-kah, LUT-kah, LUT-kah.
Karseeta mutta totta. 😅
Meillä ei vedenpoiston yhteydessä sano mitään, mutta kun linkous alkaa, kuulostaa siltä kuin ukko putoaisi hyytävään avantoon ja menisi munat hetkessä rusinaksi ja kuuluu PERRRRRRRKELE!
tuu-vfit-tuu-vfit-tuu-vfit-tuu...
Vierailija kirjoitti:
Heh, vähän ohis mutta liittyy kuitenkin aiheeseen. Muistan kun olin synnärillä vauvan kanssa ja siellä oli sellainen sähköinen tissipumppu. Kun se oli ykkösellä (hitaampi) kuulosti kuin se olisi sanonut liik-kuu liik-kuu liik-kuu, ja kakkosella (nopeampi) liikkuuko liikkuuko liikkuuko :D Kolme vuotta aikaa ja vieläkin muistan sen äänen päässäni.
Mulla se kuulosti siltä, että se hokis nuunuu, nuunuu... :D vaikka maitoon liittyen muumuu ois ollu kai relevantimpi XD
Sanoo jurnii jurnii, mutta voi se olla jormii jormii niinku jormasta monikkona
Vierailija kirjoitti:
Karseeta mutta totta. 😅
Ottaa vissiin muutaki sisäänsä ku vettä... :D
apua :D meidän pesukone varmaan huomasi että luin tätä ketjua... Tuolla se jurnuttaa nurkassa Mmrrrrrrhh! mmmmmmrrrrrrgh! Mitähän se meinaa? O.O
Mul-lon, mul-lon, mul-lon...
Pian valmista pestyä pyykkiä? Joo, niin on.
Hurrrrrrrrrr lörps lörps lörps lörps...
Vierailija kirjoitti:
Karseeta mutta totta. 😅
Vanha koneeni myös lutkitteli😂 onko rosenlewin kone?
Hurrrplöröööhyy hurrplörööhyy slurps
Suo-li, suo-li, ouou, suo-li, suo-li, ouou. Olen alkanut miettiä, että onkohan sillä jotain suolisto-ongelmia vai miksi pitää aina hokea tuota.
Miten ihmeessä ne pesukoneet voivat vettä pumpatessaan pitää noin erilaisia ääniä kun melkein kaikissa lienee saman alihankkijan pumppu?
M
Meijän kone sanoo nor-su nor-su nor-su
Nauran täällä itekseni :D Kiitos nauruista.