Miksi jotkut naiset "köröttelevät" polkupyörällä eivätkä aja kunnolla?!
Siis höpsyttelevät hissukseen menemään sellaisella max. 3-vaihteisella lady-pyörällä, jossa istutaan selkä tikkusuorana ylöspäin. Siinä he sitten höllyvät ylös ja alas tien muotojen tahdissa. Vauhtia on todella vähän, eikä kypärästä luonnollisesti ole tietoakaan.
Mikä näitä naisia ajamasta edes vähän sporttisemmin?
Kommentit (26)
1. ei kuulu kenellekään miten ajan, kunhan en vaaranna liikennettä
2. välillä ajan lujempaa, välillä hiljempaa - ei mun tarvitse sitä selitellä
En pysty ajamaan niskat kenossa maastopyörällä tai sporttimallilla. Pyöräily on kyllä minulle satunnaista. Työmatkat autolla, koska matkaa yhteen suuntaan 20 km (osa moottoritietä) ja lapset vietävä matkalla hoitoon.
ajoa (hiljentämään kaikkiin liikennevaloihin). Se on stressaavaa. Mielummin pystyasennossa vähän hiljempää.
Työmatkalla huomaa näitä kesä turisteja. Siis keski-ikäisiä miehiä jotka ajaa pyörällä töihin vain hyvällä kelillä ja senkin vain kerran kesässä.
No näillä on hienot maastofillarit sun muut releet. Tasamaalla menevät niin saakelin lujaa ohi ja melkein tuhahtavat kun akat on jaloissa pyörätielläkin. Sitten tulee ensimmäinen ylämäki äijät jää kun nalli kalliolle niissä ne ei oikeasti jaksa polkea ylämäkeä minkään vertaa. Siinä on sedillä nielemistä kun se aikaisempi "hidastelija" menee ohi ilman ongelmia.
Oikeasti eikö ole hyvä, että ihmiset liikkuu oli se sitten mummo tyylillä tai vähän sporttisemmin.
Jollain on jopa sandaalit tai pahimmillaan korkokengät ja hame, jolla voi vain sipsuttaa.
Minulla on aina trikoot ja lenkkarit jalassa (talvella nastoitetut). Juoksen joka paikkaan mihin menen. Pyyhe ja deodorantti mukana tietysti, jos on hieman lämpimämpi keli.
-Forrest Gump
Miksi ihmeessä? Minäkin juoksen. Paidassani lukee isolla SPORT. Kainalot voi pesaista vaikka stokkan vessassa. Supertyylikästä... :-)
totta helvetissä tavallisen pulliaisen kunto nousee ja pysyy ihan hyvänä, jos polkee reippaasti 14 km viitenä päivänä viikossa. kaksikin riittää, ja jopa rauhallisella vauhdilla. Jollekin aktiiviharrastajalle voi olla liian vähän, mutta se on eri juttu. Samoin kuin se, että pyöräily ona inoana likuntana aika yksipuolista, kädet ja keskivartalo ovat melko passiiviset.
mistä näitä nillittäjiä sikiää...