Pokemon Go, siis voi miten noloo! :D :D
Kyllä on äärimmäisen noloa, että aikuiset ihmiset hilluvat tuolla kaduilla jonkin pelin vuoksi. Paitsi että se on noloa, se on vielä vaarallistakin, että liikenteen seassa mennään katsomatta minne sattuu. Juoksisivat vain omaa kotipihaansa ympäri tai menisivät metsään juoksemaan, jos haluavat Pokemoneja etsiä. Liikenteen voisivat jättää niille ihmisille, jotka siellä aivan asiallisessa tarkoituksessa ovat liikkumassa.
Kommentit (349)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Kuinka usein samalla pokestopilla voi käydä?
2. Mitä niillä munilla tehdään?
1. 5 min välein. Pokestop muuttuu takaisin siniseksi kun sitä voi taas pyöräyttää.
2. Munat laitetaan haudontakoneisiin (kaikilla on jo yksi valmiina). Muna kuoriutuu kun olet kävellyt 2, 5 tai 10 km.
Mulla ei kyllä oo haudontakonetta, tai ei anna avata sitä (tai sen tapaista). Johtuuko se siitä ettei oo munia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Kuinka usein samalla pokestopilla voi käydä?
2. Mitä niillä munilla tehdään?
1. 5 min välein. Pokestop muuttuu takaisin siniseksi kun sitä voi taas pyöräyttää.
2. Munat laitetaan haudontakoneisiin (kaikilla on jo yksi valmiina). Muna kuoriutuu kun olet kävellyt 2, 5 tai 10 km.
Mulla ei kyllä oo haudontakonetta, tai ei anna avata sitä (tai sen tapaista). Johtuuko se siitä ettei oo munia?
Johtuu. Sitten kun saat ekan munan, klikkaa sitä ja voit laittaa se hautomakoneeseen.
vain pari tuntia päivässä toimii
miten niitä jälkiä oikein pitäis seurata? olen vaan kävellyt ja ottanut ne jotka tulee vastaan. nyt kun oon tasolla 10 on tullut sellaisia jotka karkaa vaikka miten heittäis, ja palloja menee. yhdelle heitin sen marjan eikä silti jäänyt palloon!
Vierailija kirjoitti:
miten niitä jälkiä oikein pitäis seurata? olen vaan kävellyt ja ottanut ne jotka tulee vastaan. nyt kun oon tasolla 10 on tullut sellaisia jotka karkaa vaikka miten heittäis, ja palloja menee. yhdelle heitin sen marjan eikä silti jäänyt palloon!
Osaatko kierreheiton?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaatko kierreheiton?
En taida osata. Miten se tehdään? Joskus tulee vahingossa eli menee kuin vähän ohi ja sinkoaa takaspäin siihen ötökkään.
Löysin ohjeet kierreheittoon JEE
https://support.pokemongo.nianticlabs.com/hc/en-us/articles/221957648-F…
Vierailija kirjoitti:
Ap, sinä olet nolo. keskity sinä omaan kapeaan elämääsi ja anna muiden tehdä asioita josta tykkäävät. Ja tosiaan: nolompaa on että teini tai aikuinen roikkuu jossain baarissa tai kontata jossain kadulla kaatokännissä. Pokemonissa on sentään jotain järkee, kännäämisessä ei yhtään.
Siitä voin olla siis yhtä mieltä teidän pokemon-fanien kanssa, että pokemonia voi verrata järkevyydeltään kaatokännin vetämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko pelaamisesta kauhea puhelinlasku kun se kartta on koko ajan päällä?!?!
Mitä "luret" on?
No ei tule jos sulla on mobiilidata, ja eiköhän ole jos netti toimii.
Luren voi laittaa Pokéstoppiin, se on houkutin. Eli siihen stopilla pamahtaa 30 min ajan pokeja.
Voi vitjat, että ärsyttää kun esiin tulee jokin harvinainen pokemon tai sellainen pokemon, jolla on aivan uskomattoman suuri cp ja sitten palloon saamisen jälkeen näkyy vain pölypilvi, kun tyyppi karkaa. Argh. Oon käyttänyt kierrepalloa, marjoja ja sinisiä superpalloja vain silloin, jos en onnistu millään osumaan poksuun sillä punaisen pallon tavisheitolla (esim. jos pokemonyksilö torjuu jatkuvasti tai tuuli/jokin voima lennättää oikeaan kohtaan tähdätyt pallot kauas sivuun). Mutta tuota pakoon lähtemistä ei voi kai mitenkään ennakoida? Kierrepalloko sen estää? Eli toisin sanoen: jos näkee harvinaisen tai muuten kiinnostavan poksun, täytyy varmuuden vuoksi käyttää heti ensimmäisestä heitosta lähtien kierreheittoa? Voiko sinisillä palloilla myös tehdä kierrettä? Se on varmaam vielä vahvempi.
VIHAAN niitä räpsyttäviä lepakoita ja lintuja. En saa niitä palloon. Sit ihan jotku toukatkin karkaa. Yritin sitä kierreheittoa mutta pallo sinkos mihin sattuu
Mistä sä oot saanut erikoispalloja? Mä oon tasolla 10 enkä oo vielä nähnyt. Oon varmaan niin huono pyydystäjä etten siksi saa
Tosi noloo. Just eilen vedin huomaamattani kolmen tunnin kävelylenkin, kun etsin pokemoneja.
T. Sohvaperuna joka vihaa lenkkeilyä
Ei tuolla kuumuudessa voi kävellä
"High performance Poké Balls like Great Balls, Ultra Balls, and Master Balls increase your ability to catch wild Pokémon."
Sinivalkoisia great ballseja saa kun on saavuttanut levelin 12. Entä milloin ultra- ja master-palloja alkaa saada?
Vierailija kirjoitti:
"High performance Poké Balls like Great Balls, Ultra Balls, and Master Balls increase your ability to catch wild Pokémon."
Sinivalkoisia great ballseja saa kun on saavuttanut levelin 12. Entä milloin ultra- ja master-palloja alkaa saada?
Ultria sain level 20.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuolla kuumuudessa voi kävellä
Minun asunto on puiston vieressä ja olkkarin ikkuna on kahden vietekkäisen pokestopin välissä. Asunnosta käsin voi napata aika mukavasti pokepalloja ja pokemoneja. Etenkin silloin kun noille molemmille pokestopeille jengi laittaa usein luret samanaikaisesti :D
Pokestopeilta