Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toivottavasti ROLLING STONES lopettaa kuitenkin ajoissa etteivät jatka loppuun asti.Tosi ikävä jos heistä jää muistoksi pelkkä myötähäpeä:(

Vierailija
15.07.2016 |

Vai onko jo liian myöhästä?You Tubesta katsoin ja nyt jo mennään siinä rajalla onko toi cool että vanhukset rockaa vai vaan surullista.Mitä mieltä joko olis aika lyödä pillit pussiin?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

SIis kaikki bändithän jatkaa loppuun asti, eikö?

Vierailija
2/26 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks Keith oo rypenny lavalla jo vuoskymmeniä?Ei tosin vanhuuttaan..Ainoita hetkiä kun Charlien cooleus pettää ja on suupielet korvissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Youtubesta ei saa kyllä oikeaa kuvaa. Olen ollut vuonna 2014 kesällä Tukholmassa katsomassa bändiä ja ei valittamista, Jagger oli erinomainen ja äänentoistollisesti oli aivan loistokasta, ainakin bändin ääniteknikot osaavat hommansa kyllä todella hyvin.  Ainostaan tuo Tukholmaan Tele2-areena paikkana oli vähän kalsea minun mielestäni. Tunnen hyvin bändin parhaimmat livetaltioinnit jostain 70-luvulta ja ne toki ovat ihan omaa luokkaansa.

Vierailija
4/26 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kaikki Rollarien oikeasti hyvät biisit on 60-luvulta. Sitten on ollut vanhalla maineella ratsastamista ja hyvin on mennyt. Ehkä se vieläkin on jotenkin porukalta sisäistämättä, et noi 50-70 -vuotiaitten ikäryhmät ovat rokkisukupolvea, ekaa telkkusukupolvea, ekaa ja samalla viimeistä vapaan rakkauden sukupolvea, pilven pössyttelyn sukupolvea. He eivät nyt aina mahdu siihen mummi- ja ukkigenreen, johon varsinkin konservatiiviset tyypit ovat heitä tuuppaamassa. Keith on räjähtäneen näköinen variksenpelätin niin kuin se on aina ollut, nyt ei vain tarvi mallata niin paljon kuin nuorena. Ja Jaggerin huulet jatkaa venähtämistään, kohta niillä voidaan pelastaa koko Titanicin kööri.

Vierailija
5/26 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoissa lopettaminen on jo vuosikymmeniä myöhässä.

Vierailija
6/26 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kaikki Rollarien oikeasti hyvät biisit on 60-luvulta. Sitten on ollut vanhalla maineella ratsastamista ja hyvin on mennyt. Ehkä se vieläkin on jotenkin porukalta sisäistämättä, et noi 50-70 -vuotiaitten ikäryhmät ovat rokkisukupolvea, ekaa telkkusukupolvea, ekaa ja samalla viimeistä vapaan rakkauden sukupolvea, pilven pössyttelyn sukupolvea. He eivät nyt aina mahdu siihen mummi- ja ukkigenreen, johon varsinkin konservatiiviset tyypit ovat heitä tuuppaamassa. Keith on räjähtäneen näköinen variksenpelätin niin kuin se on aina ollut, nyt ei vain tarvi mallata niin paljon kuin nuorena. Ja Jaggerin huulet jatkaa venähtämistään, kohta niillä voidaan pelastaa koko Titanicin kööri.

Parhaat levyt (kokonaisuutena) on kyllä 70-luvulta, tunnetuimmat hitit pääasiassa on ehkä 60-luvulta.

Vierailija
7/26 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajoissa lopettaminen on jo vuosikymmeniä myöhässä.

Ja paskanmarjat sanon minä!

Vierailija
8/26 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liveyhtyeenä Rollarit oli kovimmillaan 70-luvulla ja biisien hyvyydestäkin olen eri mieltä sen suhteen oliko 60-luku edes parasta aikaa. Kuuntelen mieluiten 70-luvun levytyksiä.

Vierailija
9/26 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä Rollarit on tehnyt viimeisen 40 vuoden aikana? Ei mitään.

(voin vähän liioitella sillä bändi ei ole kiinnostanut sen vertaa että olisin selvitellyt vuosilukuja, oon joskus saanut käsityksen että joskus 60-luvulla noussut pinnalle)

Vierailija
10/26 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

(voin vähän liioitella sillä bändi ei ole kiinnostanut sen vertaa että olisin selvitellyt vuosilukuja, oon joskus saanut käsityksen että joskus 60-luvulla noussut pinnalle)

Esiintyneet ympäri maailman miljoonille ihmisille? Eikös tuokin ole jo enemmän mitä keskiverto pulliainen saa aikaiseksi? Jos tarkoita luovassa mielessä mitä ovat tehneet, niin siinä suhteessa olet oikeassa, että viimeinen luovassa mielessä todella hyvä levy on julkaistu 1978, senkin jälkeen on tullut ihan ok-materiaalia kyllä.

Vierailija
11/26 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ainakin satojamiljoonia rahaa!Onhan sekin jotain..

Vierailija
12/26 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esiintyneet ympäri maailman miljoonille ihmisille? Eikös tuokin ole jo enemmän mitä keskiverto pulliainen saa aikaiseksi? Jos tarkoita luovassa mielessä mitä ovat tehneet, niin siinä suhteessa olet oikeassa, että viimeinen luovassa mielessä todella hyvä levy on julkaistu 1978, senkin jälkeen on tullut ihan ok-materiaalia kyllä.

Keskiverto pulliainen tai edes muut menestynneet bändit.

Vierailija
13/26 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia ovat tehneet myös aika paljon...

Rollarit on niin merkittävä bändi, etteivät he voi enää omaa mainettaan pilata edes. He ovat jo liian vanhoja pilatakseen omaa 60-luvun ja 70-luvun hohdokasta historiaansa.

Vierailija
14/26 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti eivät olis näin kunniotettuja ja kuuluisia jos olisvat lopettanneet 60-70luvulla niinku moni teistä ehottelee.

Vierailija
15/26 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitin juuri luovassa mielessä. Vähemmän kuuntelen rokkia, mutta korviini ei ole kantaunut ainoatakaan ns. "hittiä" ja tuntuu että bändi pyristelee entisillä meriiteillä. Kuten moni muukin. Tosin oliko peräti viime vuonna taisin kuulla jonkin ihan ok biisin radiosta ja yllätyin kun toimittaja väitti sitä Rollareiden kappaleeksi. Ei jäänyt mielkuvaa mikä se oli, mutta tunnistaisin mikäli kuulisin sen uudestaan.

Vierailija
16/26 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te odotatte että ne kupsahtaa ja ne tekee lapsia:)

Vierailija
17/26 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fanit kuitenkin tykkää ja arvostaa ja tyypit itse tykkää soittaa niin mitä se sivullisille kuuluu jatkaako ne vai ei?

Vierailija
18/26 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiks Keith oo rypenny lavalla jo vuoskymmeniä?Ei tosin vanhuuttaan..Ainoita hetkiä kun Charlien cooleus pettää ja on suupielet korvissa.

Charlie on varmaan maailman coolein kaveri.Ai s*atana kun oltais nuorena ja kauniina törmätty mä olisin nussinnut sen hengiltä!Voin luvata että muisteltais sitä molemmat vieläkin.

Vierailija
19/26 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Charlie on varmaan maailman coolein kaveri.Ai s*atana kun oltais nuorena ja kauniina törmätty mä olisin nussinnut sen hengiltä!Voin luvata että muisteltais sitä molemmat vieläkin.

Siinä sitä oliskin lapsenlapsille kerrottavaa!

Vierailija
20/26 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noo... vähän eri mieltä olen tuosta viimeisestä hyvästä levystä. Mielestäni viimeinen hyvä oli 1980-luvun alussa julkaistu Tattoo You. Paljon parempi kuin vuoden -78 Some Girls.