Mikä on toimivin keino saada ihastus loppumaan?
Loppuuko se sitä kautta, että alkaa vihata toista vai onko siihen muitakin keinoja? Ihastukseni kokeilee tällä hetkellä selvästi sitä keinoa, että saisi minut vihaamaan itseään omalla käytöksellään. Kuoleekohan hänen omat tunteet sitten siinä samalla vai käyttäytyyköhän hän tylysti, koska hänen omat tunteensa ovat jo kuolleet? Miten itse olette käyttäytyneet tilanteessa, jossa haluatte ihastuksen tunteet loppumaan?
Kommentit (15)
Siis tarkoitatko, että yrittää saada se toisen tunteita kuolemaan vai omia? En kyllä ymmärrä, miten ja miksi kukaan yrittäisi saada jonkun toisen tunteita kuolemaan. Kukin huolehtikoon omistaan.
Vierailija kirjoitti:
Siis tarkoitatko, että yrittää saada se toisen tunteita kuolemaan vai omia? En kyllä ymmärrä, miten ja miksi kukaan yrittäisi saada jonkun toisen tunteita kuolemaan. Kukin huolehtikoon omistaan.
Omia ja toisen tunteita. Pohdiskelen, että käyttäytyykö mies ilkeästi kuolettaakseen omat tunteensa vai yrittääkö hän saada minun ihastuttanut loppumaan.. Mutta miten siis toimitte, jos pyritte kuolettamaan tunteenne?
Ap
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mikä sinuun parhaiten auttaa, tämä on nyt vain yksi ehdotus: Ihastuksen saa parhaiten unohtumaan katkaisemalla kaiken yhteydenpidon hänen kanssaan ja keksimällä jotain muuta tekemistä sen sijalle. Jos haluat ihastua uudelleen mahd. nopeasti, käy uusissa paikoissa, esim. ulkomaan reissuilla. Vieraassa ympäristössä on todella helppo rakastua ja saada ainakin lyhytaikainen romanssi, jos ei muuta.
Toisen tunteet saa nopeasti kuolemaan jatkamalla epätoivoista roikkumista hänessä.
Ihastumisen saa todella kuolemaan katkaisemalla kaiken yhteydenpidon! Jostain luin, että kestää jopa 2 vuotta, kunees tunteet kuolee. Jos siis et halua olla ihastunut häneen, lopeta yhteydenpito
Vierailija kirjoitti:
Ihastumisen saa todella kuolemaan katkaisemalla kaiken yhteydenpidon! Jostain luin, että kestää jopa 2 vuotta, kunees tunteet kuolee. Jos siis et halua olla ihastunut häneen, lopeta yhteydenpito
Ei kestä kahta vuotta, jos toinen on selvästi sanonut, ettei kiinnosta enää ja antanut vielä perustelut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omia ja toisen tunteita. Pohdiskelen, että käyttäytyykö mies ilkeästi kuolettaakseen omat tunteensa vai yrittääkö hän saada minun ihastuttanut loppumaan.. Mutta miten siis toimitte, jos pyritte kuolettamaan tunteenne?
Ap
Käyttäytyy ilkeästi, koska haluaa sinun jättävän hänet rauhaan eikä kehtaa sanoa sitä suoraan. Miksi ihmeessä hän haluaisi omat tunteensa kuolemaan, jos molemmat olette ihastuneita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApKäyttäytyy ilkeästi, koska haluaa sinun jättävän hänet rauhaan eikä kehtaa sanoa sitä suoraan. Miksi ihmeessä hän haluaisi omat tunteensa kuolemaan, jos molemmat olette ihastuneita?
Tiedän varmasti, että hän on ollut yhtä ihastunut minuun, kun minä olen häneen. Nyt hän on totaalisesti lopettanut yhteydenpidon, joten mahtaakohan hän kokeilla jonkun teistä ehdottamaa taktiikkaa.. Kauankohan tunteiden kuoleminen sillä taktiikalla kestää? Nyt emme näe toisiamme kahteen viikkoon, sen jälkeen joudumme taas näkemään olosuhteiden pakosta..
Ap
Ajattelee sitä toista tikistämässä hervotonta paskaa, tai ruiskimassa ripulia omalla naamalleen ja syömään sitä.
Joka päivä kun tekee 5 min tätä visualisointi harjoitusta, niin eipä aikaakaan kun ei enää ihastuta.
Hän haluaa viestittää töykeydellään, että suhde on nyt hänen puoleltaan loppu ja tunteet viilenneet. Keskity tähän tosiasiaan, äläkä muistele menneitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApKäyttäytyy ilkeästi, koska haluaa sinun jättävän hänet rauhaan eikä kehtaa sanoa sitä suoraan. Miksi ihmeessä hän haluaisi omat tunteensa kuolemaan, jos molemmat olette ihastuneita?
Hänen taktiikkansa toimii sikäli hyvin, että en todellakaan aio laittaa hänelle enää yhtäkään viestiä.
Ap
yhteydenpidon katkaiseminen auttaa. Mies ei ole ihastunut sinuun, jo välttelee tai kohtelee huonosti. Haluat vain ajatella niin.
Itselleni paras keino saada ihastus loppumaan on aloittaa seurustelu ko. ihmisen kanssa. :-(
nimim. ei koskaan vakiintunut nainen vm74
Vierailija kirjoitti:
Ajattelee sitä toista tikistämässä hervotonta paskaa, tai ruiskimassa ripulia omalla naamalleen ja syömään sitä.
Joka päivä kun tekee 5 min tätä visualisointi harjoitusta, niin eipä aikaakaan kun ei enää ihastuta.
Hyi, mutta minun mielikuvitukseni ei kykene hahmottamaan, kuinka joku voisi ruiskia ripulia omalle naamalleen. Jatkosta puhumattakaan...sairasta tekstiä.
- ohis
Niin miksi olet ihastunut tuollaiseen?