Mitä teidän pesukone (meillä jou-ni, jou-ni) sanoo poistaessaan
Kommentit (62)
Vanha kone hoki Jou-ni, Jou-ni tai Har-ri, Har-ri. Uus on niin hiljanen etten oo vielä kuullu.
Minulla on viime vuosituhannelta peräisin oleva saksalainen pesukone, jolla on aika väkivaltainen luonne.
HIH-hu-li HIH-hu-li HIH-hu-li kill him kill him kill him kill him huiiiiii...
Meilläkin on just kone pyörimässä ja tultiin miehen kanssa vähän eri lopputuloksiin (joo, käytiin oikein yhdessä kuuntelemaan, tämän ketjun innoittamana. Kaikkeen sitä joutuu, kiitos palstailun..). Mää olin sitä mieltä että; Mjöööyr-kii mjööyr-kii, tswaaaph, mjööyr-kii mjööyr-kii. Mutta mies meinasi taas; Määäh-kii määh-kii, paaaaashaaaa, määähkii.
Tsappa-tsappa-tsappa-tsappa Klu-plööörts sanoo vanha Miele.
Kra-RUMppa-RUMppa-rumpparumpparum räyhäsi vanha kone aina kun ryntäsi linkoamaan. Ja hyppeli joka kerran muutaman kymmenen senttiä kohti lattiakaivoa.
Tyttären vauvalla on koliikkikeinu, joka huokasee joka keinahduksella: Go Jack, go Jack. Hyytävä vempele ja onneks tytärkin kuulee sen:)
Vierailija kirjoitti:
Tyttären vauvalla on koliikkikeinu, joka huokasee joka keinahduksella: Go Jack, go Jack. Hyytävä vempele ja onneks tytärkin kuulee sen:)
No tuo on creepy 😅
Rrrrraaaammmm ram ram ram rammmmm hörrrppps hörps höprs klonkklonk snap.
Perkele pitääkö se nyt alkaa pyykille :D
Elvi, elvin, elvin... Eräänä päivänä yllätti ja sanoikin Emmi, emmi, emmi :)
Ota housut pois, ota housut pois...
Kiitos tästä ketjusta, nauran vedet silmissä täällä :D
Kierrän, kierrän, kierrän, kiiiiiiiiiii...
Vierailija kirjoitti:
Suo-li, suo-li, ouou, suo-li, suo-li, ouou. Olen alkanut miettiä, että onkohan sillä jotain suolisto-ongelmia vai miksi pitää aina hokea tuota.
Peset ilmeisesti koko suvun pyykit.
Ei helvetti, just on kone päällä ja repeilen pissat housussa tälle ketjulle! Ihan legendaarinen! 😂😂😂
No niin, kuuntelen nyt sitten.... Öölölölöl öl öl öl TSUP röhröhröh RÖH kurlkurlkurl umppahumppahumppahhhhh
Pesukoneesi on katsonut liikaa "sloppy blowjob" videoita.
Tai sitten minä olen koska tuo tuli tuosta mieleen...
M