Lue keskustelun säännöt.
Kaverini, joka ei ole facebookissa, haluaa yksitellen minun lähettävän hänelle matkakuvia, jotka ovat jo kaikkien nähtävillä fb:ssa!
14.07.2016 |
Onko teillä tällaisia tuttuja/kavereita? Kauhea vaiva postata hänelle whatsappiin kuvia ja kertoa jokaisesta kuvasta jotain, kun vaan voisi katsoa ne samat fb:sta, jos olisi siellä!!!
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävä kaveri, mä lopettaisin yhteydenpidon kokonaan. Harmi kun kaveri ei ole facebookissa jos olisi niin voisit poistaa hänet kavereistasi. Menisi ainakin viesti perille. Nyt jos vaan lopetat yhteydenpidon niin kaveri ei välttämättä edes heti huomaa että boikotoit häntä. Vaikeeta.
Poistamisen tehosteeksi voisit käydä tinttaamaan turpaan moista "kaveria", saatana, jos ei edes naamakirjaan, tuohon fossiileiden wt juttuun, ole tullut liittyneeksi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Itse olisin otettu, jos kaveri haluaisi nähdä ja kuulla matkasta. Eipä muutaman kuvan lähettäminen kovin vaivalloista kai ole.
Itsellä taas niin, että kaveria ei voisi vähempää kiinnostaa minun matkani mutta itse hän postaa omista matkoistaan facebookin täyteen kuvia ja sen lisäksi vielä lähettää näitä kuvia yksityisestikin.