Toivottavasti ROLLING STONES lopettaa kuitenkin ajoissa etteivät jatka loppuun asti.Tosi ikävä jos heistä jää muistoksi pelkkä myötähäpeä:(
Vai onko jo liian myöhästä?You Tubesta katsoin ja nyt jo mennään siinä rajalla onko toi cool että vanhukset rockaa vai vaan surullista.Mitä mieltä joko olis aika lyödä pillit pussiin?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä Rollarit on tehnyt viimeisen 40 vuoden aikana? Ei mitään.
(voin vähän liioitella sillä bändi ei ole kiinnostanut sen vertaa että olisin selvitellyt vuosilukuja, oon joskus saanut käsityksen että joskus 60-luvulla noussut pinnalle)
Esiintyneet ympäri maailman miljoonille ihmisille? Eikös tuokin ole jo enemmän mitä keskiverto pulliainen saa aikaiseksi? Jos tarkoita luovassa mielessä mitä ovat tehneet, niin siinä suhteessa olet oikeassa, että viimeinen luovassa mielessä todella hyvä levy on julkaistu 1978, senkin jälkeen on tullut ihan ok-materiaalia kyllä.
Noo... vähän eri mieltä olen tuosta viimeisestä hyvästä levystä. Mielestäni viimeinen hyvä oli 1980-luvun alussa julkaistu Tattoo You. Paljon parempi kuin vuoden -78 Some Girls.
No "yleisesti" Some Girlsiä pidetään viimeisenä loistavana levynä. Kyllä minäkin itse Tattoo You -levystä pidän. Levythän ovat hyvin erilaisia. Tattoo You perustuu aika pitkälti jo vuosia aiemmin tehtyihin demoihin, jotka on vain nopeasti tehty levyksi ennen kiertuetta 81-82. Siitä varmaan lähes kaikki ovat yhtä mieltä, että Tattoo You:n jälkeen ei ole enää tullut tosi hyviä levyjä, hyviä biisejä kyllä eri levyillä.
Kyllä Keith on sanonut että bändi jossain vaiheessa lopettaa mutta niin kauan kuin se on heistä itsestään hauskaa he aikovat jatkaa esiintymistä.
Kyllä ois aika pappojen/isien jo laittaa pillit pussiin, vaikka oonkin Rollari fani.
Nauttisivat nyt edes näistä nuoremmista lapsistaa sen aikaa minkä vielä jaksavat. vanhempia lapsia aikoinaan tuskin näkivätkään.
9 lapsi kirjoitti:
Kyllä ois aika pappojen/isien jo laittaa pillit pussiin, vaikka oonkin Rollari fani.
Nauttisivat nyt edes näistä nuoremmista lapsistaa sen aikaa minkä vielä jaksavat. vanhempia lapsia aikoinaan tuskin näkivätkään.
Jaggerin puolesta ei ole mitään syytä lopettaa, hän on edelleen loistokunnossa. Keithillä sormet eivät enää toimi samaan malliin kuin nuorempana, jotain pientä reumaa tai muuta on ilmeisesti sormissa.... Ronnie ja Charlie ovat melko ok. Taustamuusikot (ja taustalaulajat) avittavat paljon (esim. Darryl Jones on virtuoosi), ihan puhtaana kitaravetoisena rock-yhtyeenähän he esiintyivät viimeksi Leedsissä -82 ja se onkin erinomainen livetaltiointi, Keith veti silloin vielä ihan kunnon soolojakin vaikkei ole koskaan mikään varsinainen soolokitaristi ollut.
Vierivä kivi ei sammaloidu. Mun mielestäni on loistavaa, että he ovat jatkaneet näinkin pitkään ja toivon heille terveyttä ja pitkää ikää. Toivottavasti jatkavat edelleen. T. Fani
Ne lopettaa sitten kun stadionkeikalle ei tule enää yleisöä. Veikkaan että viikatemies tulee ennen yleisökatoa.