Pokemon Go, siis voi miten noloo! :D :D
Kyllä on äärimmäisen noloa, että aikuiset ihmiset hilluvat tuolla kaduilla jonkin pelin vuoksi. Paitsi että se on noloa, se on vielä vaarallistakin, että liikenteen seassa mennään katsomatta minne sattuu. Juoksisivat vain omaa kotipihaansa ympäri tai menisivät metsään juoksemaan, jos haluavat Pokemoneja etsiä. Liikenteen voisivat jättää niille ihmisille, jotka siellä aivan asiallisessa tarkoituksessa ovat liikkumassa.
Kommentit (349)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turkissa kaapataan valtaa ja ollaan ajautumassa jopa sisällissotaan, joka aiheuttaisi valtavan pakolaisaallon Eurooppaan ja täällä vaan pähkitään jotain vitun pokemonia! Ootte te aika pellee sakkia :)
Miten itse ajattelit auttaa Turkin tilanteessa?
Twiitata pari itkuista twiittiä, jakaa ja tykätä facebookissa aiheeseen liittyvistä linkeistä ja käyttää Turkin tilannetta tekosyynä kertoa muille ihmisille miten perseestä he ovat jos tekevät/ajattelevat jotain mistä minä en pidä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turkissa kaapataan valtaa ja ollaan ajautumassa jopa sisällissotaan, joka aiheuttaisi valtavan pakolaisaallon Eurooppaan ja täällä vaan pähkitään jotain vitun pokemonia! Ootte te aika pellee sakkia :)
Twiitata pari itkuista twiittiä, jakaa ja tykätä facebookissa aiheeseen liittyvistä linkeistä ja käyttää Turkin tilannetta tekosyynä kertoa muille ihmisille miten perseestä he ovat jos tekevät/ajattelevat jotain mistä minä en pidä.
Tää on tosi tehokas ja konkreettinen.
Vierailija kirjoitti:
Olen kahden lapsen äiti ja haluaisin pelata. Harmi vaan, että mulla on windows phone.
Sonera.fistä rahotuksella ipuhelin, ei tarvi ees kytkyliittymää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kahden lapsen äiti ja haluaisin pelata. Harmi vaan, että mulla on windows phone.
Koska näin kunnon äitylit toimii.
Näyttäisi että 25 prosenttia alanuolittaa ja 75% ylänuolittaa. Lauantaina 16.7 2016 kello 11.42.
Kun siinä on nuoli, ei peukkua, käytin tuota sanaa.
Kyse siis aloituksen tykkäyksistä.
Aikuiset roikkuu koneella pelaamassa jotai candy crushia ja bubble witch sagaa ei oo noloa. Aikuiset lähtee ulos liikkumaan joko yksin tai porukalla ja pelaamaan peliä on noloa. Wtf? Ja ei, en pelaa kumpaakaan.
Ja yhteen aikaan kaikki pelasi FarmVilleä ihan into piukeena :)
On se hupaisaa, että vielä pari viikkoa sitten olemattomien asioiden näkemisestä saati niiden jahtaamisesta olisi päätynyt suljetulle osastolle. Nyt se onkin yhtäkkiä kuuminta hottia :)
Kannattaa sanoa niille lapsille, että ei kenen tahansa matkaan kannata lähteä metsästämään Pokemonia. Eilen 12-13 -vuotiaita tyttöjä ottivat minut n. 30-vuotiaan naisen mukaan pyydystämään harvinaista Pokemonia. Saatoin kyllä vielä lapset kotiin, kun oli sama kotimatka, mutta vähän nyt jälkikäteen alkoi mietityttämään, että mitäköhän lapsen vanhemmat sanoisi...
Asun 2000 ihmisen pikkukylässä, joudunkohan aina nappaamaan niitä samoja Pokemoneja vai alkaako joskus ilmestymään erilaisia ...
Tylsäksi käy jos täällä on aina niitä samoja. En nyt ala matkustelemaankaan sen takia :)
Pokemon Go sentään saa jengin liikkeelle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutkun oon kiintynyt tähän luuriin. Odotan josko tähänkin saataisiin tuo peli. Jossei, niin täytyy kai tosissaan harkita vaihtoa.
Pakko tulla tähän hehkuttamaan, mutta vaihdoin eilen yhteystietoja erään tosi mukavan oloisen pojan/miehen kanssa, koska ajateltiin perustaa oma Pokemontiimi. Saleja saa siis vallattua helpommin yhdessä ja nyt meillä on kolmen hengen tiimi kasassa kahden miehen kanssa.
T: 24-vuotias nolo pelaajanainen.
Mä rakastan Pokemon GO:ta, rakastan, rakastan, rakastan:D
Kysymys: Onko pakko perustaa tiimejä tai vallata saleja? Mulle riittäisi pelkkä pokemonien keräily lenkillä/vapaa-ajalla. En niin välitä pelissä etenemisestä tai tiimityöskentelystä.
Rakastan geokätköilyä. Se on superpalkitsevaa, jännittävää, saa liikkumaan ja sen avulla havannoi ympäristöä ihan uudella tavalla, uutta oppien.
Sen vuoksi uskon, että voisin tykätä myös Pokemon Go:sta. Tulisipa se jo pian Androidille! :)
Miten saatte akun kestämään pokettamista (vai PoGottamista)? Eikös jatkuva gps:n käyttö syö akkua aika nopeasti..?