Pokemon Go, siis voi miten noloo! :D :D
Kyllä on äärimmäisen noloa, että aikuiset ihmiset hilluvat tuolla kaduilla jonkin pelin vuoksi. Paitsi että se on noloa, se on vielä vaarallistakin, että liikenteen seassa mennään katsomatta minne sattuu. Juoksisivat vain omaa kotipihaansa ympäri tai menisivät metsään juoksemaan, jos haluavat Pokemoneja etsiä. Liikenteen voisivat jättää niille ihmisille, jotka siellä aivan asiallisessa tarkoituksessa ovat liikkumassa.
Kommentit (349)
Vierailija kirjoitti:
millä tasolla pitää olla että saa vuoltua jostain yli 1000 elukan? Siis onko villinä vastaantulevat ötökät sitä isompia mitä korkeammalla tasolla olet?
Mitä korkeammalla tasolla on, sitä suurempi mahdollisuus on tavata villipokemoneja, joilla on jo valmiiksi korkea cp.
Mä oon tasolla 15, enkä pysty enää käyttämään power up -toimintaa Hypnooni, joka on nyt hieman alle tonnin cp:n luokkaa, vaikka karkit ja stardustit riittäisikin.
Aluksi myös ihmettelin, eikö pokeja voi enää lähettää proffalle, mutta se transfer-kohta löytyykin nyt toisesta kohtaa, siitä valikkotaulusta pokea tarkastellessa.
Vierailija kirjoitti:
Onko se totta ettei pokemoneja voi evolvata kuin yhden tai kaksi kertaa? Esim ne rattata rotat, surkea isompi rotta ja thats it?
Jotkut kehittyy vain yhden tason verran (esim. rattata, zubat, drowzee, jne), jotkut ei kehity ollenkaan (esim. lickitung ja jynx), mutta suurin osa kehittyy kaksi kertaa. Sen näkee pokedexista ja siitä onko pokemonien kohdalla evolve-nappia.
Paljon nolompaa ovat autoilijat, jotka rikkovat liikennesääntöjä ja sitä tapahtuu joka päivä.
Pokemonien etsimisessä voi säästää paljon aikaa olemalla fiksu. Sen sijaan että suuntaa päättömästi puistoon pyörimään ilman sijainti tietoja pokemoneista suosittelen seuraavaa:pokemon kartta. Sääli että tuo Pokevisionin kartta ei tällä hetkellä toimi...
Vierailija kirjoitti:
Paljon nolompaa ovat autoilijat, jotka rikkovat liikennesääntöjä ja sitä tapahtuu joka päivä.
Esim ei pysähdytä suojatien eteen pysähtyneen auton viereen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
millä tasolla pitää olla että saa vuoltua jostain yli 1000 elukan? Siis onko villinä vastaantulevat ötökät sitä isompia mitä korkeammalla tasolla olet?
Mitä korkeammalla tasolla on, sitä suurempi mahdollisuus on tavata villipokemoneja, joilla on jo valmiiksi korkea cp.
Mä oon tasolla 15, enkä pysty enää käyttämään power up -toimintaa Hypnooni, joka on nyt hieman alle tonnin cp:n luokkaa, vaikka karkit ja stardustit riittäisikin.
Aluksi myös ihmettelin, eikö pokeja voi enää lähettää proffalle, mutta se transfer-kohta löytyykin nyt toisesta kohtaa, siitä valikkotaulusta pokea tarkastellessa.
Mitä iloa tuosta pokejen lähettämisestä proffalle on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä iloa tuosta pokejen lähettämisestä proffalle on?
Saat siitä sellaisen candyn/karkin jolla voit tehdä jostain toisesta samanlaisesta pokemonista vahvemman tai jopa evolvaa sen parempaan muotoon. Eli tuota toimintoa kannattaa käyttää silloin kun sulla on monta samaa pokemonia. Lähetät ne heikoimmat sille proffalle ja kehität vahvimman/vahvimpia. :)
Tänään lähdössä taas pelaamaan lasten kanssa 😍