Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pokemon Go, siis voi miten noloo! :D :D

Vierailija
14.07.2016 |

Kyllä on äärimmäisen noloa, että aikuiset ihmiset hilluvat tuolla kaduilla jonkin pelin vuoksi. Paitsi että se on noloa, se on vielä vaarallistakin, että liikenteen seassa mennään katsomatta minne sattuu. Juoksisivat vain omaa kotipihaansa ympäri tai menisivät metsään juoksemaan, jos haluavat Pokemoneja etsiä. Liikenteen voisivat jättää niille ihmisille, jotka siellä aivan asiallisessa tarkoituksessa ovat liikkumassa.

Kommentit (349)

Vierailija
61/349 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tiimiä mammat edustaa?

Vierailija
62/349 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis joko toi on julkaistu? En löydä paly storesta kun yritän hakea...

Ei ole, kepulikonsteilla saa ladattua. Me vaihdettiin mun puhelin App Store USAn omaksi, ladattiin peli ja lähdettiin lasten kanssa etsimään Pokemoneja :)

Käytittekö VPN-palvelinta vai miten saitte vaihdettua?

Ei tarvitse tuossa VPN, asetuksista saa vaihdettua maata vaikka olisikin Suomessa. Applen sivuilta löytyy ohjeet. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/349 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Coolimpaa tää nyt on ku CS go.

Vierailija
64/349 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nurkilla on tässä nyt pyörinyt Jigglypuff, mutta en ole saanut vielä kiinni :(

Vierailija
65/349 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsi pelaa tota ja mä vähän sivussa mukana, eli käytönnössä lenkkeilemme yhdessä ja lapsi napsii pokemoneja :) hauska yhteinen harrastus

Vierailija
66/349 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa mulle siis miten ihmeessä toi toimii? Putkahteleeko niitä pokemoneja sitten satunnaisesti jostain puskista vai onko niillä joku tietty paikka missä ne on?

Onko jossain pohjosen perähikiällä edes mahdollisuutta löytää niitä pokemoneja?

Pokemoneja ilmestyy teiden ja polkujen varsille, sinun pitää käydä noukkimassa niitä. Jotkut rakennukset ja maamerkit ovat pokestoppeja, joista saa noudettua tarvikkeita, jotkut saleja, joissa eri tiimit taistelevat rakennuksen hallinnasta. Pokemoneja voi kehittää ja joskus löydät pokestopeista munia, joiden kuoriutuminen vaatii kävelemistä (2-10 km).

Okei, mutta ilmestyykö ne sit vaan yhtäkkiä jostain, vai voiko jostain nähdä missä mikäkin pokemon on? Se ei nyt mee mulla jakeluun, että tuleeko sellanen yhtäkkiä jostain ojasta kun on kävelylenkillä, vai täytyykö mennä jonnekkin tiettyyn paikkaan, että niitä löytää? :D

T. idiootti

Ne näkyy kartalla ja käyt poimimassa sieltä. Osa lähtee karkuun, ei ne siellä ikuisuuksia pompsahtele.

Voiko jossain paikassa X olevan pokemonin saada vain yksi hakija vai riittääkö sitä yhtä pokemonia kaikille halukkaille?

Niinpä?

Ei kun sen saa vaan yksi ihminen. Jossain päin pikkutytöt olivat menneet talon ovikelloa soittamaan ja kysyneet luvan mennä talon takapihalle hakemaan yhden Pokemonin. Oven avaaja, parikymppinen mies, oli kysynyt mikä Pokemoni. Tytöt olivat vastanneet, en nyt muista mikä Pokemoni oli kyseessä, jolloin mies oli laittanut oven kiinni ja juossut itse nappaamaan kyseisen Pokemonin :)

Vierailija
67/349 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku laittaa ihan suoran linkin tähän mistä pääsee Androidille lataamaan pelin.

Vierailija
68/349 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tässä vain alkuperäiset pokemonit vai myös ne uudet?

Vierailija
69/349 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 15-vuotias ryhtyi yhtäkkiä himoliikkujaksi.

Ennen istui suuren osan päivästä koneella, nyt huitelee ulkona.

Kamalan noloo...

Vierailija
70/349 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverin screenshotissa oli vaan orggiksia mutta en tiedä sen paremmin.

Vierailija
71/349 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teistä geocaching myös noloa? Saman tyylistähän tämä on, paitsi että etsittävät ovat virtuaalisessa muodossa. Lisäksi, mikä tahansa, mikä saa nykynuoret nostamaan perseensä ylös sohvalta, on hyvä asia. Koska teknologia alkaa olla niin iso osa elämää, on ehdottoman tärkeää että kehitetään tämäntyylisiä "lajeja" perinteisten rinnalle.

Vierailija
72/349 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs eroja noilla tiimeillä on? Pitääkö sellainen valita heti pelin alussa vai miten homma toimii? En ole vielä uskaltanut ladata mistään epävirallisilta sivuilta, joten kärvistelen julkaisua...

Vierailija
73/349 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuon nyt sitten ottaa. En mä tosta mitään ymmärrä, mutta minusta säälittävämpi on keski-ikäinen ihminen joka antaa normien ja standardien määritellä oman vapaa-aikansa. Näyttääkö tuo hoopolta? aivan varmasti, mutta onko sillä mitään väliä? 

ei ole, ja tiedät sen itsekkin.

itse en ymmärrä näistä mitään, mutta jos aikuinen ihminen haluaa näin kuluttaa aikaansa niin olkoon sitten niin. paljon parempi vaihtoehto kuin esimerkiksi "yhdellä" käynti.

-m36

Vierailija
74/349 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa mulle siis miten ihmeessä toi toimii? Putkahteleeko niitä pokemoneja sitten satunnaisesti jostain puskista vai onko niillä joku tietty paikka missä ne on?

Onko jossain pohjosen perähikiällä edes mahdollisuutta löytää niitä pokemoneja?

Pokemoneja ilmestyy teiden ja polkujen varsille, sinun pitää käydä noukkimassa niitä. Jotkut rakennukset ja maamerkit ovat pokestoppeja, joista saa noudettua tarvikkeita, jotkut saleja, joissa eri tiimit taistelevat rakennuksen hallinnasta. Pokemoneja voi kehittää ja joskus löydät pokestopeista munia, joiden kuoriutuminen vaatii kävelemistä (2-10 km).

Okei, mutta ilmestyykö ne sit vaan yhtäkkiä jostain, vai voiko jostain nähdä missä mikäkin pokemon on? Se ei nyt mee mulla jakeluun, että tuleeko sellanen yhtäkkiä jostain ojasta kun on kävelylenkillä, vai täytyykö mennä jonnekkin tiettyyn paikkaan, että niitä löytää? :D

T. idiootti

Ne näkyy kartalla ja käyt poimimassa sieltä. Osa lähtee karkuun, ei ne siellä ikuisuuksia pompsahtele.

Voiko jossain paikassa X olevan pokemonin saada vain yksi hakija vai riittääkö sitä yhtä pokemonia kaikille halukkaille?

Niinpä?

Ei kun sen saa vaan yksi ihminen. Jossain päin pikkutytöt olivat menneet talon ovikelloa soittamaan ja kysyneet luvan mennä talon takapihalle hakemaan yhden Pokemonin. Oven avaaja, parikymppinen mies, oli kysynyt mikä Pokemoni. Tytöt olivat vastanneet, en nyt muista mikä Pokemoni oli kyseessä, jolloin mies oli laittanut oven kiinni ja juossut itse nappaamaan kyseisen Pokemonin :)

Kyllä niitä riittää monelle! Jossain vaiheessa pokemon voi liikkua muualle, mutta niin kauan, kuin se on samalla alueella, kaikki saavat sen siitä. Jahtaan pokemoneja kaverin kanssa ja molemmat saadaan kaikki. Lisäksi törmätään aina välillä muihinkin ihmisiin, jotka myös jahtaavat samaa pokemonia, ja sitä riittää koko porukalle. Lukemasi tarina on ollut vain vitsi.

Vierailija
75/349 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri nyt on ensimmäisen generaation pokemonit, mutta lisää on ilmeisesti tulossa asteittain.

Vierailija kirjoitti:

Mitäs eroja noilla tiimeillä on? Pitääkö sellainen valita heti pelin alussa vai miten homma toimii? En ole vielä uskaltanut ladata mistään epävirallisilta sivuilta, joten kärvistelen julkaisua...

Kun olet lvl 5, pääset valitsemaan tiimisi käydessäsi ensimmäistä kertaa salilla. Valitse mieluisimman linnun, värin tai filosofian perusteella vain :) Eri väriset tiimit taistelevat toisiaan vastaan, joten jos haluat tehdä yhteistyötä ystävien kanssa, valitkaa sama tiimi. Muuten eroja ei ole!

Vierailija
76/349 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon lukenut paljonkin venäläisiä klassikoita. Aikeena on mennä lasteni kanssa pokemonjahtiin, kunhan peli virallisesti julkaistaan. Eivät sulje toisiaan pois.

Vierailija
77/349 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on aviokriisi koska mies meni valoriin vaikka tiesi mun olevan jo mysticissä.

T: n33

Vierailija
78/349 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se nyt hitto aika noloo kun aikuset ihmiset juoksentelee ympäriinsä metsästämässä pokemoneja... Lapsilta ymmärrän oikein hyvin tän villityksen ja hyvä vaan että liikkuvat. Mut tää villitys on ennemmin aikuisten keskuudessa, miksi helvetissä.

Eilenkin yksi kekkuli meinas kävellä mun auton alle. Käveli normaalisti tien sivussa ja yhtäkkii melki kohdalla juoksi toiselle puolelle. Mitä vittua nyt?

Vierailija
79/349 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset saavat tehdä ihan samoja asioita kuin lapsetkin. Olematta noloja.

Vierailija
80/349 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan se nyt hitto aika noloo kun aikuset ihmiset juoksentelee ympäriinsä metsästämässä pokemoneja... Lapsilta ymmärrän oikein hyvin tän villityksen ja hyvä vaan että liikkuvat. Mut tää villitys on ennemmin aikuisten keskuudessa, miksi helvetissä.

Eilenkin yksi kekkuli meinas kävellä mun auton alle. Käveli normaalisti tien sivussa ja yhtäkkii melki kohdalla juoksi toiselle puolelle. Mitä vittua nyt?

Aina on niitä torveloitakin. Pokemoneja varten ei tarvitse hölmöillä, peli on suunniteltu niin.

-Autotielle EI tarvitse mennä pokemoneja varten, ne ylettää ottamaan kävelytieltä. Jos et yletä, ylitä tie normaalisti ja koita toiselta puolelta.

-Ei ole niin kiire, pokemon tuskin karkaa jos joudut ylittämään suojatien kautta.

-Suojatielle ei tarvitse pysähtyä jos kävellessä kohtaa pokemonin. Kävele turvalliseen paikkaan ja nappaa pokemon sieltä normaalisti.

-Rakennusten sisälle ei tarvitse myöskään mennä, niin kuin ei muiden pihoillekaan.

Ps. Ainakin pääkaupunkiseudulla näkee huolestuttavan usein ihmisiä hölmöilemässä liikenteessä milloin mistäkin syystä. Taitavat samat ihmiset, jotka muutenkin tekevät tällaista, sekoilla sitten Go:nkin kanssa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi