Pokemon Go, siis voi miten noloo! :D :D
Kyllä on äärimmäisen noloa, että aikuiset ihmiset hilluvat tuolla kaduilla jonkin pelin vuoksi. Paitsi että se on noloa, se on vielä vaarallistakin, että liikenteen seassa mennään katsomatta minne sattuu. Juoksisivat vain omaa kotipihaansa ympäri tai menisivät metsään juoksemaan, jos haluavat Pokemoneja etsiä. Liikenteen voisivat jättää niille ihmisille, jotka siellä aivan asiallisessa tarkoituksessa ovat liikkumassa.
Kommentit (349)
Juuri latasin pelin, sain squirtlen ja sen surkean madon meidän keittiöstä :D
voisko joku kertoa miksi sovellus toimii toisilla ja toisilla ei? mulla on peli päällä, mutta pokestoppeja, gymejä, pokemoneja eikä nearby-valikkoa näy. gps-signaalin paikannuksesta valittaa koko ajan. turhauttavaa. oli helpompi hyväksyä se, ettei kenelläkään toimi kuin se, että kaikilla muilla toimii paitsi mulla. kurjaa. puhelimessa ei pitäis olla vikaa, koska pelaaminen onnistui normaalisti viikonloppuna.
voiko ongelma liittyä sijaintiin? toimiiko etelä-suomessa paremmin kuin maan muissa kaupungeissa?
Vierailija kirjoitti:
eiks ne vois korjata sitä sillai, ettei tartteis ladata apkmirrorista?
kyllä ne varmaan jossain aiheessa korjaa, mutta siinä saatta mennä viikkojakin. jos ei jaksa odottaa, apkmirror kutsuu. virustorjaohjelmalla vielä tiedoston tarkistus ennen asentamista, niin voi huoletta käyttää.
Vierailija kirjoitti:
voisko joku kertoa miksi sovellus toimii toisilla ja toisilla ei? mulla on peli päällä, mutta pokestoppeja, gymejä, pokemoneja eikä nearby-valikkoa näy. gps-signaalin paikannuksesta valittaa koko ajan. turhauttavaa. oli helpompi hyväksyä se, ettei kenelläkään toimi kuin se, että kaikilla muilla toimii paitsi mulla. kurjaa. puhelimessa ei pitäis olla vikaa, koska pelaaminen onnistui normaalisti viikonloppuna.
voiko ongelma liittyä sijaintiin? toimiiko etelä-suomessa paremmin kuin maan muissa kaupungeissa?
Joo mulla ei pysty latamaan koko sovellusta, ja tuntuu että olen ainoa jolla on tälläinen ongelma. Voiko sijainti todellakin vaikuttaa, asun nimittäin korvessa?
Mulla on joku 52 pokemonia (josta lähes kaikki ovat surkeita) mutta mulla on loppunut ne Poke pallot. Saako niitä mitenkään lisää muualta kuin Poke Stopeista tai ostamalla rahalla?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on joku 52 pokemonia (josta lähes kaikki ovat surkeita) mutta mulla on loppunut ne Poke pallot. Saako niitä mitenkään lisää muualta kuin Poke Stopeista tai ostamalla rahalla?
Levelöitymisestä?
Itsellä oli ongelma ettei gps signaalia löytynyt.. laitoin wi-fin päälle ja alkoi toimiin! Ruuan jälkeen lähteä kattelee hiekkaharjun ympäristöö
Milla kirjoitti:
Itsellä oli ongelma ettei gps signaalia löytynyt.. laitoin wi-fin päälle ja alkoi toimiin! Ruuan jälkeen lähteä kattelee hiekkaharjun ympäristöö
Minulla on wi-fi päällä, mutta silti kartta on koko ajan tyhjä, vaikka muilla näkyy samassa kohdassa vaikka mitä. En ymmärrä mikä tässä on vialla. Vielä eilen aamulla toimi kuin unelma.
Olen tänään kävellyt puistoissa, kävelykaduilla, satamassa, ostarilla, ruokakaupassa... Minne ikinä menenkin, kaikkialla ihmiset pelaa PoGo:a. Miksi ihmeessä minulla pelin kadut on tyhjiä ja jatkuva herjaus gps:stä?
Olisipa helppoa, jos oman kodin viereen ilmestyisi aina harvinainen pokemon ja kehittäminen olisi helppoa. Minun kotini viereen tulee vain pidgey, mikä tosin auttaa levelin kasvattamisessa, mutta ei ole kauhean mielenkiintoinen pokemon...
Mulla gps-herjaus loppui kun menin S3:llani asetuksiin ja sieltä: Yleiset -> Sovelluskehittäjien asetukset -> Salli keksityt paikat (tästä ruksi pois). Eli nyt ei kartalla välky enää punainen yläpalkki. Tai ihan alussa välkkyy hetken, mutta katoaa kun saa yhteyden.
Muuutta siltikään peliä ei voi pelata, koska edelleenkään ei näy pokestoppeja, -gymejä eikä poksuja kartalla. Vika ei voi olla gps:ssä, koska koko asuinalueeni ja kaupungin keskustan paikat näkyy mallikkaasti kartalla liikkuessani (ja hahmo liikkuu mukana).
Olen tullut siihen tulokseen, että puhelimeni ei toden totta ole yhteensopiva tämän pelin kanssa. Ne tunnit, jotka sain pelata ongelmitta sovelluksen latauspäivänä oli ehkä vain onnekas sattuma. Ja nyt enää vain kaunis muisto, jota vaalin pitkään. Sillä muistot, vain ne minulla on jäljellä tästä pelistä. 😢😁😔
Olen tälläinen uusi pelaaja Android-puhelimella ja tahtoisin joltain neuvoa. Jos esimerkiksi latasit sen APK-tiedostona koska ei google playsta löytynyt, niin pitääkö peli aina ladata uudestaan jos tulee päivitys? Vai päivittyykö se ihan normaalisti vai mitä hä?
1. Kuinka usein samalla pokestopilla voi käydä?
2. Mitä niillä munilla tehdään?
Vierailija kirjoitti:
1. Kuinka usein samalla pokestopilla voi käydä?
2. Mitä niillä munilla tehdään?
1. 5 min välein. Pokestop muuttuu takaisin siniseksi kun sitä voi taas pyöräyttää.
2. Munat laitetaan haudontakoneisiin (kaikilla on jo yksi valmiina). Muna kuoriutuu kun olet kävellyt 2, 5 tai 10 km.
Tuleeko pelaamisesta kauhea puhelinlasku kun se kartta on koko ajan päällä?!?!
Mitä "luret" on?
Ensimmäinen videoitu kuolemantapaus :(
Vierailija kirjoitti:
Hyi, mitä siinä on?
Vierailija kirjoitti:
Mulla olis lähellä krabby ja zubat mut en ehdi ettiä ku oon töis. :(
Jos olet julkisella niin tuskin "työsi" kärsii vaikka lähdet leikkimään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi, mitä siinä on?
Kävelee mereen, mutta ei kyllä kuole 😀
eiks ne vois korjata sitä sillai, ettei tartteis ladata apkmirrorista?