Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen niin kyllästynyt tähän sinkkuuteen :(

Vierailija
12.07.2016 |

Kolme vuotta tulee kohta täyteen. Onhan tässä kaikennäköistä ihmeellistä säätöä ollut välillä, mutta niistä kaikista on jäänyt lopulta paskan maku suuhun. Tiedättehän. Aluksi kiinnostutaan, sitten hypärään sänkyyn, jossa vietetään muutama yö ja sitten kadotaan kuin tuhka tuuleen, just kun mä oon vasta vähän innostunut. Sitten voi tulla joitain viestejä vielä, mutta sitten vaan vituttaa ja tekisi mieli vastata että ohan sulla kaks kättä.

Sinänsä mä oon useimmiten ihan sinut sen ajatuksen kanssa, että yksin tässä ollaan jatkossakin, mutta sitten tulee näitä erittäin heikkoja hetkiä jolloinka vielä avaudun aiheesta vauvaapalstalla.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi itku suoraan sanottuna :D vietin mahtavat treffit viikonloppuna miehen kanssa. Ja nyt hän kertoo olevansa kiireinen ja stressaantunut tällä viikolla: "katsotaan ehkä toisella kertaa". Mitä ihmettä taas tapahtui! Kaikki meni niin hyvin, jo kolmannet treffit ja tänään neutraalisti kysyin haluisiko törmätä joku päivä tällä viikolla. Ei taida olla järkevää elätellä mitään odotuksia? En ainakaan itse ota enää mitään yhteyttä.

Kolahti kyllä.

Vierailija
62/63 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuo kuulostaa aika selvästi siltä että muiden naisten suosimia jännämiehiä on deittailtu. Näin "tavallisena" miehenä minusta tuntuisi aivan käsittämättömän hullulta idealta jättää ihan mukava nainen parin seksikerran jälkeen. Miksi helvetissä heittäisin hukkaan kaiken sen työn tai ainakin sen tilaisuuden ylläpitää jonkinlaista sukupuolielämää ja toisen ihmisen läsnäoloa? Siksikö että pääsisi kehumaan kavereille että "hähhää, mäpäs jätin yhden muijan!"

No kun ei ole kavereita niin ei ole sitäkään 'houkutusta'.

Oletpa hyvä tapaus. Niitä tyyppejä jotka voivat jopa vuosia harrastaa seksiä ja viettää aikaa naisen kanssa, mutta koska nainen on vain ihan ok, niin ei ala seurustella vaan odottaa jotain parempaa. Mutta naiselle puhutaan ympäripyöreitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä fiksu mies tajuaa jättää tuollaiset naiset rauhaan.

Mikään ei ole kuvottavampaa kuin tuo "juoksut on juostu" asenne.

Itse naisena ajattelin ihan päinvastoin. Minulle oli olennaista, että kumppanini olisi nimenomaan juoksunsa juossut siinä vaiheessa, kun alettiin rakentaa jotain pysyvämpää.