Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi työpaikoille otetaan mykkiä ihmisiä jotka ei puhu mitään?

Vierailija
13.07.2016 |

Miksi kukaan haluaisi ottaa töihin sellaisia tylsämielisiä outoja hissukoita?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aspergereitä ei kyllä pitäisi ottaa mihinkään työpaikkaan.

Normaali juttelu ja mukava työpäivän vietto on tärkeä osa työelämää kun töissä menee kuitenkin niin monta tuntia päivästä. Sen takia niitä mykkiä ja muita väärässä kohtaa naureskelevia tyyppejä ei pitäisi edes palkata. Kaikilla muilla on hirveä cringe päällä aina töissä ollessa kun sellainen mykkä pilkunviilaaja tulee porukkaan.

Vähän jotain rajaa...

Itseä ei haittaa kuka missäkin kohti nauraa, kunhan jonkinlaisen huumorintajun omistaa. Se ettei naura missään kohti onkin synkeätä.

Vierailija
22/25 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhun paljon vapaa-ajalla. En koe mitään syytä lörpötellä työhön liittymättömiä asioita puolituttujen ihmisten kanssa. Olen töissä tienaamassa rahaa ja odotan sitä että pääsen kotiin perheeni luo. Haluan olla mahdollisimman tehokas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otan. Sellainen tyyppi, joka on asiassaan lahjakas, on luotettava, luja kuin kallio, ei tuota ikäviä yllätyksiä, tykkää työstään. On minun luottohenkilö.

Jutella jos sen kanssa haluaa, niin vaatii tutustumista / totuttelua vuoden päivät. Ja sen jälkeen lämmittelyä muutama tunti, niin kyllä sen kanssa sitten voi jutella. Tavallinen työpäivä ei tuohon taivu, joten silloin ei jutella. Nou proplem.

Vierailija
24/25 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan haluaisi ottaa töihin sellaisia tylsämielisiä outoja hissukoita?

Mieluummin hiljaisia kuin koko ajan äänessä olevia idiootteja.

Vierailija
25/25 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ongelma tulee vasta siinä, kun tämä tamperelainen laitetaan asiakkaan eteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän