Lasten äiti on miehelle aina se tärkein loppupeleissä
Nyksien turha itkeä, vaikka olisi yhteisiäkin lapsia. Nainen, joka synnyttänyt ekan lapsen/lapset on se tärkein
Kommentit (32)
Tämän ketjun aloittaja taitaa olla se ns. alkuperäinen ikäerohullu. Etkös olekin?
Vierailija kirjoitti:
Mä (nyksä) oon miehelle tärkein ja todella läheisenä kakkosena tulee lapset. Sitten lemmikit, ystävät, sukulaiset, naapurit, tuntemattomat, tuomitut rikolliset jne ja lopulta eksä :) Miltä tuntuu katkera lihava eukko?
Ps. Mies ei ikinä edes halunnut lapsia vaan eksänsä pakotti niitä tekemään.
Satuin kerran vahingossa kuulemaan kuinka mieheni (nykyään ex) kertoi kaverilleen kuinka koskaan ei tule rakastamaan ketään niinkuin lastensa äitiä, rakastaa kuulemma minuakin mutta ei koskaan samalla tavalla. Ja olimme olleet yhdessä kuusi vuotta. Tämäkin siitä huolimatta että lasten äiti on "lihava eukko" toisin kun minä. Katkeruudesta en tiedä. Hieno mies sulla jos pakosta tekee lapsia ☺
Näin olen kuullut miesten suustakin, halusitte tai ette.
Entä ne joilla on monen naisen kanssa lapsia
Vierailija kirjoitti:
Mä (nyksä) oon miehelle tärkein ja todella läheisenä kakkosena tulee lapset. Sitten lemmikit, ystävät, sukulaiset, naapurit, tuntemattomat, tuomitut rikolliset jne ja lopulta eksä :) Miltä tuntuu katkera lihava eukko?
Narsisti olet.
Erottu ollaan vuosia sitten ja molemmilla on uudet puolisot, exän aina jaksaa silti muistuttaa että olin sen tosirakkaus. Sama tunne mulla.
Uskon näin olevan monessa tapauksessa (EN KAIKISSA).Ei varmaan aluksi näin ajattele rakastumisvaiheessa. Vierestä nähnyt pari tapausta kun arjen alkaessa huomataan että samanlaistahan tämä on kun edellisessä suhteessa, ja on ne lapsetkin. Riippuu tietysti eron syistäkin mutta aika kultaa muistot.
En yleistä mutta kuullut tilityksiä että se lasten äiti oli ja on se ykkönen aina. Tuskin kovin moni mies joka näin ajattelee sen kumppanilleen myöntää. Muille kyllä saatetaan tilittää.
Siksi en ikinä, IKINÄ ottaisi miestä jolla on lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Huomaa jo kirjoitustyylistä että osui ja upposi...
Kyse on varmaankin siitä, kenen kanssa kokee sen suuren rakkauden. Jollekin se on eka, jollekin toka ja joku saa jäädä odottelemaan rakkautta seuraavassa elämässä, jos sellainen on. Olen ollut vuosia yhdessä miehen kanssa juurikin suuren rakkauden jätettyä. Silmät loisti vain exästä puhuttaessa. Miehestä tuli mullekin ex, sillä sain tarpeeksi siitä, etten ollut tarpeeksi rakas. Naiset, älkää jääkö yhteen miehen kanssa, jos tämä kaipaa toista. Nykyisin totean: Vain aito rakkaus kelpaa, mieluummin muuten yksin.
Joo onhan näitä tullut nähtyä useampikin...