Pokemon Go, siis voi miten noloo! :D :D
Kyllä on äärimmäisen noloa, että aikuiset ihmiset hilluvat tuolla kaduilla jonkin pelin vuoksi. Paitsi että se on noloa, se on vielä vaarallistakin, että liikenteen seassa mennään katsomatta minne sattuu. Juoksisivat vain omaa kotipihaansa ympäri tai menisivät metsään juoksemaan, jos haluavat Pokemoneja etsiä. Liikenteen voisivat jättää niille ihmisille, jotka siellä aivan asiallisessa tarkoituksessa ovat liikkumassa.
Kommentit (349)
Latasin eilen illalla ja kävin heti pyörimässä pihalla pokemoneja etsimässä :D Taisi olla huono ajankohta, koska lagitti aika paljon - jenkit pelasivat samaan aikaan. Aamut ovat varmasti parempia, koska tänä aamuna sain monta pokemonia ihan jo omasta kämpästäni... Level 4 korkattu, kohta pitäisi valita tiimikin!
Osaako kukaan muuten sanoa, saako tuota ukkelin ulkonäköä muutettua enää jälkikäteen? Valitsin sen oletusäijän, koska muuten peli jäi jumittamaan ei mennyt mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Latasin eilen illalla ja kävin heti pyörimässä pihalla pokemoneja etsimässä :D Taisi olla huono ajankohta, koska lagitti aika paljon - jenkit pelasivat samaan aikaan. Aamut ovat varmasti parempia, koska tänä aamuna sain monta pokemonia ihan jo omasta kämpästäni... Level 4 korkattu, kohta pitäisi valita tiimikin!
Osaako kukaan muuten sanoa, saako tuota ukkelin ulkonäköä muutettua enää jälkikäteen? Valitsin sen oletusäijän, koska muuten peli jäi jumittamaan ei mennyt mihinkään.
Tällä hetkellä ei voi muokata hahmon ulkonäköä jälkeenpäin.
Ei sitä julkaistu vielä tänäänkään 😭
Jännistä paikoista näitä Pokemoneja löytäkin, omasta kylppäristä, Stockan Herkusta ja naapurin kasvimaalta! Monta olen napannut ihan omasta kämpästänikin käsin, tosin niitä Pidgeytä lähinnä monta kappaletta.
Muilla ongemlia gps:n kanssa? Johtuuko siitä, että pelasin iltasella, jolloin sererit ovat jenkkien takia tukossa? Pokestopin kohdalla pyöri lisäkseni pari muutakin tyyppiä, mutta ukkelini ei muka päässyt tarpeeksi lähelle sitä, vaikka olin niin kohdalla kuin olla ja voi. Jäi siis pokepallot ja muut kamat hakematta. Näin oli muutamassa muussakin paikassa, ukkeli heilui kartalla ties missä...
Ja aivokasvaimet lisääntyy kun koko ajan saadaan säteilyä.
Mä oon nii paljo oottanu tällasta peliä, jossa yhistyy oikea elämä ja virtuaalisuus <3 Ei jumpe, ootan julkaisua ku kuuta nousevaa! :)
Suomi laihtuu? Itsellä on jo tietynlainen mielikuva muodostettuna :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa mulle siis miten ihmeessä toi toimii? Putkahteleeko niitä pokemoneja sitten satunnaisesti jostain puskista vai onko niillä joku tietty paikka missä ne on?
Onko jossain pohjosen perähikiällä edes mahdollisuutta löytää niitä pokemoneja?
Pokemoneja ilmestyy teiden ja polkujen varsille, sinun pitää käydä noukkimassa niitä. Jotkut rakennukset ja maamerkit ovat pokestoppeja, joista saa noudettua tarvikkeita, jotkut saleja, joissa eri tiimit taistelevat rakennuksen hallinnasta. Pokemoneja voi kehittää ja joskus löydät pokestopeista munia, joiden kuoriutuminen vaatii kävelemistä (2-10 km).
Okei, mutta ilmestyykö ne sit vaan yhtäkkiä jostain, vai voiko jostain nähdä missä mikäkin pokemon on? Se ei nyt mee mulla jakeluun, että tuleeko sellanen yhtäkkiä jostain ojasta kun on kävelylenkillä, vai täytyykö mennä jonnekkin tiettyyn paikkaan, että niitä löytää? :D
T. idiootti
Ne näkyy kartalla ja käyt poimimassa sieltä. Osa lähtee karkuun, ei ne siellä ikuisuuksia pompsahtele.
Voiko jossain paikassa X olevan pokemonin saada vain yksi hakija vai riittääkö sitä yhtä pokemonia kaikille halukkaille?
Niinpä?
Ei kun sen saa vaan yksi ihminen. Jossain päin pikkutytöt olivat menneet talon ovikelloa soittamaan ja kysyneet luvan mennä talon takapihalle hakemaan yhden Pokemonin. Oven avaaja, parikymppinen mies, oli kysynyt mikä Pokemoni. Tytöt olivat vastanneet, en nyt muista mikä Pokemoni oli kyseessä, jolloin mies oli laittanut oven kiinni ja juossut itse nappaamaan kyseisen Pokemonin :)
Tämä stoori ei ole totta, sellanen redditin #thathappened juttu ja meme.
Ei ne tytöt voi tietää, että se juuri siellä on ja ei se sijainti ole niin tarkkaa, voivat mennä pihan viereen.
Itse en nyt niin kiinnostunut pokemoneista, mutta jos tulisi joku samanlainen peli käsittäen jotain kiinnostavempaa niin voisin kokeilla, sillä idea kiva.
Olen kahden lapsen äiti ja haluaisin pelata. Harmi vaan, että mulla on windows phone.
Turkissa kaapataan valtaa ja ollaan ajautumassa jopa sisällissotaan, joka aiheuttaisi valtavan pakolaisaallon Eurooppaan ja täällä vaan pähkitään jotain vitun pokemonia! Ootte te aika pellee sakkia :)
Vierailija kirjoitti:
Turkissa kaapataan valtaa ja ollaan ajautumassa jopa sisällissotaan, joka aiheuttaisi valtavan pakolaisaallon Eurooppaan ja täällä vaan pähkitään jotain vitun pokemonia! Ootte te aika pellee sakkia :)
Anteeksi.
Puen päälleni sotilasvaatteet, heitän rynnäkkökiväärin olalle ja lähden Turkkiin turvaamaan siviilejä.
Vai mitä mun pitäs tehdä Turkin tilanteelle?
Variksenpelätti kirjoitti:
Itse en nyt niin kiinnostunut pokemoneista, mutta jos tulisi joku samanlainen peli käsittäen jotain kiinnostavempaa niin voisin kokeilla, sillä idea kiva.
Sellainen aikuisempi peli on kuin Ingress jossa myös liikutaan ja pelataan.
Mua jotenki järkyttää että ihmiset tarvii jonkun virtuaalitidellisuuden saadakseen iloa ulkona liikkumisesta :S
Vierailija kirjoitti:
Muilla ongemlia gps:n kanssa? Johtuuko siitä, että pelasin iltasella, jolloin sererit ovat jenkkien takia tukossa? Pokestopin kohdalla pyöri lisäkseni pari muutakin tyyppiä, mutta ukkelini ei muka päässyt tarpeeksi lähelle sitä, vaikka olin niin kohdalla kuin olla ja voi. Jäi siis pokepallot ja muut kamat hakematta. Näin oli muutamassa muussakin paikassa, ukkeli heilui kartalla ties missä...
Välillä tuota ongelmaa on melkeimpä kaikilla. Käynnistä peli uusiks nii gps:n pitäs löytää sut oikeeseen osotteeseen. Noi pokestopit resettailee muutenkin ihan pirun useesti joten melkeimpä kokoajan niistä voi olla niitä pokepalloja hakemassa.
Vierailija kirjoitti:
Mua jotenki järkyttää että ihmiset tarvii jonkun virtuaalitidellisuuden saadakseen iloa ulkona liikkumisesta :S
Mua järkyttää Nizzan ja Turkin tapahtumat.
Voimia sullekin!
Vierailija kirjoitti:
Syyriassa käyty jo vuosia sisällissotaa joka on aiheuttanut valtavan pakolaisaallon Eurooppaan. Afrikassa miljoonia ihmisiä elää äärimmäisessä köyhyydessä ja kuolee nälkään ja sä vaan jaksat itkeä Turkin tilanteesta. Oot aika säälittävä pelle. :)
No olen nähnyt vastaavaa käytöstä vuosikausia. Syytä en osaa sanoa, mutta johtunee jostain muusta kuin pokemon go:sta