Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä syntymäpäivälahja pihille poikaystävälle?

Vierailija
14.07.2016 |

Olemme seurustelleet nyt noin puoli vuotta. Olen itse varsin hyvin toimeentulevasta perheestä. Saan hyvää palkkaa ja sen lisäksi saan pääomatuloja, joten olen ikäisekseni varsin hyvin toimeentuleva (23 vuotias). Poikaystäväni taas on todella rikkaasta perheestä, eikä tee kunnon töitä (26vuotias), mutta on todella pihi mitä tulee omaan rahaan, jota hänellä on kuitenkin enemmän kuin minulla(vanhempien rahoja pistää kyllä palamaan). Siis todella pihi ja meidän ainoat riidat ovat olleet juuri siitä että hänen mielestään kulutan liikaa rahaa kaikkeen, enkä ole taloudellinen jnejne.
No nyt olisi vuorossa hänen syntymäpäivänsä. Emme ole vielä ostaneet toisillemme siis kunnon lahjoja. Tiedän kuitenkin että hän on katsellut erästä kelloa jo pidemmän aikaa ja ajattelin nyt ostaa sen hänelle. Se maksaa noin 300euroa. Mitä luulette tuleeko riita? pitäisikö ostaa jotain halvempaa? vai olettaako hän jopa että lahja on kallis koska on sellaisiin tottunut?
Ei siis pelkää että minun rahana ns. loppeisivat vaan hänen mielestään olen vain yleensä tuhlari.
Onko tyhmää ostaa ensimmäisenä lahjana kalliimpi lahja? Äitini oli kauhuissaan että ostan tuon kellon ja veikkasi että itse saan leffalippuja häneltä, jos mitään.
Tämä on siis myös ensimmäinen kunnon parisuhteeni, joten en ole pahemmin ostanut jätkille lahjoja aikaisemmin.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et taida olla vielä etsimässä elämänkumppania vaan hetken hupia (jaksaisitko vääntää rahasta loppuikäsi?). Onko mielekästä ostaa noin kallista ja pysyvää lahjaa, kun suhde voi olla nopeastikin ohi?

Vierailija
2/43 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

osta sille säästöpossu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiselvästi mies ei halua kallista. Veisin itse tekemälleni piknikille, tekisin pahvista "taulun kehykset" ja antaisin noiden taulunkehysten läpi lahjan, eli kauniin auringonlaskun.

Vierailija
4/43 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ostais mitään.

Vierailija
5/43 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on minullakin pihin mieheni kanssa ongelma. Aina mennyt pieleen osti kallista tai halpaa. Kannattaa ostaa minkä haluaa antaa lahjaksi ja jos toinen niin törkeä että valittaa kun saa lahjan niin otat lahjan ja palautat etkä enää osta mitään hänelle ikinä. Vähän särähti kun olette olleet puoli vuotta yhdessä ja jo nyt hän sanelee sinulle miten sinun pitäisi käyttää OMIA rahojasi. Hän joka ei tee kunnon töitä tai mitään merkittävää on nostanut itsensä muiden yläpuolelle ja jakaa neuvoja. Juokse tyttö kuule lujaa toiseen suuntaan.

Vierailija
6/43 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta vaan jotain halpaa, kundi kuulostaa isältäni ja hän ei osannut arvostaa koskaan oikein minkäänlaisia lahjoja. Niissä oli aina jotain vikaa, jopa itsetekemissäni. Ja jos tulee mussutusta ettei lahja ole tarpeeksi arvokas voit sanoa, että sähän et halua, että mikään maksaa mitään.

Vierailija
7/43 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

osta sille säästöpossu

Tämä! Ihan oikeasti osta sille säästöpossu!

Vierailija
8/43 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et taida olla vielä etsimässä elämänkumppania vaan hetken hupia (jaksaisitko vääntää rahasta loppuikäsi?). Onko mielekästä ostaa noin kallista ja pysyvää lahjaa, kun suhde voi olla nopeastikin ohi?

Kyllä me ollaan yhteisestä tulevaisuudesta puhuttu ja kaikki muu klikkaa todella hyvin. Tuntuu kuin olisin löytänyt uuden parhaan kaverin. Tiedän kuitenkin että rahasta vääntäminen tulee olemaan raskasta varsinkin mitä enemmän yhteistä omaisuutta tulee. Minulla on kuitenkin omaakin rahaa, joten en tarvitse hänen lupaansa käyttää rahaa. Välillä kyllä ärsyttää esim matkoilla olen halunnut tehdä jotain kallista niin hän ei halua. Joustaa kuitenkin sitten yleensä vaikka valittaa koko ajan kuinka kallista. AP

Vierailija
9/43 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä kuitenkin kallis maku vaatteiden suhteen ja tyylin muutenkin. Nämä varmaan ostettu vanhempien piikkiin mutta kaikki vaatteet siis ovat merkkivaatteita, joten tuskin kello jäisi käyttämättä. Varsinkin kun on sitä kuolannut (vanhemmat eivät ole vielä tajunneet ostaa sitä hänelle siis) tiedän että pitää siitä.

Vierailija
10/43 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on minullakin pihin mieheni kanssa ongelma. Aina mennyt pieleen osti kallista tai halpaa. Kannattaa ostaa minkä haluaa antaa lahjaksi ja jos toinen niin törkeä että valittaa kun saa lahjan niin otat lahjan ja palautat etkä enää osta mitään hänelle ikinä. Vähän särähti kun olette olleet puoli vuotta yhdessä ja jo nyt hän sanelee sinulle miten sinun pitäisi käyttää OMIA rahojasi. Hän joka ei tee kunnon töitä tai mitään merkittävää on nostanut itsensä muiden yläpuolelle ja jakaa neuvoja. Juokse tyttö kuule lujaa toiseen suuntaan.

Tunnemme pidemmältä ajalta ja olemme olleet alusta saakka tehnyt kaiken yhdessä. Olemme käyneet ulkomaillakin viitisen kertaa, joten siinä tulee tälläiset tilanteet helpommin esiin. Kyse on enemmänkin väittelystä, kyllä minä väitän ihan samalla tavalla vastaan ja puolustan omaa rahan käyttöäni. AP

Vierailija
11/43 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No osta se kello ja toivo parasta. Puoli vuotta on vielä sellainen aika, että vasta opetellaan toisia, joten ehkä opit tästä ensimmäisestä syntymäpäivästä jotain.

Vierailija
12/43 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemme seurustelleet nyt noin puoli vuotta. Olen itse varsin hyvin toimeentulevasta perheestä. Saan hyvää palkkaa ja sen lisäksi saan pääomatuloja, joten olen ikäisekseni varsin hyvin toimeentuleva (23 vuotias). Poikaystäväni taas on todella rikkaasta perheestä, eikä tee kunnon töitä (26vuotias), mutta on todella pihi mitä tulee omaan rahaan, jota hänellä on kuitenkin enemmän kuin minulla(vanhempien rahoja pistää kyllä palamaan). Siis todella pihi ja meidän ainoat riidat ovat olleet juuri siitä että hänen mielestään kulutan liikaa rahaa kaikkeen, enkä ole taloudellinen jnejne.

No nyt olisi vuorossa hänen syntymäpäivänsä. Emme ole vielä ostaneet toisillemme siis kunnon lahjoja. Tiedän kuitenkin että hän on katsellut erästä kelloa jo pidemmän aikaa ja ajattelin nyt ostaa sen hänelle. Se maksaa noin 300euroa. Mitä luulette tuleeko riita? pitäisikö ostaa jotain halvempaa? vai olettaako hän jopa että lahja on kallis koska on sellaisiin tottunut?

Ei siis pelkää että minun rahana ns. loppeisivat vaan hänen mielestään olen vain yleensä tuhlari.

Onko tyhmää ostaa ensimmäisenä lahjana kalliimpi lahja? Äitini oli kauhuissaan että ostan tuon kellon ja veikkasi että itse saan leffalippuja häneltä, jos mitään.

Tämä on siis myös ensimmäinen kunnon parisuhteeni, joten en ole pahemmin ostanut jätkille lahjoja aikaisemmin.

Vaikuttaa, että poikaystävältäsi on jotenkin päässyt tippumaan kultalusikka perseestä, joten osta hänelle uusi.

Vierailija
13/43 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta Honkkarista halvin kello. Todistat tällä taloudellisuutesi ja poikaystävä saa kellonsa.

Vierailija
14/43 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta hänelle jotain mikä muistuttaa teille yhteisestä jutusta. Ei lahjan tarvitse olla kallis, vaan se on toisen muistamista. Kellot ja muut asusteet ihminen haluaa todennäköisesti valita itse.

Vierailija
15/43 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin jotain aineetonta. Muutenkin vaikuttaa ihan ääliöltä tuo mies.

Vierailija
16/43 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antaisin jotain aineetonta. Muutenkin vaikuttaa ihan ääliöltä tuo mies.

Ei se ole ääliö. Vähän rahan suhteen joo mutta ei muuten.

Meillä on seksiä säännöllisesti, treffejä silloin tällöin ja jompi kumpi laittaa hyvää ruokaa joka ilta. En keksi mitään aineetonta. AP

Vierailija
17/43 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni se riski pitää ottaa jos nyt kaikki tuntuu hyvältä ja tulevaisuus mahdolliselta.

Vierailija
18/43 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kyllä sun äidin kannalla, siis siinä mielessä että tuo on aika kallis ensimmäiseksi lahjaksi. Jotkut kun odottavat / luulevat että lahjojen arvo kasvaa mitä kauemmin ollaan yhdessä tms.

Vierailija
19/43 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka käyttää kelloa tässä maailmassa muualla kuin piirongin laatikossa?

Vierailija
20/43 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä osta noin kallista lahjaa. Osta n.50€ tarpeellinen lahja. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän