Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pokemon Go, siis voi miten noloo! :D :D

Vierailija
14.07.2016 |

Kyllä on äärimmäisen noloa, että aikuiset ihmiset hilluvat tuolla kaduilla jonkin pelin vuoksi. Paitsi että se on noloa, se on vielä vaarallistakin, että liikenteen seassa mennään katsomatta minne sattuu. Juoksisivat vain omaa kotipihaansa ympäri tai menisivät metsään juoksemaan, jos haluavat Pokemoneja etsiä. Liikenteen voisivat jättää niille ihmisille, jotka siellä aivan asiallisessa tarkoituksessa ovat liikkumassa.

Kommentit (349)

Vierailija
21/349 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen jo sen ikäinen etten edes tiedä mistä on kyse.

Ihan yhtä nopeasti tieto kulkee sinun ikäisellesi kuin nuoremmille tai vanhemmillekin.

True. Ainoastaan tiedon vastaanottokyvyssä näkyy eroja.

Ei aina kyvystä kiinni vaan joskus myös halusta.

Halukkuus korreloi aika suoraan kyvyn kanssa ;)

Vierailija
22/349 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita vähän vastaavia on ollut jo aiemmin, nyt tämä Pokemon on vain saanut eniten suosiota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/349 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen jo sen ikäinen etten edes tiedä mistä on kyse.

Ihan yhtä nopeasti tieto kulkee sinun ikäisellesi kuin nuoremmille tai vanhemmillekin.

True. Ainoastaan tiedon vastaanottokyvyssä näkyy eroja.

Ei aina kyvystä kiinni vaan joskus myös halusta.

Halukkuus korreloi aika suoraan kyvyn kanssa ;)

Todista. Oletko halukas vai kyvykäs lukemaan venäläiset klassikot?

Vierailija
24/349 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sinä olet nolo. keskity sinä omaan kapeaan elämääsi ja anna muiden tehdä asioita josta tykkäävät. Ja tosiaan: nolompaa on että teini tai aikuinen roikkuu jossain baarissa tai kontata jossain kadulla kaatokännissä. Pokemonissa on sentään jotain järkee, kännäämisessä ei yhtään.

Vierailija
25/349 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se noloa kun tulee vitusti liikuntaa ihan huomaamatta. Terveisin liikkumattomasta sohvaperunasta 5 km lenkkeihin päivässä Pokémon Gon inspiroimana :D

Vierailija
26/349 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olis lähellä krabby ja zubat mut en ehdi ettiä ku oon töis. :(

Vierailija
27/349 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kyllä ihan hauska peli. Eilenkin lenkistä tuli vähän pidempi kun piti kiertää keräämässä pokepalloja. Pelillisestihän se on vähän tylsä, mutta iha hauskan lisämausteen antaa lenkkeihin ja paikasta a paikkaan b siirtymiseen.

Vierailija
28/349 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa mulle siis miten ihmeessä toi toimii? Putkahteleeko niitä pokemoneja sitten satunnaisesti jostain puskista vai onko niillä joku tietty paikka missä ne on?

Onko jossain pohjosen perähikiällä edes mahdollisuutta löytää niitä pokemoneja?

Pokemoneja ilmestyy teiden ja polkujen varsille, sinun pitää käydä noukkimassa niitä. Jotkut rakennukset ja maamerkit ovat pokestoppeja, joista saa noudettua tarvikkeita, jotkut saleja, joissa eri tiimit taistelevat rakennuksen hallinnasta. Pokemoneja voi kehittää ja joskus löydät pokestopeista munia, joiden kuoriutuminen vaatii kävelemistä (2-10 km).

Vierailija
29/349 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aina halunnu tällasta, tai no, kohta kakskyt vuotta, mutta nyt se on viimein todellisuutta! ^_^

Vierailija
30/349 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos 2016!

Vierailija
31/349 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se on noloa? Nolompaa se on esim. notkua baarissa jos nyt lähdetään kisailemaan.

Baarissa notkuminen ei aiheuta harmia muille liikenteen kulkijoille, toisin kuin näiden Pokemon-hillujien liikenteessä heiluminen.

Vierailija
32/349 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se on noloa? Nolompaa se on esim. notkua baarissa jos nyt lähdetään kisailemaan.

Baarissa notkuminen ei aiheuta harmia muille liikenteen kulkijoille, toisin kuin näiden Pokemon-hillujien liikenteessä heiluminen.

Jos juoppo törttöilisi liikenteessä se olisi Alkon ja baarin syy?

Vierailija
33/349 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites toi Android ja tietoturva?

Vierailija
34/349 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin pieni ja fanitin Pokemonia, mua kiusattiin koulussa. Kiusattiin koko yläaste myös samasta syystä. Sitten jätettiin rauhaan yli 10 vuodeks ja sain fanittaa rauhassa, nytkö mua aletaan taas kiusata?

Terkuin N29 Pokemonfani ikuisesti.

Vierailija
35/349 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Baarista notkumasta tulevat aiheuttavat sitten sitäkin enemmän

Vierailija
36/349 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis joko toi on julkaistu? En löydä paly storesta kun yritän hakea...

Vierailija
37/349 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tuon edes saa ladattua? Menin google kauppaan ja kirjoitin hakuun pokemon go, mutta täällä tulee vain jotain guideja, eikä selkeästi sellaista, joka olisi tuo peli.

Vierailija
38/349 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Baarista notkumasta tulevat aiheuttavat sitten sitäkin enemmän

No eipä se taksilla tai selvänä olevan kaverin kyydillä tehty kotimatka paljon toisille harmia aiheuta, vaikka baarista tulevalla saattaa niitä promilleja ollakkin. Että en nyt oikein ymmärtänyt tuota pointtiasi.

Vierailija
39/349 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee yksi iso villitys, olihan Nintendo Wiikin iso villitys jonkin aikaa, mutta kuinka kauan villitys jatkuu on toinen kysymys...

Vierailija
40/349 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis joko toi on julkaistu? En löydä paly storesta kun yritän hakea...

Ei ole, kepulikonsteilla saa ladattua. Me vaihdettiin mun puhelin App Store USAn omaksi, ladattiin peli ja lähdettiin lasten kanssa etsimään Pokemoneja :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan