Mikä mulla on mennyt ohi? Miksi noita pokemoneja nyt hehkutetaan?
Siis nehän on ikivanha juttu ja nyt taas niistä puhutaan kuin olisi joku uusi ja ihmeellinen asia. Onko nyt joku kampanja menossa?
Kommentit (16)
Ilmeisesti tullut joku uusi paskainen app/peli puhelimille.
Nintendo julkaisi juuri uuden ilmaisen pelin Androidille ja iPhonelle. Pokémon Go on nimi, kameralla napataan pokémoneja ja kävelemällä munat kuoriutuu. Loistava tapa saada ihmiset liikkeelle.
Uusi peli hei ja sopivasti media nostetta.
Sen takia... Minulla ja toivottavasti muillakin aikuisilla on parempaa tekemistä kuin kävellä ulkona kännykkä naamalla... Vastenmielistä...
Se on kait joku tosi koukuttava kännykkäsovellus, jossa näet kännykästä näitä Pokemon-hahmoja tosimaailmassa. Siis vaikka istut jossain puistossa ja kännykästä kun katsot, viiden metrin päässä on joku Pokemon-hahmo, joka sun pitää napata. Joku oli kait Jenkeissä jo jäänyt auton alle tämän pelin takia.
Kiva tapa saada ihmiset liikkeelle ja kävelemään autojen alle. Ei ne kuule eikä näe mitään, kun sitä puhelinta on pakko hypnoosissa tuijottaa.
Siis hetkinen. Kamera valmiustilassa kävellään ulkona ja jos näyttöön tulee pokemon, niin räpsästään kuva?
Ap
Pokemon go pistää lapset liikkumaan, nytkin meidän lapsi hakee lähipuistosta uutta hahmoa itselleen. Ihan hauska vaihelu perinteisiin peleihin.
Jättäydyin pari vuotta sitten iltapäivälehtien ja lähes kokonaan mainosradioiden uutispaskasta taka-alalle, huomaan että vituttaa paljon vähemmän, niin en tiedä muuta kuin että NHL:ssä ainakin joidenkin pelaajien suosiossa. Detroitissa ainakin. Amerikoissa kai joku hype onnistuttu luomaan.
Kyseessäon siis peli joka gps:än avulla sijoittaa omalle alueellesi pokemoneja. Apin sisällä otat niitä kiinni, et kuvaa etc. Itse olen jo kyseisen pelin ladannut netistä, vaikka suomiversio ei ole vielä tullut. Itse tykkään, laittaa liikkeelle ja jos joku on niin tyhmä ITSE että kävelee auton alle niin mielestäni oma moka. Peli varoittaa juuri tuollaisista että katse ylös ja seuraa ympäristöäsi.
Vierailija kirjoitti:
Siis hetkinen. Kamera valmiustilassa kävellään ulkona ja jos näyttöön tulee pokemon, niin räpsästään kuva?
Ap
Ei mitään kuvia! Kun heität pokepallon ja saat en pokemonin (jos ei karkaa). Sitä voi sitten kehittää ja vahvistaa, sillä voi vallata saleja ottelemalla.
aikamoistameininkiä kirjoitti:
Uusi peli hei ja sopivasti media nostetta.
Sen takia... Minulla ja toivottavasti muillakin aikuisilla on parempaa tekemistä kuin kävellä ulkona kännykkä naamalla... Vastenmielistä...
Olen pelanut peliä kuusi päivää, on tosiaan ladattavissa netistä jo nyt kaikkialla, mutta ei sovelluskaupassa.
Olen kävellyt 6 päivässä noin 35 kilometriä. En näe tässä mitään vastenmielistä, peli tuo ihmisiä yhteen ja jo nyt olen jutellut muiden pelaajien kanssa ulkona kulkiessani.
Vierailija kirjoitti:
Kiva tapa saada ihmiset liikkeelle ja kävelemään autojen alle. Ei ne kuule eikä näe mitään, kun sitä puhelinta on pakko hypnoosissa tuijottaa.
Mä olen vuosia kulkenut kännykkä kourasaa tuolla niin kuin miljoonat muutkin. Siinä kävellessä voi chattailla tai lukea Facebookkia vaikka. Kuinka monta tähän kuollut?
Ennen kuin paasaat voisit kokeilla peliä. Ei se nenä tartte siinä koko ajan olla. Puhelin värisee tai piippaa kun lähellä on Pokemon. Ja Pokestopit eivät ole keskellä tietä. Ja ei siinä sentin pääässä sitä Pokemonia tarvi olla, 5 m tai enemmänkin riittää.
Vierailija kirjoitti:
Kyseessäon siis peli joka gps:än avulla sijoittaa omalle alueellesi pokemoneja. Apin sisällä otat niitä kiinni, et kuvaa etc. Itse olen jo kyseisen pelin ladannut netistä, vaikka suomiversio ei ole vielä tullut. Itse tykkään, laittaa liikkeelle ja jos joku on niin tyhmä ITSE että kävelee auton alle niin mielestäni oma moka. Peli varoittaa juuri tuollaisista että katse ylös ja seuraa ympäristöäsi.
Nimenomaan, ihan omalla vastuulla. Ei se peli ketään tapa.
Eiks ole parempi kävellä puhelin kädessä kun istua kotona puhelin kädessä?
Pian julkaistaan uudentyyppinen Pokemon-peli, jossa niitä hirviöitä napataan kännykän kamerakuvasta, eli kuin tosimaailmasta.